Zamówienie publiczne - szczegóły

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę testów na Helicobacter Pylori

Numer: EZ/214/1/2010

Data składania ofert: 2010-09-13

Data otwarcia ofert: 2010-09-13

 

Krosno, dnia 7 września 2010 r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                    
 
Znak sprawy EZ/214/1/2010                                                        
 
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 
 

Przedmiot zamówienia:
 
Zakup sukcesywny testów na Helicobacter Pylori zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Wymagania dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia:
 
1.       Cena oferty zawiera koszt dostawy do siedziby ZamawiajÄ…cego przedmiotu zamówienia
2.       KoÅ„cowa ilość wynikajÄ…ca z zaÅ‚Ä…cznika nr 2 do zapytania ofertowego dostarczonych testów na Helicobacter Pylori może ulec zmniejszeniu.
3.       Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do realizacji sukcesywnych dostaw towaru w iloÅ›ciach i asortymencie zgodnym z zamówieniami ZamawiajÄ…cego, skÅ‚adanymi telefonicznie lub faksem, uzależnionymi od bieżących potrzeb ZamawiajÄ…cego.
4.       Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać towar na podstawie zamówienia czÄ…stkowego w ciÄ…gu max. 48 godzin od zÅ‚ożenia zamówienia, a w przypadku zamówieÅ„ na „CITO” w ciÄ…gu 24 godzin. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej dostawa nastÄ…pi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5.       Wykonawca zobowiÄ…zany jest dostarczyć zamówiony towar podczas jednej dostawy bez wzglÄ™du na wielkość zamówienia. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ nie dzielićjednego zamówienia na części.
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Umowa na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Realizacja zamówienia na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych
Okres gwarancji:
 
Nie dotyczy
Miejsce wykonania zamówienia:
 
Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 13.09.2010 r. do godz. 10:00
 
Termin otwarcia ofert:
 
13.09.2010 r. godz. 11:00
 
Warunki płatności:
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 8 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Inne szczególne warunki:
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
w sprawach merytorycznych – lek. Witold Chajec, Beata Kolasa –
Pracownia Endoskopii – Tel. 0-13 43 78 407
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     Joanna Mendocha   tel. 013 4378497
 
Wymogi formalne:
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
 

Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
„Zakup sukcesywnych testów na Helicobacter Pylori
nie otwierać w sekretariacie”
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ..............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ..........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ...............................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT                zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................. )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia .....................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
……………………………………............................

Data i p


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
wzór umowy
zał. nr 2
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty