Zakup i dostawa narzędzi operacyjnych
Numer: EZ/215/32/2010 Data składania ofert: 2010-12-08 Data otwarcia ofert: 2010-12-08 Krosno: Zakup i dostawa narzÄ™dzi operacyjnych Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa narzÄ™dzi operacyjnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawÄ… narzÄ™dzi operacyjnych z podziaÅ‚em na pakiety: Pakiet nr 1 - NarzÄ™dzia wielokrotnego użytku do zabiegów operacyjnych na potrzeby Bloku Operacyjnego Pakiet nr 2 - NarzÄ™dzia chirurgiczne wielokrotnego użytku na SalÄ™ OperacyjnÄ… ChirurgicznÄ… Pakiet nr 3 - IgÅ‚y do zabiegów operacyjnych Pakiet nr 4 - NarzÄ™dzia i igÅ‚y chirurgiczne dla OddziaÅ‚u Kardiologicznego Pakiet nr 5 - NarzÄ™dzia operacyjne wielokrotnego użytku dla Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego Pakiet nr 6 - NarzÄ™dzia operacyjne wielokrotnego użytku dla OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego Pakiet nr 7 - NarzÄ™dzia laryngologiczne dla Poradni Otolaryngologicznej Pakiet nr 8 - Pensety na potrzeby OddziaÅ‚u Dermatologicznego i Poradni Dermatologicznej NarzÄ™dzia bÄ™dÄ…ce przedmiotem niniejszego postÄ™powania powinny być przez WykonawcÄ™ oznakowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w zaÅ‚. nr 7 do SIWZ technikÄ… laserowÄ… (laserowe wypalanie cyfr), grawerowaniem lub innÄ… metodÄ… trwaÅ‚Ä… odpornÄ… na proces sterylizacji. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do wraz ich dostarczeniem do loco - Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym posiadać wymagane prawem znaki bezpieczeÅ„stwa.. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie. II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.13.20-9, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. 6. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NarzÄ™dzia wielokrotnego użytku do zabiegów operacyjnych na potrzeby Bloku Operacyjnego.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku na salę operacyjną chirurgiczną.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: IgÅ‚y do zabiegów operacyjnych.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia i igły chirurgiczne dla Oddziału Kardiologicznego.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia wielokrotnego użytku dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia operacyjne wielokrotnego użytku dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia laryngologiczne dla Poradni Otolaryngologicznej.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pensety na potrzeby Oddziału Dermatologicznego i Poradni Dermatologicznej.
Numer ogÅ‚oszenia: 337747 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 329349 - 2010 data 19.11.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Numer ogÅ‚oszenia: 342993 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 329349 - 2010 data 19.11.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Numer ogÅ‚oszenia: 396580 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 329349 - 2010 data 19.11.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
siwz narzędzia |
zał. nr 1 - formularz ofertowy |
oświadczenie 1 |
oświadczenie 2 |
zał. nr 5 - dostawa jednokrotna |
zał. nr 6 |
zał. nr 7 - wymagane oznakowanie |
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia |
zmiana terminu składania ofert |
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 01.12.2010 |
zał. nr 2 do siwz po zmianach |
zał. nr 7 do siwz po zmianach |
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania z dnia 16.12.2010 |