Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa używanych zestawów komputerowych, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz fabrycznie nowych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarek

Numer: EZ/214/09/2011

Data składania ofert: 2011-02-02

Data otwarcia ofert: 2011-02-02

                                            Krosno, dnia 26 stycznia  2011 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/09/2011                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia:

 

a)    Pakiet nr 1 – Zakup i dostawa używanych zestawów komputerowych w iloÅ›ci 41 sztuk zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do zapytania ofertowego

b)   Pakiet nr 2 – Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowego sprzÄ™tu biurowego zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego

c)    Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych drukarek, urzÄ…dzeÅ„ wielofunkcyjnych i niszczarek zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego

Termin realizacji zamówienia:

 

Pakiet nr 1 i 3 – 7 dni od dnia podpisania umowy

Pakiet nr 2 – umowa zostanie zawarta na okres 24 miesiÄ…ce - Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciÄ…gu 48 godzin od jego zÅ‚ożenia (zamówienie czÄ…stkowe).

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 02. 021.2011 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

02. 02.2011 r. godz. 11:00

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki płatności reguluje

a)       § 7 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. ( pakiety 1 i 3 )

b)       § 8 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. ( pakiety 2 )

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – Robert Chentosz , tel. -013 43 78 368

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Daniel Nowak  tel. 013 4378497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem : „Oferta –  zakup i dostawa używanych zestawów komputerowych, fabrycznie nowego sprzÄ™tu komputerowego oraz fabrycznie nowych drukarek, urzÄ…dzeÅ„ wielofunkcyjnych i niszczarek   
EZ/214/ 09/2011”

Nie otwierać w Sekretariacie.

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

I. Pakiet nr 1 

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

 

II. Pakiet nr 2 

4)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

5)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

6)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

 

III. Pakiet nr 3 

7)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

8)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

9)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

 

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

5.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy (pakiet nr 1 i 3)

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy (pakiet nr 2 )

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Wzór umowy pakiet nr 1 i 3
Wzór umowy pakiet nr 2
Załącznik nr 1 formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe1
ZAÅ‚Ä…cznik nr 2 zmiana 28.01.2010