Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie tablic informacyjnych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

Numer: EZ/214/ 43/2011

Data składania ofert: 2011-04-27

Data otwarcia ofert: 2011-04-27

…………………………………..…………………                                              Krosno, dnia 19 kwietnia 2011 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/45/2011                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia:

 

1.     Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego, w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja i doposażenie Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w KroÅ›nie” nastÄ™pujÄ…cego zamówienia:

1)          Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej na wykonanie i montaż podÅ›wietlanej tablicy informacyjnej dla Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego wraz z adaptacjÄ… i wykoÅ„czeniem istniejÄ…cej konstrukcji wsporczej na elewacji ciepÅ‚ej sieni dla ambulansów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik 3 do Zapytania ofertowego zwanej dalej „dokumentacjÄ…”

2)          Wykonanie robót budowlano- montażowych na podstawie opracowanej w pkt  1)  dokumentacji.

3)          Wykonanie i montaż 2 szt. tablic oznakowania szpitalnego oddziaÅ‚u ratunkowego wedÅ‚ug wytycznych zawartych w ROZPORZÄ„DZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu PaÅ„stwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagaÅ„ w zakresie umundurowania czÅ‚onków zespoÅ‚ów ratownictwa medycznego.

4)         Wykonanie wraz z montażem tablicy oznakowania szpitalnego oddziaÅ‚u ratunkowego ze strzaÅ‚kÄ… kierunkowÄ… w formie znaku drogowego przystosowanego do ustawienia przy krawÄ™dzi jezdni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik 3 do Zapytania ofertowego.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

30 dni od dnia podpisania umowy   

Okres gwarancji:

 

Minimum 36 miesiÄ™cy    

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 27. 04.2011 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

 

27.  04.2011 r. godz. 10:20

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 4 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – Grzegorz Zima   , tel. -013 43 78 208

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –   mgr Daniel Nowak  tel. 013 4378497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego w formie pisemnej na adres: 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem : Oferta – Wykonanie tablic informacyjnych dla Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego EZ/214/ 45/2011” Nie otwierać w Sekretariacie.

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Forlumarz ofertowy
Wzór umowy
Opis przedmiotu zawówienia
Wybór ofert