Zakup sprzętu przeciwodleżynowego
Numer: NZ/214/65/2010 Data składania ofert: 2010-08-26 Data otwarcia ofert: 2010-08-26 Krosno, dnia 16.08.2010 Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, tel. / fax 013-4378497 lub 215 email:sezam.szpital@krosno.med.pl Zapytanie ofertowe na ZAKUP sprzÄ™tu przeciwodleżynowego Znak sprawy: NZ/214/65/2010 Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na: 1.Przedmiot zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem sprzÄ™tu przeciwodleżynowego zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do zapytania ofertowego. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Oferowany wyrób musi być: - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu (ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment) - posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Warunki dotyczÄ…ce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: 1. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ objąć towar gwarancjÄ… w okresie min. 24 miesiÄ™cy oraz serwisem pogwarancyjnym. 2. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar bÄ™dzie odpowiadaÅ‚ normom jakoÅ›ciowym oraz, że bÄ™dzie oznaczony zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami 3. W przypadku zgÅ‚oszenia po raz trzeci usterki tego samego podzespoÅ‚u, jeżeli podzespóÅ‚ dwukrotnie uprzednio podlegaÅ‚ naprawie, Wykonawca obowiÄ…zany jest do wymiany tego podzespoÅ‚u na nowy. 4. Do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych używać należy tylko oryginalnych i katalogowych podzespoÅ‚ów. 5. Czas reakcji na zgÅ‚oszenie awarii nie dÅ‚uższy niż 24 godziny a czas usuniÄ™cia usterki 72 godzin. 6. Gwarancja obejmuje caÅ‚ość przedmiotu zamówienia bez wyÅ‚Ä…czenia jakichkolwiek podzespoÅ‚ów. 7. W okresie trwania gwarancji dostawca dokonuje minimum 1 przeglÄ…d na rok bezpÅ‚atnie. 8. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczyć instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi i dokumentacje technicznÄ… wraz z wykazem placówek serwisowych oraz adres kontaktowy w przypadku zakupu podzespoÅ‚ów zużywalnych. 9. Towar nieodpowiadajÄ…cy normom jakoÅ›ciowym zakwestionowany w dostawie przez ZamawiajÄ…cego podlega reklamacji zgÅ‚oszonej telefonicznie lub pisemnie. W takim przypadku Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do niezwÅ‚ocznej tj. w ciÄ…gu 3 dni wymiany wadliwego towaru wÅ‚asnym transportem i na wÅ‚asny koszt. 2. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych. 3. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych tj. na poszczególne części (tabele) w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć niniejszego zapytania ofertowego 4. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego: 4. Miejsce i termin wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, Magazyn. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty podpisania umowy. 5. Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia 23.08.2010 r. do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert: 23.08.2010 r. o godz. 11:20 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 6. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: min. 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania przez ZamawiajÄ…cego prawidÅ‚owej faktury. FakturÄ™ należy dostarczyć bezpoÅ›rednio do Sekretariatu ZamawiajÄ…cego. 7. Inne szczególne warunki: W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: . 1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ… c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. 8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena) 9. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: w sprawach merytorycznych – Dorota Kostrzewa - PielÄ™gniarka Epidemiologiczna, – tel. 013 4378248 w godz. 7-14 Budynek Szpitala, ul. KorczyÅ„ska 57 w sprawach formalnych(proceduralnych) –Joanna Mendocha - DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – tel. 013 4378497 10. Termin zwiÄ…zania oferta (ważność oferty) wynosi: 30 dni. 11. Sposób zÅ‚ożenia oferty: OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w K roÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. Minimalna treść oferty: Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej: I. Identyfikacja: 1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów..................................... II. Cena: OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: CenÄ™ netto.................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………) / jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT................................................................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/ III. OÅ›wiadczenia dodatkowe: 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ………………. 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy) 5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia…………………….. 6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy). Oferta winna być podpisana przez osobÄ™/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa) ZaÅ‚Ä…czniki: ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy) ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - wzór umowy ……………………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|
zapytanie ofertowe |
zał. nr 1 |
zał. nr 2 |
zał. nr 3 |
wyjaśnienia na zapytania wykonawców |
zał. nr 2 po zmianach |
zmiana terminu składania ofert |
zawiadomienie o wyborze ofert |