Zamówienie publiczne - szczegóły

Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania glukozy i mleczanów we krwi pełnej włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora

Numer: EZ/214/3/2010

Data składania ofert: 2010-09-15

Data otwarcia ofert: 2010-09-15

 

…………………………………..…………………                                       Krosno, dnia 10  wrzeÅ›nia 2010 r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                    
 
Znak sprawy EZ/214/3/2010                                                        
 
 
 
                                                                                                                             Do wszystkich uczestników postÄ™powania
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 
 

Przedmiot zamówienia:
 
Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania glukozy i mleczanów we krwi peÅ‚nej wÅ‚oÅ›niczkowej pobranej do kapilary na 20 ul krwi wraz z dzierżawÄ… analizatora
 
Parametry wymagane względem analizatora:
 
·         Analizator fabrycznie nowy
·         Możliwość 24-godzinnej pracy
·         Możliwość wykonania serii badaÅ„ lub pojedynczego oznaczenia w każdym czasie
·         Zasada pomiaru: amperometryczna z użyciem chip-sensora
·         Ilość pozycji dla prób badanych: nie mniej niż 15
·         Wykonywanie badaÅ„ glukozy we krwi peÅ‚nej pobranej do kapilary o obj. nie wiÄ™kszej niż 20 µl i rozcieÅ„czonej w buforze zawierajÄ…cym skÅ‚adnik zapobiegajÄ…cy glikolizie
·         Panel badaÅ„: glukoza, mleczany
·         Czas uzyskania pierwszego wyniku: nie wiÄ™cej niż 5 minut
·         Zakres pomiaru dla glukozy: 1- 45 mmol/l lub szerszy
·         Oprogramowanie w jÄ™zyku polskim
·         Wykonawca dostarczy instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi zaoferowanego analizatora w jÄ™zyku polskim
·         Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiÄ…zuje siÄ™ do dostarczenia w formie pisemnej kart charakterystyki substancji/preparatu dla wszystkich odczynników szkodliwych i niebezpiecznych
·         Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do bezpÅ‚atnego przeszkolenia pracowników ZakÅ‚adu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologii w zakresie funkcjonowania zaoferowanego analizatora w siedzibie ZamawiajÄ…cego
 
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Umowa na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Realizacja zamówienia odczynników na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych
 
Okres gwarancji:
 
 
·         W czasie trwania umowy Dostawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do utrzymania aparatu w stanie gotowym do pracy i ponosi wszelkie koszty (w tym części zamienne) zwiÄ…zane z bieżącÄ… konserwacjÄ… oraz naprawami nie wynikajÄ…cymi z winy odbiorcy,
·         Wykonawca bÄ™dzie dokonywaÅ‚ bezpÅ‚atnie serwisu technicznego analizatora.
·         Czas przyjazdu inżyniera serwisu okreÅ›la siÄ™ na max. 24 godziny od telefonicznego zgÅ‚oszenia awarii.
·         W przypadku gdy awaria nie może być usuniÄ™ta w ciÄ…gu 2 dni, wykonawca dostarcza aparat zastÄ™pczy,
·         Inżynier serwisu dokonuje okresowego (raz na kwartaÅ‚) przeglÄ…du analizatora poÅ‚Ä…czonego z wydaniem zaÅ›wiadczenia o sprawnoÅ›ci aparatu,
·         Wykonawca, który wygra zapytanie ofertowe zobowiÄ…zany jest do takiego sposobu wymiany aparatury na zaoferowanÄ…, aby praca ZakÅ‚adu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologii nie zostaÅ‚a przerwana.
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
ZakÅ‚ad Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologii Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 15.09.2010 r. do godz. 10:00
 
Termin otwarcia ofert:
 
15.09.2010 r. godz. 11:00
 
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 9 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
w sprawach merytorycznych – mgr Liliana Guzik – Kierownik ZakÅ‚adu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologii Tel. 0-13 43 78 330
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –   mgr inż. Joanna Mendocha   tel. 013 4378497
 
Wymogi formalne:
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
 

Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
„Zakup sukcesywny  odczynników do oznaczania glukozy i mleczanów wraz z dzierżawÄ… analizatora
 
 
nie otwierać w sekretariacie”
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ..............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ..........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ...............................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT                zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................. )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia .....................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................................................
 
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
 
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
 
 
……………………………………............................
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1
zał. 2
zał. nr 3
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty