Zamówienie publiczne - szczegóły

Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału i Poradni Odwykowej

Numer: EZ/215/36/2011

Data składania ofert: 2011-04-21

Data otwarcia ofert: 2011-04-21

Krosno: EZ/215/36/2011 Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej
Numer ogłoszenia: 71436 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: EZ/215/36/2011 Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej którego szczegóÅ‚owy opis zawierajÄ… w zaÅ‚Ä…czniki nr 2, 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podziaÅ‚em na pakiety. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego oraz do przeszkolenia personelu ZamawiajÄ…cego z obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2, 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być: - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeÅ„stwa, - posiadać: minimum 24 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ ( 6 miesiÄ™cy komputery używane) - posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Pakiet nr 1 : jednorazowy zakup wraz dostarczeniem 10 sztuk zestawów komputerowych używanych i 2 sztuki rzutników multimedialnych - których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz Pakiet nr 2 : jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowych: 25 sztuk Å‚óżek z materacem -, 25 sztuk stolików przyÅ‚óżkowych, 3 sztuk szafek na leki, 2 sztuk szafek na leki - dóÅ‚ zmywalny, 2 sztuk stolików zabiegowych, 2 sztuk stolików na leki oraz 2 sztuk kozetek, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz Pakiet nr 3: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowego sprzÄ™tu: 26 sztuk regaÅ‚ów, 9 zestawów Mebli medycznych, 14 sztuk biurek lekarskich, 13 sztuk stolików Å›wietlicowych, 30 sztuk KrzeseÅ‚ szpitalnych, 20 sztuk foteli biurowych oraz 15 sztuk luster Å‚azienkowych z póÅ‚kÄ…, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.21.30.00-5, 39.13.21.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urzÄ…dzeÅ„ technicznych, instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi oraz Å›rodków stosowanych przez wykonawcÄ™ dostaw lub usÅ‚ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakoÅ›ci realizowanego zamówienia
  • zaÅ›wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci potwierdzajÄ…cego, że dostarczane produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. Analogicznie zmianie podlega treść w Sekcji III, w części III.1.4.) w zakresie pkt. pn W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 104..

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem 10 sztuk zestawów komputerowych używanych i 2 sztuki rzutników multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem 10 sztuk zestawów komputerowych używanych i 2 sztuki rzutników multimedialnych - których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowych: 25 sztuk Å‚óżek z materacem -, 25 sztuk stolików przyÅ‚óżkowych, 3 sztuk szafek na leki, 2 sztuk szafek na leki - dóÅ‚ zmywalny, 2 sztuk stolików zabiegowych, 2 sztuk stolików na leki oraz 2 sztuk kozetek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowych: 25 sztuk Å‚óżek z materacem -, 25 sztuk stolików przyÅ‚óżkowych, 3 sztuk szafek na leki, 2 sztuk szafek na leki - dóÅ‚ zmywalny, 2 sztuk stolików zabiegowych, 2 sztuk stolików na leki oraz 2 sztuk kozetek, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowego sprzÄ™tu: 26 sztuk regaÅ‚ów, 9 zestawów Mebli medycznych, 14 sztuk biurek lekarskich, 13 sztuk stolików Å›wietlicowych, 30 sztuk KrzeseÅ‚ szpitalnych, 20 sztuk foteli biurowych oraz 15 sztuk luster Å‚azienkowych z póÅ‚kÄ….

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowego sprzÄ™tu: 26 sztuk regaÅ‚ów, 9 zestawów Mebli medycznych, 14 sztuk biurek lekarskich, 13 sztuk stolików Å›wietlicowych, 30 sztuk KrzeseÅ‚ szpitalnych, 20 sztuk foteli biurowych oraz 15 sztuk luster Å‚azienkowych z póÅ‚kÄ…, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.13.21.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

    Numer ogłoszenia: 80012 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

     

    OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71436 - 2011 data 08.04.2011 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

    Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

    • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
    • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275.
    • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275.

 Załączniki:
SIWZ
Forlumarz ofertowy
Pakiet nr 1
Pakiet nr 2
Pakiet nr 3
Oświadczenie 1
Oświadczenie 2
Wzór umowy
Warunki gwarancji
Wyjaśnienia na zapytania wykonawców
Siwz po zmianach
Zał. nr 1 formularz po zmianach
Wzór umowy po zmianach
zawiadomienie o wyborze