Zamówienie publiczne - szczegóły

Dostawa sukcesywna używanych zestawów komputerowych, drukarek laserowych/ drukarki kolorowej, urządzeń wielofunkcyjnych/ licencji office 2010

Numer: EZ/214/40/2013

Data składania ofert: 2013-04-10

Data otwarcia ofert: 2013-04-10

…………………………………..…………………                                                 Krosno, dnia       marca  2013 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

 

Znak sprawy EZ/214/40/2013                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Dostawa sukcesywna używanych zestawów komputerowych, drukarek laserowych/ drukarki kolorowej, urzÄ…dzeÅ„ wielofunkcyjnych/ licencji office 2010

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa sukcesywna używanych zestawów komputerowych, drukarek laserowych/ drukarki kolorowej, urzÄ…dzeÅ„ wielofunkcyjnych/ licencji orfice  2010

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciÄ…gu 7 dni od zÅ‚ożenia zamówienia.

Umowa zostanie zawarta na 12 miesiÄ™cy liczÄ…c od dnia udzielenia zamówienia

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 10.04.2013 r. do godz. 11:00

Termin otwarcia ofert:

 

10.04.2013 r. godz. 11:15 - pokój 102

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznychJarosÅ‚aw KosztyÅ‚a , tel. -13 43 78 368

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –   mgr Daniel Nowak  tel. 13 4378497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

 

 

 

 

 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem : „Oferta –   dostawa sukcesywna używanych zestawów komputerowych/ drukarek laserowych/ drukarki kolorowej, urzÄ…dzeÅ„ wielofunkcyjnych i licencji office 2010 - EZ/214/ 40/2013”

z dopiskiem „Nie otwierać w Sekretariacie.

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

  I.    Identyfikacja

 1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

 2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

 3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

 4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

 5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

   II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

 

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

 1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

 2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

 3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

 4.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

 5.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – zestawienie asortymentu

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
ZAPYTANIE OFERTOWE
FORMULARZ OFERTOWY
Zalacznik nr 2
wzór umowy
wybor ofert