Zamówienie publiczne - szczegóły

wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wymianę urządzeń dźwigowych z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, zamontowanych w budynku E /łącznik/ Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie przy ul. Korczyńskiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, (jeżeli będzie wymagana) oraz pełnienie funkcji nadzoru autorskiego zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytanie Ofertowego w ramach zad

Numer: EZ/214/87/2011

Data składania ofert: 2011-08-05

Data otwarcia ofert: 2011-08-05

…………………………………..…………………                                                   Krosno, dnia 20.07.2011 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/87/2011                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

 

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wymianÄ™ urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych z dostosowaniem ich do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów, zamontowanych w budynku E /Å‚Ä…cznik/ Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie przy ul. KorczyÅ„skiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™, (jeżeli bÄ™dzie wymagana) oraz peÅ‚nienie funkcji nadzoru autorskiego zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 3 do Zapytanie Ofertowego w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie”.

Termin realizacji zamówienia:

 

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie nie dłuższym niż 55 dni licząc od dnia zawarcia umowy (potwierdzonego podpisaniem wstępnego protokołu odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej)

 

Okres gwarancji:

 

1.       Wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci na opracowywanÄ… dokumentacjÄ™.

2.       Okres gwarancji biegnie od dnia przekazania dokumentacji do dnia dobiegniÄ™cia koÅ„ca okresu, na który wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci wykonania robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej.

 

 

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

 

 

W zakresie wiedzy i doÅ›wiadczenia Wykonawca zÅ‚oży:

a) Wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie 3 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykazanie siÄ™ wykonaniem przynajmniej jednej dokumentacji projektowej na wymianÄ™ lub modernizacjÄ™ urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych osobowych i towarowych w obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci kosztorysowej minimum 300 000 zÅ‚ netto. Referencje na dźwigi osobowe i towarowe mogÄ… być oddzielnie, lecz kwota Å‚Ä…czna nie może być niższa niż 300 000 zÅ‚ netto.

b) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w a) zostały wykonane należycie.

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 05.08.2011 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

 

05.08.2011 r. godz. 10:20

Możliwości zmiany umowy

ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany:

a)       korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż  wynikajÄ…ca  z  treÅ›ci  oferty bÄ…dź   szerszy  zakres  zobowiÄ…zania wykonawcy  lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty.

b)       ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, w przypadku nie pozyskania przez ZamawiajÄ…cego Å›rodków z zewnÄ™trznych źródeÅ‚ finansowania i zwiÄ…zanych z tym zmian wynagrodzenia wykonawcy. 

c)       ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, gdy w toku realizacji Umowy Strony zgodnie ustalÄ…, iż pewne roboty (usÅ‚ugi) nie bÄ™dÄ… wykonywane lub bÄ™dÄ… wykonywane w mniejszym obmiarze albo, że pewne urzÄ…dzenia lub materiaÅ‚y nie bÄ™dÄ… dostarczane lub bÄ™dÄ… dostarczane w mniejszej niż pierwotnie ustalona iloÅ›ci

d) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak:  DziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: „SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych.”

e)         przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny,

f)          Zmiana stawki podatku VAT

g)         Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„.

h)         Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, organizacyjnych, pogodowych i/lub sanitarno-epidemiologicznych niemożliwe jest przekazanie w odpowiednim terminie caÅ‚oÅ›ci bÄ…dź części placu budowy Wykonawcy robót budowlanych.

i)           Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, opóźnienia siÄ™ terminu wydania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™ lub innej wymaganej decyzji administracyjnej

 

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 4 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Informacje dodatkowe dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia 

ZamawiajÄ…cy informuje, że w ramach odrÄ™bnego zadania wykonywana bÄ™dzie dobudowa dwóch szybów windowych w Å‚Ä…czniku „E” na potrzeby bloku operacyjnego. W/w fakt Wykonawca winien uwzglÄ™dnić w wykonywanej przez siebie dokumentacji

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – mgr Edyta Prajsnar      , tel. -13 43 78 208

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Daniel Nowak  tel. 13 43 78 497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem : „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej – wymiana dźwigów osobowych i towarowych -EZ/214/ 87/2011” Nie otwierać w sekretariacie.

 

 

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Wykaz urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych

ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – wykaz wykonanych usÅ‚ug

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Wzór umowy
Załącznik nr 3
Forlumarz ofertowy
Wykaz wykonywanych usług
Wzór umowy po zmianach 26.07.2011 - podkreślono zmiany
Wyjaśnienia
Wybór ofert