Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup sprzętu przeciwodleżynowego

Numer: NZ/214/65/2010

Data składania ofert: 2010-08-26

Data otwarcia ofert: 2010-08-26

Krosno, dnia 16.08.2010

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax 013-4378497 lub 215

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe na

ZAKUP sprzętu przeciwodleżynowego

Znak sprawy: NZ/214/65/2010

 

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

1.Przedmiot zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem sprzÄ™tu przeciwodleżynowego zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do zapytania ofertowego.

W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

 

Oferowany wyrób musi być:

 -  odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu (ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego  oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment)

-   posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy,  itp. 

 

Warunki dotyczÄ…ce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:

1.      Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ objąć towar gwarancjÄ… w okresie min.  24 miesiÄ™cy oraz serwisem pogwarancyjnym.

2.      Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar bÄ™dzie odpowiadaÅ‚ normom jakoÅ›ciowym oraz, że bÄ™dzie oznaczony zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami

3.       W przypadku zgÅ‚oszenia po raz trzeci usterki tego samego podzespoÅ‚u, jeżeli podzespóÅ‚ dwukrotnie uprzednio podlegaÅ‚ naprawie, Wykonawca obowiÄ…zany jest do wymiany tego podzespoÅ‚u na nowy.

4.      Do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych używać należy tylko oryginalnych i katalogowych podzespoÅ‚ów.

5.      Czas reakcji na zgÅ‚oszenie awarii nie dÅ‚uższy niż 24 godziny a czas usuniÄ™cia usterki 72 godzin.

6.      Gwarancja obejmuje caÅ‚ość przedmiotu zamówienia bez wyÅ‚Ä…czenia jakichkolwiek podzespoÅ‚ów.

7.      W okresie trwania gwarancji dostawca dokonuje minimum 1 przeglÄ…d na rok bezpÅ‚atnie.

8.      Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczyć instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi i dokumentacje technicznÄ… wraz z wykazem placówek serwisowych oraz adres kontaktowy w przypadku zakupu podzespoÅ‚ów zużywalnych.

9.      Towar nieodpowiadajÄ…cy normom jakoÅ›ciowym zakwestionowany w dostawie przez ZamawiajÄ…cego podlega reklamacji zgÅ‚oszonej telefonicznie lub pisemnie. W takim przypadku Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do niezwÅ‚ocznej tj. w ciÄ…gu 3 dni  wymiany wadliwego towaru wÅ‚asnym transportem i na wÅ‚asny koszt.

 

2.  ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych.

3. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych tj. na poszczególne części (tabele) w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do zapytania ofertowego.

 

3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć niniejszego zapytania ofertowego

 

4. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego:

 

4. Miejsce i termin wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, Magazyn.

 

Termin realizacji zamówienia:  do 7  dni od daty podpisania umowy.

 

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia  23.08.2010 r. do godz. 11:00. 

 

Termin otwarcia ofert:  23.08.2010 r. o godz. 11:20 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 

 

6. Warunki płatności: min. 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury. Fakturę należy dostarczyć bezpośrednio do Sekretariatu Zamawiającego.

 

7. Inne szczególne warunki:

 

W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: .

1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu  ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:

a)  dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,

b) dla  nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…

c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;

3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:

a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.

 

8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

9. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych Dorota Kostrzewa  - PielÄ™gniarka Epidemiologiczna, – tel. 013 4378248  w godz. 7-14 Budynek Szpitala, ul. KorczyÅ„ska 57

 

w sprawach formalnych(proceduralnych) –Joanna Mendocha - DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –  tel. 013 4378497

 

10. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi: 30 dni.

 

11.  Sposób zÅ‚ożenia oferty:

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w K roÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 

 

Minimalna treść oferty:

Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:

I.                    Identyfikacja:

1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................

II.                                      Cena:

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

CenÄ™ netto.................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)

/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT................................................................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/

III.               OÅ›wiadczenia dodatkowe:

1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….

3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)

5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..

      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i  używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).

 

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginał pełnomocnictwa)

 

 

 

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…cznik nr  2 – formularz przedmiotu zamówienia

 ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - wzór umowy

 

 

 

 

    ……………………………………............................

                   Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1
zał. nr 2
zał. nr 3
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
zał. nr 2 po zmianach
zmiana terminu składania ofert
zawiadomienie o wyborze ofert