Zamówienie publiczne - szczegóły

Wymiana osobowych i towarowych dźwigów szpitalnych w łączniku E – etap II

Numer: EZ/215/33/2018

Data składania ofert: 2018-04-27

Data otwarcia ofert: 2018-04-27

Ogłoszenie nr 543955-N-2018 z dnia 2018-04-12 r.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II: Wymiana osobowych i towarowych dźwigów szpitalnych w Å‚Ä…czniku E – etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska  57 , 38400   Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.krosno.med.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.krosno.med.pl

DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, pok 275 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Wymiana osobowych i towarowych dźwigów szpitalnych w Å‚Ä…czniku E – etap II
Numer referencyjny: EZ/215/33/2018
Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dźwigów osobowych i towarowych z dostosowaniem ich do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w bloku E budynku Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • wymianÄ™ 3 szt. dźwigów osobowych i towarowych w Å‚Ä…czniku E (dźwigi D3, D4 i D5) wraz z wykonaniem robót budowlano-instalacyjnych zwiÄ…zanych z ich wymianÄ… • dostawÄ™, montaż, uruchomienie oraz wykonanie czynnoÅ›ci odbioru urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych przez UrzÄ…d Dozoru Technicznego (dalej UDT) oraz uzyskanie decyzji zezwalajÄ…cej na eksploatacjÄ™ zamontowanych urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych wydanÄ… przez UDT, • peÅ‚nienie w okresie gwarancji i rÄ™kojmi usÅ‚ugi serwisu i konserwacji dźwigów w Å‚Ä…czniku E, zgodnie z postanowieniami §7 w zakresie utrzymania dźwigów w staÅ‚ym ruchu, 3. SzczegóÅ‚owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okreÅ›lajÄ… zaÅ‚Ä…czniki nr 7-10 do SIWZ.

II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45215140-0
50750000-7
42416100-6


II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
OkreÅ›lenie przedmiotu, wielkoÅ›ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostanÄ… udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiÄ…cach:    lub dniach: 126
lub
data rozpoczÄ™cia:   lub zakoÅ„czenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
  126    
    2018-05-15  

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia – 18 tygodni od daty podpisania umowy, z datÄ… rozpoczÄ™cia nie wczeÅ›niej niż od dnia 15.05.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
OkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie okreÅ›la warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreÅ›lenie warunków: O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy ubezpieczeni sÄ… od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia na sumÄ™ gwarancyjnÄ… 1 000 000,00 zÅ‚
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
OkreÅ›lenie warunków: • o udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy , którzy nie wczeÅ›niej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidÅ‚owo ukoÅ„czyli przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ…, polegajÄ…cej na wymianie jednego urzÄ…dzenia dźwigowego o udźwigu minimum 1500 kg. • o udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy , którzy dysponujÄ… lub bÄ™dÄ… dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierujÄ… do jego realizacji: - Kierownika robót budowlanych posiadajÄ…cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeÅ„, wpisanego na listÄ™ czÅ‚onków wÅ‚aÅ›ciwej Izby SamorzÄ…du Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaÅ›wiadczeniem wydanym przez tÄ™ izbÄ™ z okreÅ›lonym w niej terminem ważnoÅ›ci zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa - Kierownika robót elektrycznych posiadajÄ…cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeÅ„, wpisanego na listÄ™ czÅ‚onków wÅ‚aÅ›ciwej Izby SamorzÄ…du Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaÅ›wiadczeniem wydanym przez tÄ™ izbÄ™ z okreÅ›lonym w niej terminem ważnoÅ›ci zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa Stosownie do art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okreÅ›lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogÄ… również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostaÅ‚y uznane na zasadach okreÅ›lonych w przepisach odrÄ™bnych, tj. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w paÅ„stwach czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r.
ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
Tak
OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚. nr 4) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. (zaÅ‚. nr 5) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 3 niniejszej SIWZ. 3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ; 4) oÅ›wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sÄ…du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opÅ‚at lub skÅ‚adek na ubezpieczenia spoÅ‚eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzajÄ…ce dokonanie pÅ‚atnoÅ›ci tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ; 5) oÅ›wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytuÅ‚em Å›rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siÄ™ o zamówienia publiczne - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ; 6) odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ; ZamawiajÄ…cy żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnoÅ›ciach innych podmiotów przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 4.2 SIWZ (z wyÅ‚Ä…czeniem pkt 4.2 ppkt 2) dotyczÄ…cych tych podmiotów. ZamawiajÄ…cy żąda przedstawienia tych dokumentów w odniesieniu do podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie sÄ… podmiotami udostÄ™pniajÄ…cymi zasoby. 1. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także oÅ›wiadczenia z pkt 4.1 ppkt 1 oraz 4.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada oÅ›wiadczenia z pkt 4.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców oÅ›wiadczenia z pkt 4.1 ppkt 1 oraz 4.2 ppkt 1 skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 4.2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt. 4.2: 1) ppkt 3) – skÅ‚ada informacjÄ™ z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez wÅ‚aÅ›ciwy organ sÄ…dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 4-5 i 9 – skÅ‚ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci. b) nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne lub zdrowotne albo że zawarÅ‚ porozumienie z wÅ‚aÅ›ciwym organem w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoÅ›ci uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) i ppkt 2) lit. a, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym odpowiednio oÅ›wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oÅ›wiadczenie osoby, której dokument miaÅ‚ dotyczyć, zÅ‚ożone przed notariuszem lub przed organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego wÅ‚aÅ›ciwym ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3) stosuje siÄ™. 5) W przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci co do treÅ›ci dokumentu zÅ‚ożonego przez wykonawcÄ™, zamawiajÄ…cy może zwrócić siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbÄ™dnych informacji dotyczÄ…cych tego dokumentu. 5. Wymagane powyżej dokumenty, sÄ… skÅ‚adane w formie oryginaÅ‚u lub kserokopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez WykonawcÄ™ – za wyjÄ…tkiem peÅ‚nomocnictwa. 6. Dokumenty sporzÄ…dzone w jÄ™zyku obcym sÄ… skÅ‚adane wraz z tÅ‚umaczeniem na jÄ™zyk polski. 7. ZamawiajÄ…cy może żądać przedstawienia oryginaÅ‚u lub notarialnie poÅ›wiadczonej kopii dokumentu wyÅ‚Ä…cznie wtedy, gdy zÅ‚ożona przez WykonawcÄ™ kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wÄ…tpliwoÅ›ci co do jej prawdziwoÅ›ci. 8. Jeżeli wykonawca nie zÅ‚ożyÅ‚ oÅ›wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów potwierdzajÄ…cych okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbÄ™dnych do przeprowadzenia postÄ™powania, oÅ›wiadczenia lub dokumenty sÄ… niekompletne, zawierajÄ… bÅ‚Ä™dy lub budzÄ… wskazane przez zamawiajÄ…cego wÄ…tpliwoÅ›ci, zamawiajÄ…cy wzywa do ich zÅ‚ożenia, uzupeÅ‚nienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaÅ›nieÅ„ w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich zÅ‚ożenia, uzupeÅ‚nienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaÅ›nieÅ„ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byÅ‚oby unieważnienie postÄ™powania. 9. Jeżeli Wykonawca nie zÅ‚ożyÅ‚ wymaganych peÅ‚nomocnictw albo zÅ‚ożyÅ‚ wadliwe peÅ‚nomocnictwa, ZamawiajÄ…cy wezwie do ich zÅ‚ożenia w terminie przez siebie wskazanym. 10. ZamawiajÄ…cy wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do zÅ‚ożenia wyjaÅ›nieÅ„ dotyczÄ…cych oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 11. Wykonawca nie jest zobowiÄ…zany do zÅ‚ożenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że nie podlega wykluczeniu, speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, jeżeli ZamawiajÄ…cy posiada dokumenty dotyczÄ…ce tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocÄ… bezpÅ‚atnych i ogólnodostÄ™pnych baz danych, w szczególnoÅ›ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dziaÅ‚alnoÅ›ci podmiotów realizujÄ…cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114).
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, zamawiajÄ…cy żąda: - OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcÄ™ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za realizacje zadania, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowane robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieÅ„, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci oraz informacjÄ… o postawie do dysponowania tymi osobami. (zaÅ‚. nr 2a) – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wczeÅ›niej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartoÅ›ci lub iloÅ›ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaÅ‚y wykonane, z zaÅ‚Ä…czeniem dowodów okreÅ›lajÄ…cych czy te roboty budowlane zostaÅ‚y wykonane należycie, w szczególnoÅ›ci informacji o tym czy roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone; przy czym dowodami, o których mowa, sÄ… referencje bÄ…dź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byÅ‚y wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; ) – zaÅ‚. nr 2b - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. - PolisÄ™ od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość zamówienia - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. 4.1.1 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może zÅ‚ożyć dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może zÅ‚ożyć inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty: Oferta to: 1. WypeÅ‚niony formularz ofertowy zaÅ‚. 1 2. OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu - zaÅ‚Ä…cznik nr 4; 3. OÅ›wiadczenie o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu - zaÅ‚Ä…cznik nr 3; 4. PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty, skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osoba podpisujÄ…ca nie jest osobÄ… upoważnionÄ…. ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia oryginaÅ‚u peÅ‚nomocnictwa lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez notariusza. PeÅ‚nomocnictwo winno wskazywać datÄ™ jego wystawienia oraz okres, na który zostaÅ‚o udzielone. Brak tego okresu ZamawiajÄ…cy odczyta jako peÅ‚nomocnictwo wystawione na czas nieokreÅ›lony. 5. Wpis do KRS lub CEiDG/Dokumentu potwierdzajÄ…cego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostÄ™pny w publicznych otwartych bezpÅ‚atnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazaÅ‚ w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty sÄ… dostÄ™pne w innym jÄ™zyku niż polski, ZamawiajÄ…cy może po ich pobraniu wezwać wykonawcÄ™ do przedstawienia tÅ‚umaczenia dokumentu na jÄ™zyk polski; 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców (jeżeli dotyczy) 7. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci odpowiednio: 22 584,00 zÅ‚ 2. Wadium musi być wniesione przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku nastÄ™pujÄ…cych formach: a) w pieniÄ…dzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku ZamawiajÄ…cego): PKO BP 93 1020 4391 0000 6902 0159 6592 b) w porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci. (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089) 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniÄ…dzu, przelewem, Wykonawca doÅ‚Ä…cza do oferty kserokopiÄ™ wpÅ‚aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM NR EZ/215/33/2018”. W pozostaÅ‚ych przypadkach wymagane jest doÅ‚Ä…czenie do oferty oryginaÅ‚u dokumentu wystawionego na rzecz ZamawiajÄ…cego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiajÄ…cego w kopercie z dopiskiem: ,,WADIUM EZ/215/33/2018” NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIÅ» DO DNIA 26.04.2018r. I ZŁOÅ»YĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJÄ„CEGO PRZY ULICY KORCZYŃSKIEJ 57, 38-400 KROSNO W SEKRETARIACIE (POK. 275) KOPIĘ W/W DOKUMENTU NALEÅ»Y ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY (JAKO ZAŁĄCZNIK) Dokumenty, o których mowa powyżej, muszÄ… zachowywać ważność przez caÅ‚y okres, w którym Wykonawca jest zwiÄ…zany ofertÄ…. 5. Wniesienie wadium w pieniÄ…dzu bÄ™dzie skuteczne, jeżeli w terminie do 26.04.2018r. znajdzie siÄ™ na rachunku bankowym ZamawiajÄ…cego. Wadium wniesione w pieniÄ…dzu ZamawiajÄ…cy przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (porÄ™czenie )musi być podpisana przez upoważnionego (upeÅ‚nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporzÄ…dzony w sposób umożliwiajÄ…cy jego identyfikacjÄ™ np. zÅ‚ożony wraz z imiennÄ… pieczÄ…tkÄ… lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgÅ‚oszone przez ZamawiajÄ…cego w terminie zwiÄ…zania ofertÄ…, zobowiÄ…zanie Gwaranta do wypÅ‚aty ZamawiajÄ…cemu peÅ‚nej kwoty wadium w okolicznoÅ›ciach okreÅ›lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powoÅ‚ać siÄ™ na numer i nazwÄ™ sprawy, której wadium dotyczy. 8. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokoÅ›ci, dopuszczonej formie, w okreÅ›lonym terminie i na wymagany okres zostanie odrzucona. 9. ZamawiajÄ…cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwÅ‚ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postÄ™powania, z wyjÄ…tkiem wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajÄ…cy zwróci wadium niezwÅ‚ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofaÅ‚ ofertÄ™ przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 11. ZamawiajÄ…cy zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ™, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygniÄ™cia odwoÅ‚ania jego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego. 12. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie zÅ‚ożyÅ‚ oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów potwierdzajÄ…cych okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, oÅ›wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, peÅ‚nomocnictw lub nie wyraziÅ‚ zgody na poprawienie omyÅ‚ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowaÅ‚o brak możliwoÅ›ci wybrania oferty zÅ‚ożonej przez wykonawcÄ™ jako najkorzystniejszej. 13. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1. ZamawiajÄ…cy wymaga precyzyjnego wskazania w ofercie sposobu, w jaki ZamawiajÄ…cy ma zwrócić wniesione wadium, w szczególnoÅ›ci wskazania adresu banku i numeru konta (w przypadku wniesienia wadium w pieniÄ…dzu). ZamawiajÄ…cy nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za bÅ‚Ä™dy i zaniechania wykonawcy w tym zakresie. 15. Wadium musi obejmować okres zwiÄ…zania ofertÄ….

IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bÄ™dÄ… zamieszczone dodatkowe informacje dotyczÄ…ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja bÄ™dzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia:
Informacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszÄ… speÅ‚niać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstÄ™pnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbÄ™ etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokoÅ›ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ…zania stanowiÄ…ce podstawÄ™ do skÅ‚adania ofert, jeżeli zamawiajÄ…cy przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujÄ…ce minimalne wymagania, którym muszÄ… odpowiadać wszystkie oferty:

PodziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ…cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bÄ™dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ…dzeÅ„ informatycznych:
 
Sposób postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreÅ›lenie minimalnych wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu:
Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostanÄ… wprowadzone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczajÄ… możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagajÄ…cych przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w we wzorze Umowy. 2. Projekt umowy: zaÅ‚. nr 6 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostÄ™pniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu skÅ‚adania wniosków, ze wzglÄ™du na pilnÄ… potrzebÄ™ udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, jeżeli Å›rodki sÅ‚użące sfinansowaniu zamówieÅ„ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiajÄ…cy zamierzaÅ‚ przeznaczyć na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia, nie zostaÅ‚y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 Załączniki:
SIWZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 2A - wykaz osób
Załącznik nr 2B - wykaz robót
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 - grupa kapitałowa
Załącznik nr 6 - umowa
Załącznik nr 7 - decyzja pozwolenie na budowę
Załącznik nr 9 - harmonogram
Załącznik nr 10 - wymagania zamawiającego
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany - elektryka
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany - konstrukcja-budowlany
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany - architektura-budowlany
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany - instalacje-budowlany
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany - opisy arch.bud
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - sanitarna
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - elektryka
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - pb nieskie prądy
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - wentylacja
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - plan zagospodarowania
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - załączniki
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - architektura_konstrukcja_1
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt budowlany zmieniony - architektura_konstrukcja_2
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - elektryka
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - arch+konstr
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - technologia wind
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - przedmiar i ST
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - opis
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - STWiOR
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_1
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_2
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_3
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_4
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_5
Załącznik nr 8 - dokumentacja - projekt wykonawczy - rysunki_6
Załącznik nr 8 - dokumentacja - całość
informacja z otwarcia ofert_27_04_2018
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania_27_04_2018