Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z zdostawą akcesoriów do respiratora oscylacyjnego 3100 A.

Numer: EZ/214/111/2011

Data składania ofert: 2011-09-19

Data otwarcia ofert: 2011-09-19

 

............................................................... Krosno, dnia 12.09.2011r.

(pieczęć jednostki organizacyjnej)

Znak sprawy EZ/214/111/2011

www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia:

Zakup wraz z dostawÄ… akcesoriów do respiratora oscylacyjnego 3100 A do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 zgodnie z wymaganiami ZamawiajÄ…cego zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Oferowany wyrób musi być:

  1. odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu (ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment)

  2. posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp.

 

A.1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:

1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.:

1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania;

2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych:

a) certyfikat oceny zgodności (klasa IIa);

b) deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I);

3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia.

 

A.2) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w zapytaniu ofertowym należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy:

  1. Oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany oraz stosowne instrukcje obsÅ‚ugi – wszystkie pozycje.

  2. Potwierdzenie od producenta, że zaoferowany produkt spełnia parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. do zapytania ofertowego.

 

Termin realizacji zamówienia:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy

Miejsce wykonania zamówienia:

Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 19.09.2011r. do godz. 10:00

Termin i miejsce otwarcia ofert:

19.09.2011 r. godz. 10:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury VAT do sekretariatu Zamawiającego.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – PielÄ™gniarka OddziaÅ‚owa OddziaÅ‚u Noworodkowego z PododdziaÅ‚em Intensywnej Terapii Noworodków – WÅ‚adysÅ‚awa Maciejkowicz – 13 43 78 424

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Katarzyna Pelczar tel. 13 43 78 497

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem :

Oferta – zakup wraz z dostawÄ… akcesoriów do respiratora oscylacyjnego 3100 A EZ/214/111/2011”

Nie otwierać w Sekretariacie.

 

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

  1. Identyfikacja

  1. Nazwa wykonawcy

  2. Adres siedziby

  3. NIP

  4. KRS/EDG

  5. Nr r-ku bankowego

  1. Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

  1. cenę netto zł

(słownie złotych )

  1. podatek VAT zł

(słownie złotych )

  1. cenę brutto zł

(słownie złotych )

  1. Oświadczenia dodatkowe

  1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

  2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia

  3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

  4. Oferuję gwarancję na okres................................................................................................ (jeżeli dotyczy)

  5. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

  6. Niniejszym oświadczam, że oferta ta jest ważna do dnia

 

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu
(w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 - wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 - formularz asortymentowo – cenowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - wzór umowy

 

 

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 


 Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowo-cenowy - wzór oferty
Załącznik nr 2 - Formularz przedmiotu zamówienia - cenowy
Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Zawiadomienie o wyborze