Uprzejmie informujemy, że z dniem 19 lipca br. zostaje wznowiona rejestracja do poradni specjalistycznych na rok 2018. Przypominamy o możliwości zarejestrowania się do lekarza on-line. Więcej informacji na www.psim.podkarpackie.pl
NIP: 684-21-20-222 | REGON: 000308620 | KRS: 0000014669 strona główna BIP mapa strony kontakt
dla słabowidzących
Szpital








Mecenasi 2016:





O Szpitalu

- Strona główna - Rys historyczny

Administracja

- Dyrekcja - Jednostki administracji

Strategia

- Statut - Regulamin organizacyjny - Rada Społeczna - Misja i wizja szpitala - Programy zdrowotne - Certyfikaty

Środki zewnętrzne

- Wykaz zrealizowanych projektów

Cennik usług

- Cennik

Kody resortowe jednostek organizacyjnych

- Kody resortowe

Świadczone usługi

- Stołówka - Pralnia - Centralna Sterylizatornia - Powierzchnie pod wynajem - Powierzchnie pod reklamę - Naprawa sprzętu medycznego

Inne jednostki współpracujące

- Centrum Kardiologii Inwazyjnej Elektroterapii i Angiologii w Krośnie - Fresenius Nephrocare Polska - Krwiodawstwo - SPZO Stomatologii Krosno - Diagnosis Krosno

Ogłoszenia i Przetargi

- Ogłoszenia - Zamówienia publiczne - Plan zamówień publicznych 2017

Materiały naukowo-dydaktyczne pracowników

- Publikacje

Staże, praca i praktyki

- Staże kierunkowe - Praktyki studenckie - Praca/Kariera

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta

- Tryb składania wniosków i skarg - Karta prawa pacjenta - Podziel się spostrzeżeniami

Pielęgniarka Społeczna

- Przemoc w rodzinie

Towarzystwo Przyjaciół Szpitala

- Działalność

Związki zawodowe

- Wykaz

Duszpasterstwo

- Działalność

Kontakt

- Dane teleadresowe - Mapa dojazdu - Formularz kontaktowy - Plan budynków - Przydatne linki
Podziel się spostrzeżeniami :.


Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
tel. 13 43 78 678 lub 693 030 016 (w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00)

Skargi i wnioski pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie przyjmowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00, pokoj. 204 (poziom administracji).

Tryb składania skarg i wniosków pacjentów:
  • Skargi i wnioski mogą być wnoszone w dowolnej formie tj. ustnie (osobiście lub telefonicznie), pisemnie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej).
  • Skargi ustne przyjmowane są przez Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta Szpitala oraz przez Z-cę Dyrektora ds. Lecznictwa.
  • Skargi pisemne składane są w książce skarg i wniosków dostępnej u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta Szpitala lub w formie pisma przesłanego na adres siedziby Szpitala lub złożonego w sekretariacie, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Skargi i wnioski składane są:
    - pisemnie - na adres Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno
    - ustnie - u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa - wtorki i czwartki w godz. 13:00 - 14:00
    - osobiście, pisemnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną - u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta Szpitala - w siedzibie Szpitala w Krośnie przy ul. Korczyńskiej 57, pokój 204 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00, tel. 13 43 78 678 lub 693 030 016, adres email: skargi@krosno.med.pl
  • Skargi pisemne niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu skarżącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
  • Skargi i wnioski mogą być składane w imieniu własnym skarżącego lub innej upoważnionej przez skarżącego osoby.
  • Skargi i wnioski nie należące do kompetencji Dyrektora Szpitala przekazywane są - nie później niż w ciągu 7 dni, do właściwego organu, z powiadomieniem o tym fakcie wnoszącego skargę.
  • Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można ustalić jej przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.
  • Skargi i wnioski składane ustnie lub telefonicznie załatwiane są w miarę możliwości na bieżąco.
  • Pacjent hospitalizowany ma również prawo do złożenia skargi ustnej bezpośrednio Ordynatorowi/Kierownikowi Oddziału lub osobie, która go zastępuje. Z ustnej skargi, na żądanie pacjenta sporządza się notatkę, którą następnie przekazuje się Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa.
  • Pisemne uwagi i opinie dotyczące organizacji udzielania świadczeń, pracy personelu lub jakości opieki, mogą być składane również anonimowo w skrzynkach umieszczonych we wszystkich oddziałach szpitalnych oraz punktach obsługi pacjenta (Izba Przyjęć, SOR, ZDO, ZDL, Rejestracja do Poradni Specjalistycznych) opisanych "Opinie i uwagi pacjentów".
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie Administrator | Polityka plików "cookies" | Facebook | ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno | tel. 134378000