Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem

Numer: NZ/215/63/2010

Data składania ofert: 2010-09-08

Data otwarcia ofert: 2010-09-08

Krosno: Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem
Numer ogłoszenia: 233951 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyÅ„ z wyparzaczem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyÅ„ z wyparzaczem okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawÄ™ montaż, instalacjÄ™ i uruchomienie urzÄ…dzeÅ„ przeszkolenie pracowników w zakresie obsÅ‚ugi w siedzibie ZamawiajÄ…cego serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, dostarczenie instrukcji obsÅ‚ugi w jÄ™zyku polskim Warunki dotyczÄ…ce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: 1 Gwarancja udzielona jest przez okres min. 24 miesiÄ™cy od dnia sporzÄ…dzenia protokoÅ‚u przekazania towaru. 2 ProtokóÅ‚ przekazania towaru zostanie sporzÄ…dzony w dniu zakoÅ„czenia montażu i instalacji przedmiotu umowy oraz ukoÅ„czeniu przeszkolenia, o którym mowa powyżej i podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron. 3 Gwarancja obejmuje wszystkie wady konstrukcyjne i materiaÅ‚owe dostarczanego towaru. 4 Czas reakcji serwisu technicznego wynosi. 24 godz. W przypadku, gdy termin naprawy gwarancyjnej urzÄ…dzeÅ„, wyposażenia przekroczy 5 dni, Wykonawca zapewni ZamawiajÄ…cemu urzÄ…dzenie, wyposażenie zastÄ™pcze. 5 Wykonawca zobowiÄ…zany jest usunąć wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady przez dokonanie naprawy urzÄ…dzenia lub wymianÄ™ uszkodzonego elementu. 6 Jeżeli w wykonaniu swoich obowiÄ…zków Wykonawca dostarczy ZamawiajÄ…cemu zamiast urzÄ…dzenia wadliwego, urzÄ…dzenie wolne od wad albo dokona istotnych napraw urzÄ…dzenia objÄ™tego gwarancjÄ…, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urzÄ…dzenia wolnego od wad lub zwrócenia urzÄ…dzenia naprawionego. 7 Jeżeli Wykonawca wymieni część urzÄ…dzenia stanowiÄ…cego przedmiot umowy termin gwarancji biegnie na nowo w odniesieniu do rzeczy wymienionej. 8 W okresie pogwarancyjnym Wykonawca gwarantuje dostawÄ™ części zamiennych i narzÄ™dzi do urzÄ…dzeÅ„ stanowiÄ…cych przedmiot zamówienia, jak również serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 10 lat. 9 Wykonawca wskaże kontakt (Nazwisko, nr telefonu, fax) pod który można zgÅ‚aszać awarie (w zaÅ‚. nr 2 do SIWZ). 10 Odpowiedzialność za wady fizyczne towaru w peÅ‚ni obciąża WykonawcÄ™ 11 W przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do wymiany urzÄ…dzenia na nowe (z wyjÄ…tkiem uszkodzeÅ„ z winy użytkownika)..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.71.31.00-4, 42.95.90.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urzÄ…dzeÅ„ technicznych, instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi oraz Å›rodków stosowanych przez wykonawcÄ™ dostaw lub usÅ‚ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakoÅ›ci realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    A) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: ZaÅ›wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…ce, że dostarczane produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym. - deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi CE. opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, SEKRETARIAT pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

Ogłoszenie powiązane:


 

Numer ogłoszenia: 240829 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 233951 - 2010 data 30.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, SEKRETARIAT pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, SEKRETARIAT pokój 275..

OgÅ‚oszenie nr 233951-2010 z dnia 2010-08-30 r. OgÅ‚oszenie o zamówieniu - Krosno
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyÅ„ z wyparzaczem okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do...
Termin składania ofert: 2010-09-07

 Załączniki:
siwz
Formularz ofertowy
formularz przedmiotu zamówienia
oświadczenie 1
oświadczenie 2
wzór umowy
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/odrzuceniu oferty