Zamówienie publiczne - szczegóły

Usługa badania sprzętu ochronnego

Numer: EZ/214/32/2014

Data składania ofert: 2014-04-07

Data otwarcia ofert: 2014-04-07

Krosno, dnia 24.03.2014 roku

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                 

 

 

Znak sprawy EZ/214/32/2014                                             

                                                                                              www.krosno.med.pl

 

 

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

Przedmiot zamówienia:

 

 

Przedmiotem zamówienia jest usÅ‚uga badania sprzÄ™tu ochronnego (wyposażenie  rozdzielni  Szpitala)  w okresie  2 lat zgodnie z poniższym zestawieniem:

 

1.RÄ™kawice dielektryczne – 10 par (badanie co 6 miesiÄ™cy)

 

2 Kalosze  dielektryczne - 22 par y  (badanie co 6 miesiÄ™cy)

 

3.Wskaźnik  napiÄ™cia - 2 szt (badanie co  6 miesiÄ™cy)

 

4.Drążek izolacyjny - 6 szt (badanie co  rok)

 

5.Dywanik dielektryczny   1mx1m – 128 szt  (badanie co  24 miesiace)

 

6.Chodnik  dielektryczny - 157  mb (badanie co  24 miesiÄ…ce)

 

 

W ofercie należy  uwzglÄ™dnić  koszty zwiÄ…zane z odbiorem  sprzÄ™tu z rozdzielni Szpitala i dostawy do  rozdzielni  po dokonanym badaniu.

 

Badania należy wykonać w czterech etapach dla  zapewnienia minimalnego wyposażenia w rozdzielniach. Terminy  odbioru sprzÄ™tu do badania zostanÄ…  ustalone z Kierownikiem Sekcji Eksploatacyjnej ZamawiajÄ…cego.

 

Pierwsze badania należy wykonać do 14 dni liczÄ…c od dnia  podpisania  umowy.

 

Na każdy  zbadany  sprzÄ™t należy  wystawić  poÅ›wiadczenie dopuszczajÄ…ce  do eksploatacji, a sprzÄ™t powinien być  prawidÅ‚owo  oznakowany metryczkÄ….

 

 

Termin realizacji zamówienia:

 

 

Realizacja zamówienia: umowa na okres 24 miesiÄ™cy od daty jej podpisania

 

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

 

Termin złożenia oferty do: 07.04.2014 r. do godz. 09:00

 

 

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

 

07.04.2014 r. godz. 09:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 103

 

Warunki płatności:

 

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 45 dni licząc od daty wystawienia faktury VAT

 

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje §5 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

sprawach merytorycznych : Sekcja Eksploatacji – StanisÅ‚aw Szurlej

 

w sprawach formalnych(proceduralnych) – z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378 216

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

 

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

Usługa badania sprzętu dielektrycznego

 

NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE

 

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy .................................................................................................................

2.    Adres siedziby .........................................................................................................................

3.    NIP ..........................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ...............................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego .................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto  zÅ‚

(słownie złotych...................................................................................................................... )

2)    podatek VAT        zÅ‚

(słownie złotych...................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto zÅ‚

(słownie złotych ..................................................................................................................... )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia .............................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...........................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ...........................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia........................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 

 


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 - wzór umowy
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej