Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z dostawą soli drogowej workowanej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg oraz chodników na terenie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie

Numer: EZ/214/111/2013

Data składania ofert: 2014-01-03

Data otwarcia ofert: 2014-01-03

 

Krosno, dnia 17 grudnia 2013 roku
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                 
 
 
 
Znak sprawy EZ/214/111/2013                                             
                                                                                              www.krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 

 

Przedmiot zamówienia:
 
 
Zakup sukcesywny 2 ton soli drogowej workowanej (a’25 kg) z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg oraz chodników na terenie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby ZamawiajÄ…cego.
 
Ilość ton soli drogowej może być mniejsza w zależnoÅ›ci od panujÄ…cych warunków atmosferycznych oraz zapotrzebowania ZamawiajÄ…cego.
 
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Koszt transportu należy ująć w cenie jednostkowej soli. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
 
Sól drogowa musi speÅ‚niać parametry polskiej normy PN-86/C-84081/02 tj.:
·         zawartość chlorku sodu NaCl – co najmniej 90%
·         zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – 8,0% maksymalnie
·         zawartość wody – 3,0% maksymalnie
·         zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) – 20 mg/kg
·         klasa ziarnowa soli: 1÷6 mm; wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm maksymalnie 10%, a wielkość przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm maksymalnie 20%              
 
Termin realizacji zamówienia:
 
Realizacja zamówienia: umowa na okres 5 miesiÄ™cy od daty jej podpisania.
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 – Magazyn szpitala
 
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin zÅ‚ożenia oferty do: 03.01.2014 r. do godz. 10:00
 
Termin i miejsce otwarcia ofert:
 
03.01.2014 r. godz. 10:05
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 102
 
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
 
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
sprawach merytorycznych: Wojciech Zych, Marzena Skirtun – Sekcja Administracyjno-Gospodarcza tel. 13 43 78 220/221
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Joanna Mendocha - tel. 13 4378 227
 
Wymogi formalne:
 
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji/ oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty
 
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
Sól drogowa
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
 
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................
2.    Adres siedziby ..........................................................................................................................
3.    NIP ..........................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ..................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto   zÅ‚
(słownie złotych........................................................................................................................ )
2)    podatek VAT         zÅ‚
(słownie złotych........................................................................................................................ )
3)    cenÄ™ brutto zÅ‚
(słownie złotych....................................................................................................................... )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...............................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .............................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..............................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/EDG lub/oraz pełnomocnictwo)
 
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
 

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 - opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 3 - wzór umowy
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania