Zakup i dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników
Numer: EZ/215/01/2017 Data składania ofert: 2017-02-10 Data otwarcia ofert: 2017-02-10 Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): OgÅ‚oszenie nr 13343 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Krosno: Zakup i dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawÄ… butli i zbiorników
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL) tak
www.krosno.med.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie
www.krosno.med.pl DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie
adres Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
nie Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób: tak Inny sposób: pisemnie Adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jan PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne nie
Nieograniczony, peÅ‚ny, bezpoÅ›redni i bezpÅ‚atny dostÄ™p do tych narzÄ™dzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawÄ… butli i zbiorników Numer referencyjny: EZ/215/01/2017 Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.3) Informacja o możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych oraz dzierżawa butli i zbiorników. zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do SIWZ i warunkami okreÅ›lonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) Tlen medyczny ciekÅ‚y – dostawa zbiorników zamontowanych przy ul. KorczyÅ„skiej (zbiornik 11t) oraz ul. Grodzkiej (zbiornik 3t). 2) Tlen medyczny sprężony w butlach 1,08m3 i mniejszych dostawa do szpitala na ul. KorczyÅ„skÄ… – max 3 dni robocze, butle stalowe ZamawiajÄ…cego i aluminiowe Dostawcy 3) Tlen medyczny sprężony w butlach 2,15 m3 dostawa do szpitala na ul. KorczyÅ„skÄ… – max 3 dni robocze, butle stalowe ZamawiajÄ…cego i aluminiowe Dostawcy 4) Tlen medyczny sprężony w butlach 1,6m3 dostawa do szpitala na ul. KorczyÅ„skÄ… – max 3 dni robocze, butle ZamawiajÄ…cego. 5) Tlen medyczny sprężony w butlach 6,4m3 dostawa do szpitala na ul. KorczyÅ„skÄ… – max 3 dni robocze, butle ZamawiajÄ…cego. 6) Podtlenek azotu medyczny w butlach 7kg dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 15 dni roboczych, butle ZamawiajÄ…cego. 7) Podtlenek azotu medyczny w butlach 28kg dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 15 dni roboczych, butle ZamawiajÄ…cego. 8) Laparox C – dwutlenek wÄ™gla medyczny w butlach 7,5 kg dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle Wykonawcy. 9) Laparox C – dwutlenek wÄ™gla medyczny w butlach 26 kg dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle Wykonawcy. 10) Kriomax C – dwutlenek wÄ™gla medyczny w butlach 26 kg dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle Wykonawcy. 11) Argon 5,0 – w butli 5-8 l dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle ZamawiajÄ…cego 12) Argon 5,0 – w butli 10 l dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle ZamawiajÄ…cego. 13) Acetylen – butla 7 kg, dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle Wykonawcy. 14) Dwutlenek wÄ™gla techniczny butla 26 kg dostawa do Szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – butle zamawiajÄ…cego. 15) Powietrze sprężone – w butli 5 i 10l – butle ZamawiajÄ…cego 16) Azot ciekÅ‚y medyczny – dostawa cysternÄ… niskociÅ›nieniowÄ…, tankowany do Devara 20 l w szpitalu przy ul. Grodzkiej – max 3 dni robocze. Devary ZamawiajÄ…cego. 17) Azot ciekÅ‚y medyczny – dostawa cysternÄ… niskociÅ›nieniowÄ…, tankowany do zbiornika typu EuroCyl w szpitalu przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze. Zbiornik Wykonawcy. 18) Mieszanka trójskÅ‚adnikowa w butlach 10 l (tolerancja gazu +/- 1%) dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 15 dni roboczych, butle Wykonawcy. 19) Entonox w butlach 2,8m3 dostawa do szpitala przy ul. KorczyÅ„skiej – max 3 dni robocze, butle Wykonawcy 20) Dzierżawa zaworu dozujÄ…cego Entonox 1 szt, niewymagajÄ…cego sterylizacji po każdorazowym użyciu. 21) Dzierżawa stojak na butle Entonox 1 szt. 22) Ustniki jednorazowe Entonox. 100 sztuk w opakowaniu. 23) Dzierżawa butli stalowych Wykonawcy na gazy medyczne. 24) Dzierżawa butli aluminiowych medycznych ze zintegrowanym zaworem (Tlen medyczny i Entonox). 25) Dzierżawa nosideÅ‚ na butle zawór zintegrowany 26) Dzierżawa butli stalowych na gazy techniczne i specjalne. 27) Dzierżawa zbiornika typu EuroCyl o pojemnoÅ›ci 600 – 1000 kg wraz z nalewakiem umożliwiajÄ…cym przelanie azotu do mniejszych zbiorników typu Devar, montaż i uruchomienie w szpitalu przy ul. KorczyÅ„skiej – max 1 tydzieÅ„ od podpisania umowy. 28) Dzierżawa zbiornika kriogenicznego o pojemnoÅ›ci okoÅ‚o 3 ton, wyposażonego w system telemetrii, montaż przy ul. Grodzkiej w ciÄ…gu tygodnia od podpisania umowy • odparowanie wÅ‚asne – nie wiÄ™ksze niż 0,42%/24 h • wysokość max – 4,20 m • szerokość z armaturÄ… max – 1,60 m 29) Dzierżawa zbiornika kriogenicznego o pojemnoÅ›ci okoÅ‚o 11 ton, wyposażonego w system telemetrii, montaż przy ul. Grodzkiej w ciÄ…gu tygodnia od podpisania umowy • odparowanie wÅ‚asne – nie wiÄ™ksze niż 0,30%/24 h • wysokość max – 6,00 m • szerokość z armaturÄ… max – 2,30 m. 30) Szkolenie pracowników ZamawiajÄ…cego w zakresie bezpiecznej obsÅ‚ugi urzÄ…dzeÅ„ i instalacji niepalnych gazów medycznych. Zakres tematyczny szkolenia winien obejmować, co najmniej: a. zapoznanie uczestników szkolenia z aktami prawnymi i zarzÄ…dzanie niepalnymi gazami medycznymi, prawo farmaceutyczny, dozór techniczny i legalizacja butli, wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci fizyczne i chemiczne gazów medycznych, b. bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ urzÄ…dzeÅ„ i instalacji niepalnych gazów medycznych, wystÄ™pujÄ…ce zagrożenia podczas eksploatacji urzÄ…dzeÅ„ i instalacji c. omówienie budowy i dziaÅ‚ania wybranych urzÄ…dzeÅ„ (pokazy praktyczne) d. źródÅ‚a zasilania w niepalnych gazach medycznych. Instalacja rozprowadzajÄ…ca gazów medycznych, sygnalizacja alarmów klinicznych i eksploatacyjnych – wymagania, e. stacje redukcji do gazów medycznych, budowa, funkcje, f. stacja pomp próżni, stacje sprężarek powietrza do celów medycznych i technicznych Szkolenie odbÄ™dzie siÄ™ w siedzibie ZamawiajÄ…cego. Czas trwania szkolenia uczestników ma wynosić 8 godzin zegarowych w terminach uzgodnionych z ZamawiajÄ…cym z podziaÅ‚em na: • - szkolenie dla personelu medycznego i technicznego z zakresu obejmujÄ…cego punkty od a) do c) – czas ok. 2 godzin, • - szkolenie dla personelu technicznego z zakresu obejmujÄ…cego punkty od d) do f) – czas ok. 6 godzin. Przewidywana liczba uczestników szkolenia: 35 osoby - personel medyczny, 15 osób - personel techniczny Szkolenie winno zakoÅ„czyć siÄ™ wydaniem przez podmiot prowadzÄ…cy szkolenie zaÅ›wiadczenia (dla każdego uczestnika szkolenia) o ukoÅ„czeniu szkolenia, zgodnie z § 2 rozporzÄ…dzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupeÅ‚niania przez osoby dorosÅ‚e wiedzy ogólnej, umiejÄ™tnoÅ›ci i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 31) PrzeglÄ…d instalacji wewnÄ™trznej gazów medycznych, wykonany przez podmiot uprawniony, posiadajÄ…cy Certyfikat PN-EN ISO 13485:2003+AC:2007 wraz z aprobatÄ… na DyrektywÄ™ 93/42/EEC o wyrobach medycznych zaÅ›wiadczajÄ…ce, że Wykonawca jest uprawniony do serwisowania medycznych instalacji gazowych. Zakres czynnoÅ›ci obejmuje sprawdzenie: • Inwentaryzacja elementów instalacji • Kontrola mechanicznego dziaÅ‚ania pkt poboru • Sprawdzenie szczelnoÅ›ci pkt poboru do gazów medycznych / odwodnienie VAC • Kontrole systemów alarmowych w zakresie ich funkcjonalnoÅ›ci • Badanie rurociÄ…gów na obecność zanieczyszczeÅ„ staÅ‚ych • Sprawdzenie nastawy zaworów nadmiarowych • KontrolÄ™ szczelnoÅ›ci zaworów odcinajÄ…cych • Sprawdzenie osprzÄ™tu ruchomego (dozowniki, regulatory VAC, reduktory butlowe) • Wystawienie protokoÅ‚u pokontrolnego 32) Legalizacja butli. 33) Malowanie butli 34) Naprawa butli – wymiana zaworów, osuszanie, trwaÅ‚e oznakowanie butli zamawiajÄ…cego II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 24111500-0 II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w miesiÄ…cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia okreÅ›lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak ZamawiajÄ…cy przewiduje nastÄ™pujÄ…ce fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji nie 3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚.3) 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3c) 1. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także jednolite dokumenty dotyczÄ…ce tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada jednolite dokumenty dotyczÄ…ce podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oÅ›wiadczenie skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP W celu potwierdzenia speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, zamawiajÄ…cy żąda: OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które stanowi zaÅ‚Ä…cznik ( zaÅ‚. nr 3) III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca na zaoferowane produkty lecznicze (tlen medyczny ciekÅ‚y, tlen medyczny sprężony, podtlenek azotu medyczny,) posiada dokumenty zgodne z ustawÄ… Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 wrzeÅ›nia 2001 roku (Dz. U. Nr 126 z późn. zm.). oraz aktualnie obowiÄ…zujÄ…cÄ… monografiÄ… Farmakopea Polska VIII 1) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego – dla każdego z wymienionych produktów – wydane przez Ministra Zdrowia wraz ze SpecyfikacjÄ… Produktu - w celu potwierdzenia speÅ‚nienia przez oferowany produkt leczniczy wymagaÅ„ monografii farmakopei polskiej (obowiÄ…zuje Farmakopea Polska VIII) 2) Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez GÅ‚ównego Inspektora Farmaceutycznego – dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpoÅ›rednio przez WykonawcÄ™. W celu potwierdzenia, że Wykonawca na zaoferowane wyroby medyczne (Kriomax C dwutlenek wÄ™gla medyczny do krioterapii, Laparox C dwutlenek wÄ™gla medyczny do laparoskopii, ciekÅ‚y azot medyczny) posiada dokumenty zgodne z UstawÄ… o Wyrobach Medycznych: 1) DeklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz normÄ… zharmonizowanÄ… PN-EN ISO 13485:2004 – dla każdego z wyrobów, 2) Certyfikat wystawiony przez jednostkÄ™ notyfikowanÄ… potwierdzajÄ…cy speÅ‚nienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych – dla każdego z wyrobów, 3) Potwierdzenie zÅ‚ożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, potwierdzonego przez urzÄ…d Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dla każdego z wyrobów ZaÅ›wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci potwierdzajÄ…ce, że pozostaÅ‚e oferowane gazy (techniczne) bÄ™dÄ…ce przedmiotem zamówienia odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2. MateriaÅ‚ów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w jÄ™zyku polskim - potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagaÅ„ okreÅ›lonych przez ZamawiajÄ…cego w ZaÅ‚Ä…czniku nr2 (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze techniczne).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) WypeÅ‚niony formularz ofertowy zaÅ‚.1 2) WypeÅ‚niony formularz parametrów wymagalnych zaÅ‚.2 3) PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty, skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osoba podpisujÄ…ca nie jest osobÄ… upoważnionÄ…. ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia oryginaÅ‚u peÅ‚nomocnictwa lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez notariusza. PeÅ‚nomocnictwo winno wskazywać datÄ™ jego wystawienia oraz okres, na który zostaÅ‚o udzielone. Brak tego okresu ZamawiajÄ…cy odczyta jako peÅ‚nomocnictwo wystawione na czas nieokreÅ›lony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) ZamawiajÄ…cy żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium Pakiet 4500,00 zÅ‚ IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej nie ZÅ‚ożenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ™ tylko z jednoczesnym zÅ‚ożeniem oferty zasadniczej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa bÄ™dzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia: nie Należy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia: Informacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„): Informacje dotyczÄ…ce wykorzystywanego sprzÄ™tu elektronicznego, rozwiÄ…zaÅ„ i specyfikacji technicznych w zakresie poÅ‚Ä…czeÅ„: Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Warunki zamkniÄ™cia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak IV.3) Negocjacje z ogÅ‚oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogÅ‚oszeniem Minimalne wymagania, które muszÄ… speÅ‚niać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstÄ™pnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbÄ™ etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagaÅ„ zamawiajÄ…cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokoÅ›ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ…zania stanowiÄ…ce podstawÄ™ do skÅ‚adania ofert, jeżeli zamawiajÄ…cy przewiduje nagrody: WstÄ™pny harmonogram postÄ™powania: PodziaÅ‚ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ…zaÅ„: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujÄ…ce minimalne wymagania, którym muszÄ… odpowiadać wszystkie oferty: PodziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ…cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której bÄ™dzie prowadzona licytacja elektroniczna: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Istotne dla stron postanowienia, które zostanÄ… wprowadzone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczÄ…ce zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: Przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: zamieszczone we wzorze umowy zaÅ‚Ä…cznik nr 4 IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostÄ™pniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Åšrodki sÅ‚użące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: Data: 06/02/2017, godzina: 10:00, Skrócenie terminu skÅ‚adania wniosków, ze wzglÄ™du na pilnÄ… potrzebÄ™ udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem): nie Wskazać powody: JÄ™zyk lub jÄ™zyki, w jakich mogÄ… być sporzÄ…dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu > polski IV.6.3) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert) IV.6.4) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie IV.6.5) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, jeżeli Å›rodki sÅ‚użące sfinansowaniu zamówieÅ„ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiajÄ…cy zamierzaÅ‚ przeznaczyć na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia, nie zostaÅ‚y mu przyznane nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 18498 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 13343
Data: 24/01/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne: SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 06/02/2017 godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 08/02/2017 godzina 10:00 Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 20685 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 13343
Data: 24/01/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne: SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 06/02/2017 godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 10/02/2017 godzina 10:00 |
siwz |
załącznik nr 3 oświadczenie |
odpowiedzi na pytania Wykonawców |
odpowiedzi na pytania Wykonawców 2 |
załącznik nr 1 formularz ofertowy |
załącznik nr 4 umowa wzór |
załącznik nr 2 formularz asortymentowy |
zestawienie z otwarcia ofert z dnia 10.02.2017r. |
wybór najkorzystniejszej oferty |