Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i dostosowanie do obowiązujących przepisów traktu sekcyjnego zlokalizowanego w budynku Anatomii Patologicznej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie

Numer: EZ/215/85/2011

Data składania ofert: 2011-07-15

Data otwarcia ofert: 2011-07-15

Krosno: EZ/215/85/2011 Wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowÄ™ i dostosowanie do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów traktu sekcyjnego zlokalizowanego w budynku Anatomii Patologicznej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™ w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie
Numer ogłoszenia: 183756 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: EZ/215/85/2011 Wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowÄ™ i dostosowanie do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów traktu sekcyjnego zlokalizowanego w budynku Anatomii Patologicznej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™ w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. ZamawiajÄ…cy zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie i zobowiÄ…zuje siÄ™ do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowÄ™ i dostosowanie do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów traktu sekcyjnego zlokalizowanego w budynku Anatomii Patologicznej w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie- a w szczególnoÅ›ci zaprojektowanie: e) Osobne wejÅ›cia dla: personelu, przywożonych zwÅ‚ok, rodziny zmarÅ‚ego oraz wydawania zwÅ‚ok. WejÅ›cia winny być zaprojektowane w sposób funkcjonalny, który umożliwi godny rozÅ‚adunek przywożonych zwÅ‚ok oraz ich wydanie f) SalÄ™ sekcyjnÄ… wyposażonÄ… w dwa stoÅ‚y sekcyjne o powierzchni, co najmniej 24 m2, g) PeÅ‚nÄ… i zgodnÄ… z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami Å›luzÄ™ szatniowa z pomieszczeniem higieniczno-sanitarnym pomiÄ™dzy szatniÄ… czystÄ… a brudnÄ… h) Pomieszczenie do mycia i ubierania zwÅ‚ok i) Pomieszczenie do przechowywania zwÅ‚ok (kostnicÄ™) z energooszczÄ™dnÄ… chÅ‚odniÄ… szufladkowÄ… na dwanaÅ›cie zwÅ‚ok j) Pomieszczenie do wydawania zwÅ‚ok k) PoczekalniÄ™ z wÄ™zÅ‚em sanitarnym wyposażonym w umywalkÄ™ dla osób odbierajÄ…cych zwÅ‚oki l) Pomieszczenie do mycia i przechowywania wózków do przewożenia zwÅ‚ok, m) Inne pomieszczenia wynikajÄ…ce z obowiÄ…zujÄ…cych przepisów n) Okna, w pomieszczeniach, w których znajdujÄ… siÄ™ zwÅ‚oki, powinny być zabezpieczone przed możliwoÅ›ciÄ… wglÄ…du i wejÅ›cia do nich, kartami i żaluzjami o) W sali sekcyjnej oraz innych pomieszczeniach, w których przechowywane sÄ… zwÅ‚oki powierzchnie Å›cian powinny być nienasiÄ…kliwe i Å‚atwo zmywalne, p) W sali sekcyjnej, kostnicy, w pomieszczeniach do mycia i ubierania zwÅ‚ok oraz w przejÅ›ciach Å‚Ä…czÄ…cych bezpoÅ›rednio te pomieszczenia z innymi podÅ‚ogami posadzki powinny być wykonane ze spadkiem 1,5 % w kierunku kratki Å›ciekowej, q) W pomieszczeniach kostnicy oraz Sali sekcyjnej należy zaprojektować wentylacjÄ™ mechanicznÄ… o odpowiedniej krotnoÅ›ci wymiany powietrza oraz odpowiednim umiejscowieniu kratek wentylacyjnych, w pozostaÅ‚ych pomieszczeniach wentylacjÄ™ grawitacyjnÄ… kanaÅ‚owÄ… o odpowiedniej krotnoÅ›ci wymiany powietrza. r) Dodatkowo w Sali sekcyjnej oraz pomieszczeniu do mycia i ubierania zwÅ‚ok winna być zamontowana klimatyzacja, s) Temperatura oraz natężenie oÅ›wietlenia w pomieszczeniach prosektorium powinna speÅ‚niać wymagane normy, co powinno mieć odzwierciedlenie w projektach branży instalacyjnej, t) Projektant winien zaprojektować przedmiot umowy w sposób, który wprowadzi jak najmniej zmian w konstrukcji budynku oraz spowoduje ewentualne zmniejszenie powierzchni projektowanych pomieszczeÅ„ u) Wymagania powyższe stanowiÄ… najważniejsze elementy, które wina zawierać dokumentacja projektowa. PozostaÅ‚e zawarte sÄ… w obowiÄ…zujÄ…cych przepisach, w tym RozporzÄ…dzenia Ministra Zdrowia i Opieki SpoÅ‚ecznej z 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy w zakÅ‚adach anatomii patologicznej, w prosektoriach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych i winny być również uwzglÄ™dnione w dokumentacji projektowej.

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doÅ›wiadczenia Wykonawca zÅ‚oży: 1. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz 2. Wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie 3 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykazanie siÄ™ wykonaniem przynajmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowÄ™ obiektu sÅ‚użby zdrowia o Å‚Ä…cznej wartoÅ›ci kosztorysowej robót, co najmniej 500 000,00 zÅ‚ netto, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu oraz dat wykonania. 3. Dokumenty potwierdzajÄ…ce, że usÅ‚ugi wskazane w a) zostaÅ‚y wykonane należycie. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży: oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży: 1. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz 2. w zakresie dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zÅ‚oży: Wykaz osób i podmiotów, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci oraz dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży: 1. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
    • wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: a) korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. d) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak: DziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, h) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, opóźnienia siÄ™ terminu wydania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™ lub innej wymaganej decyzji administracyjnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 104.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 sekretariat pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

 

 

Numer ogłoszenia: 192762 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 183756 - 2011 data 05.07.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 sekretariat pokój 275..

 Załączniki:
SIWZ
Forlumarz ofertowy
Oświadczenie nr 1
Oświadczenie nr 2
Wzór umowy
Wykaz wykonywanych usług
Unieważnienie postępowania