Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji

Numer: EZ/215/47/2013

Data składania ofert: 2013-06-04

Data otwarcia ofert: 2013-06-04

 

Krosno: Zakup wraz z dostawÄ… materiaÅ‚ów eksploatacyjnych do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 80663 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup wraz z dostawÄ… materiaÅ‚ów eksploatacyjnych do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiaÅ‚ów eksploatacyjnych do sterylizacji okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez 24 kolejnych miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia) w odniesieniu do pakietu nr 1, 2 i 3 oraz przez 12 kolejnych miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia) w odniesieniu do pakietu nr 4 i 5..

II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.19.11.00-6, 30.17.00.00-1, 24.95.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitaÅ‚owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitaÅ‚owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy speÅ‚niajÄ… wymagania okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiÄ…zany do zÅ‚ożenia: -oÅ›wiadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawem i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na każde żądanie ZamawiajÄ…cego, -oÅ›wiadczenia, iż oferowane produkty posiadajÄ… karty charakterystyki preparatów,substancji chemicznej, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru oraz wymagaÅ„ okreÅ›lonych w ZaÅ‚Ä…czniku nr II do rozporzÄ…dzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny i udzielenia zezwoleÅ„ i stosownych ograniczeÅ„ w zakresie chemikaliów (REACH) i dostarczy je na każde wezwanie ZamawiajÄ…cego lub wraz z pierwszÄ… dostawÄ… - jeżeli dotyczy -oÅ›wiadczenia, iż Wykonawca posiada pozwolenie Ministerstwa Zdrowia na obrót produktami biobójczymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.2002 roku o produktach biobójczych (Dz.U. nr 175, poz. 1433 z późniejszymi zmianami) i dostarczy je na każde żądanie ZamawiajÄ…cego - jeżeli dotyczy -katalogów,folderów,ulotek informacyjnych w jÄ™zyku polskim zaoferowanych preparatów dla każdej pozycji z formularza cenowego -kserokopii etykiet produktu -dopuszczenia,walidacji producenta (Advanced Sterilization Products) do stosowania w urzÄ…dzeniach Sterrad* 100 S (dotyczy pakietu nr 4). -OÅ›wiadczenia, że zaoferowany w formularzu cenowym przedmiot zamówienia posiada Certyfikat CE i zobowiÄ…zanie go dostarczyć na każde żądanie ZamawiajÄ…cego w trakcie realizacji umowy - dotyczy pakietu nr 1, -Dokumenty dopuszczajÄ…ce oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawÄ… o wyrobach medycznych - jeżeli dotyczy lub oÅ›wiadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie sÄ… wyrobami medycznymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach. W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pokój 102.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… rÄ™kawów foliowo-papierowych do sterylizacji, testów kontroli poprawnej pracy zgrzewarek oraz papieru krepowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… rÄ™kawów foliowo-papierowych do sterylizacji, testów kontroli poprawnej pracy zgrzewarek oraz papieru krepowanego.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… materiaÅ‚ów i akcesoriów do testów kontroli mycia i sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… materiaÅ‚ów i akcesoriów do testów kontroli mycia i sterylizacji.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.19.11.00-6, 30.17.00.00-1, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… etykiet, kopert systemu dokumentacji, markerów odpornych na warunki sterylizacji oraz metkownic trzyrzÄ™dowych alfanumerycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… etykiet, kopert systemu dokumentacji, markerów odpornych na warunki sterylizacji oraz metkownic trzyrzÄ™dowych alfanumerycznych.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.19.11.00-6, 30.17.00.00-1, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - zakup wraz z dostawÄ… kaset do sterylizatora STERRAD* 100S, chemicznych wskaźników paskowych, rÄ™kawów bezcelulozowych, akcesoriów do sterylizatora STERRAD* 100S, ampuÅ‚kowych wskaźników biologicznych, walidacji STERRAD* 100S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - zakup wraz z dostawÄ… kaset do sterylizatora STERRAD* 100S, chemicznych wskaźników paskowych, rÄ™kawów bezcelulozowych, akcesoriów do sterylizatora STERRAD* 100S, ampuÅ‚kowych wskaźników biologicznych, walidacji STERRAD* 100S.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.19.11.00-6, 30.17.00.00-1, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - zakup wraz z dostawÄ… nabojów z tlenkiem etylenu do sterylizatora 3M Steri Gas 5XL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - zakup wraz z dostawÄ… nabojów z tlenkiem etylenu do sterylizatora 3M Steri Gas 5XL.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.00.00-8, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 93127 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 80663 - 2013 data 17.05.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275..

 Załączniki:
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 - opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 3 do siwz - oświadczenie nr 1
zał. nr 4 do siwz - oświadczenie 2
zał. nr 5 do siwz - wzór umowy
SIWZ
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty