Zamówienie publiczne - szczegóły

Całoroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania sz

Numer: EZ/214/107/2013

Data składania ofert: 2013-12-30

Data otwarcia ofert: 2013-12-30

 

Modyfikacja wzoru umowy

 

EZ/214/107/2013

Dotyczy: usÅ‚ugi caÅ‚orocznego monitoringu oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji i deratyzacji

 

ZamawiajÄ…cy modyfikuje zapis w paragrafie 1 ust. 5:

CzynnoÅ›ci wskazane w ust. 4 zostanÄ… zrealizowane przez WykonawcÄ™ w terminie …….. dni od dnia telefonicznego zawiadomienia przez ZamawiajÄ…cego o koniecznoÅ›ci ich wykonania.”

Na zapis:

CzynnoÅ›ci wskazane w ust. 4 zostanÄ… zrealizowane przez WykonawcÄ™ w terminie do 12 godzin od telefonicznego zawiadomienia przez ZamawiajÄ…cego o koniecznoÅ›ci ich wykonania.”

 

Informujemy, iż termin składania i otwarcia ofert zostaje zmieniony na 30.12.2013r., godziny pozostają bez zmian.

 

 

 

 

 

                                                                                                 Krosno, dnia 12.12.2013r.

 

Znak sprawy EZ/214/107/2013

www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia:

CaÅ‚oroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji oddziaÅ‚ów Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi
w zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia dokumentacji profilaktyki i zwalczania szkodników – wzory protokoÅ‚ów powykonawczych, instrukcje zabezpieczenia przed owadami, gryzoniami, karty kontroli stacji deratyzacyjnych, karty przeglÄ…du chwytaczy gryzoni, puÅ‚apek lepnych - feromonowych, wykaz używanych Å›rodków chemicznych, karty charakterystyki i pozwolenia na obrót produktami biobójczymi.

 

SzczegóÅ‚owy opis przedmiotu umowy znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 i 2a                             do zapytania ofertowego.

Termin realizacji zamówienia:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Miejsce wykonania zamówienia:

Wojewódzki Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 i ul. Grodzka 45.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 23.12.2013 r. do godz. 10:00

Termin i miejsce otwarcia ofert:

23.12.2013 r. godz. 10:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury VAT do sekretariatu Zamawiającego.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena - waga kryterium – 100% cena.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych :

- Kierownik DziaÅ‚u Å»ywienia i Higieny Szpitalnej – Henryka Boczar,
tel. 13 43 78 418

- z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Agnieszka PÄ™kalska tel. 13 43 78 497

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem :

Oferta – CaÅ‚oroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji oddziaÅ‚ów - EZ/214/107/2013”

Nie otwierać w Sekretariacie.

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

  1. Identyfikacja
  1. Nazwa wykonawcy
  2. Adres siedziby
  3. NIP
  4. KRS/EDG
  5. Nr  rachunku bankowego
  1. Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

  1. cenę netto zł

(słownie złotych )

  1. podatek VAT zł

(słownie złotych )

  1. cenę brutto zł

(słownie złotych )

  1. Oświadczenia dodatkowe
  1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
  2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia
  3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
  4. Oferuję gwarancję na okres................................................................................................ (jeżeli dotyczy)
  5. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
  6. Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia …............................

 Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu

(w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 ZaÅ‚Ä…czniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – Formularz przedmiotu zamówienia – cenowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2a – Wymagania.

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Wzór umowy

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 

 


 Załączniki:
załącznik 1 formularz ofertowy
załącznik 2
załącznik 2a
załącznik 3 wzór umowy zmieniony
modyfikacja
wybór najkorzystniejszej oferty