Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa odczynników różnych

Numer: EZ/214/ 53/2010

Data składania ofert: 2010-11-16

Data otwarcia ofert: 2010-11-16

…………………………………..…………………                                              Krosno, dnia 09 listopada 2010 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/53/2010                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia sÄ…:

a)      Testy immunochromatograficzne do oznaczania krwi utajonej w kale (pakiet nr 1)

b)      Odczynniki do wykrywania w moczu wolnych Å‚aÅ„cuchów lekkich kappa i lambda, odczynniki do oznaczania fostafazy kwaÅ›nej w surowicy w aparacie Epoll-20 ( pakiet nr2)

c)      Odczynniki do oznaczania amoniaku w osoczu metodÄ… manualnÄ… (pakiet nr 3)

d)      Odczynniki do oznaczania TIBC w surowicy (pakiet nr 4)

e)      Szybkie testy do oznaczania leków i narkotyków w moczu ( pakiet nr 5)

f)        Odczynniki różne ( pakiet nr 6)

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać przedmiot umowy w ciÄ…gu 48 godzin od zÅ‚ożenia zamówienia, a w przypadku zamówieÅ„ na „CITO” w ciÄ…gu 24 godzin od zÅ‚ożenia zamówienia.

Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 16.11.2020 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

16.11.2010 r. godz. 10:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 4 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – mgr Liliana Guzik    , tel. -013 43 78 330

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Daniel Nowak  tel. 013 4378497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem : „Oferta –  zakup i dostawa odczynników różnych  EZ/214/ 53/2010” Nie otwierać w Sekretariacie.

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz asortymentowo – cenowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
Załącznik nr 2
Wzór umowy
Wybór ofert