Zamówienie publiczne - szczegóły

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek o wadze powyżej 50 g dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie

Numer: EZ/214/58/2010

Data składania ofert: 2010-11-25

Data otwarcia ofert: 2010-11-25

Krosno, dnia 16.11.2010 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                    

 

Znak sprawy EZ/214/58/2010                                                      

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na Å›wiadczenie usÅ‚ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyÅ‚ek o wadze powyżej 50 g dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie

 

Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest Å›wiadczenie usÅ‚ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyÅ‚ek o wadze powyżej 50 g dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie z siedzibÄ…: ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

 

 1. Åšwiadczenie usÅ‚ug objÄ™tych przedmiotem zamówienia odbywać siÄ™ bÄ™dzie zgodnie z przepisami:

a) Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 ze zm.);

b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183, poz. 1795);

c) RozporzÄ…dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usÅ‚ug pocztowych (Dz. U. nr 5, poz. 34 ze zm.);

d) Międzynarodowymi przepisami pocztowymi;

 e) Regulaminem Å›wiadczenia usÅ‚ug pocztowych wybranego w drodze niniejszego postÄ™powania Wykonawcy.

 

2. Zamówienie obejmuje w szczególnoÅ›ci usÅ‚ugi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorÄ™czania przesyÅ‚ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze powyżej 50 g oraz ich zwrot w razie niemożnoÅ›ci dorÄ™czenia, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, w tym:

  • 3420 listów zwykÅ‚ych o wadze powyżej 50g
  • 288  listów poleconych
  • 828  listów priorytetów poleconych
  • 900  listów poleconych za potwierdzeniem odbioru
  • 36 listów poleconych, priorytetów za potwierdzeniem odbioru
  • 30 paczek
  • 360 przesyÅ‚ek na warunkach szczególnych

 

Powyższe ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu.

Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego użyczenia na okres obowiązywania umowy wagi elektronicznej do sekretariatu zamawiającego celem ważenia przesyłek listowych.

Wykonawca winien spełnić następujące warunki w zakresie świadczenia usług:

a)      Dostarczanie przesyÅ‚ek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez ZamawiajÄ…cego

b)      Wykonawca zobowiÄ…zany jest do dostarczania przesyÅ‚ek do każdego wskazanego przez ZamawiajÄ…cego adresu w Polsce i poza granicami kraju;

c)      Znaczek opÅ‚aty pocztowej zastÄ…pi pieczęć wykonana wg. wzoru dostarczonego przez WykonawcÄ™;

d)     Wykonawca zapewni odbiór przesyÅ‚ek w siedzibie ZamawiajÄ…cego (sekretariat pokój 275) od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku o godz. 14:00

e)      PrzyjÄ™cie przesyÅ‚ek przygotowanych przez ZamawiajÄ…cego bÄ™dzie każdorazowo dokumentowane przez WykonawcÄ™ pieczÄ™ciÄ…, podpisem i datÄ…;

f)        SzczegóÅ‚owy sposób odbioru i dostarczania przesyÅ‚ek zostanie uzgodniony z wybranym w drodze niniejszego postÄ™powania WykonawcÄ…;

g)       Nadanie przesyÅ‚ek objÄ™tych przedmiotem zamówienia nastÄ™pować bÄ™dzie w dniu ich przyjÄ™cia przez WykonawcÄ™ od ZamawiajÄ…cego;

h)      Wykonawca bÄ™dzie dorÄ™czaÅ‚ do siedziby ZamawiajÄ…cego pokwitowanie przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwÅ‚ocznie po dokonaniu dorÄ™czenia przesyÅ‚ki, nie później jednak, niż w ciÄ…gu 7 dni roboczych od dnia dorÄ™czenia;

i)        W przypadku nieobecnoÅ›ci adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyÅ‚ki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyÅ‚kÄ™. Termin do odbioru przesyÅ‚ki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia nastÄ™pnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyÅ‚ka jest awizowana dwukrotnie. Po upÅ‚ywie terminu odbioru, przesyÅ‚ka zwracana jest ZamawiajÄ…cemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.

j)        Rozliczenia należnoÅ›ci w odroczonej formie pÅ‚atnoÅ›ci z doÅ‚u , na podstawie faktycznie nadanych lub zwróconych przesyÅ‚ek w okresie rozliczeniowym – 1 miesiÄ…c kalendarzowy.

k)      ZamawiajÄ…cy zobowiÄ…zuje siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwego przygotowywania przesyÅ‚ek oraz sporzÄ…dzania zestawieÅ„ przesyÅ‚ek.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

 

Umowa na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 – SEKRETARIAT pokój 275

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

 

Termin zÅ‚ożenia oferty do: 22.11.2010  r. do godz. 10:00

 

Termin otwarcia ofert 22.11.2010  godz: 10:20 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101

 

Warunki płatności:

Warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 8 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

sprawach merytorycznych Katarzyna Krygowska – Kierownik DziaÅ‚u Marketingu i Nadzoru – Tel. 0-13 43 78 261

 

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378497

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

 

Åšwiadczenie usÅ‚ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie

 

nie otwierać w sekretariacie”

 

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ..............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ..........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ...............................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT                zÅ‚

(słownie złotych................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych .................................................................................................................................................................. )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia .....................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................................................

 

 

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1
zał. nr 2
zał. nr 3
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 23.11.2010
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania