Zamówienie publiczne - szczegóły

Badania sprzętu ochronnego - wyposażenie rozdzielni Szpitala w okresie 2 lat.

Numer: EZ/214/9/2014

Data składania ofert: 2014-03-04

Data otwarcia ofert: 2014-03-04

 

Krosno, dnia. 21.02.2014 r.

 


 


 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax 013-4378497 lub 215 Znak sprawy EZ/214/9/2014

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl


 

 

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

zaprasza do złożenia oferty na: usługę badania sprzętu ochronnego -wyposażenie rozdzielni Szpitala w okresie 2 lat


 


 

Przedmiot zamówienia:


 

1.Rękawice dielektyryczne par 10 /co 6 miesięcy/.

2 Kalosze dielektyryczne par 22 /co 6 miesięcy/.

3.Wskaźnik napięcia szt 2 /co 6 miesięcy/.


 


 

4.Drążek izolacyjny szt 6 / co rok/.


 


 

5.Dywanik dielektryczny 1mx1m szt 128 /co 24 miesiace/.

6.Chodnik dielektyryczny mb 157 /co 24 miesiace/.


 

W ofercie należy uwzględnić koszty związane z odbiorem sprzętu z rozdzielni Szpitala i dostawy do rozdzielni po badaniu


 

Badania należy wykonać w czterech etapach dla zapewnienia mnimalnego wyposażenia w rozdzielniach. Terminy odbioru sprzętu do badania zostaną ustalone w umowie.


 

Badania należy wykonać 14 dni od dnia podpisania umowy.


 

Na każdy zbadany sprzęt należy wystawić poświadczenie dopuszczające doeksploatacji, a sprzęt powinien być prawidłowo oznakowany metryczką.

Termin realizacji zamówienia:


 

2 lata

Okres gwarancji:


 

/od 6 miesięcy do 24 miesięcy/.

Miejsce wykonania zamówienia:


 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Miejsce i termin złożenia oferty:


 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Termin złożenia oferty do: 04.03.2014 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:


 

04.03.2014 r. godz. 11:00

Warunki płatności:

płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – Kier.Sekcji Esploatacji StanisÅ‚aw Szurlej

tel 13 43 78 511

w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –Ryszard KarpiÅ„ski tel. 13 43 78 216,


 


 


 


 


 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275 z dopiskiem „ Badanie sprzÄ™tu dielektrycznego”.

EZ/214/9/2014 r. Nie otwierać w Sekretariacie.

Lub za pomocÄ… faksu na nr: 13 43 78 216 lub e-mailem rkarpinski@krosno.med.pl


 


 


 


 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy-katalog poniższy jest otwarty):


 

  1. Identyfikacja

  1. Nazwa wykonawcy

  2. Adres siedziby

  3. NIP

  4. KRS/EDG

  5. Nr r-ku bankowego


 

  1. Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

  1. cenę netto zł

(słownie złotych )

  1. podatek VAT zł

(słownie złotych )

  1. cenę brutto zł

(słownie złotych )


 

  1. Oświadczenia dodatkowe

  1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

  2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia

  3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

  4. Oferuję gwarancję na okres (jeżeli dotyczy)

  5. Okres zwiÄ…zania ofertÄ…:

  6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

  7. Niniejszym oświadczam, że oferta ta jest ważna do dnia

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wykaz sprzetu

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz ofertowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - wzór umowy

Załącznik nr 4 - specyfikacja i warunki


 


 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
wykaz sprzętu
załącznik nr 2
załącznik nr3
załącznik nr 4