Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z dostawą testów na Helicobakter Pylori

Numer: EZ/214/117/2011

Data składania ofert: 2011-09-29

Data otwarcia ofert: 2011-09-29

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

Zakup sukcesywny testów na Helicobacter Pylori  zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Wymagania dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia:

 

1.        Cena oferty zawiera koszt dostawy do siedziby ZamawiajÄ…cego przedmiotu zamówienia

2.        KoÅ„cowa ilość wynikajÄ…ca z zaÅ‚Ä…cznika nr 2 do zapytania ofertowego dostarczonych testów na Helicobacter Pylori może ulec zmniejszeniu.

3.        Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do realizacji sukcesywnych dostaw towaru w iloÅ›ciach i asortymencie  zgodnym  z zamówieniami ZamawiajÄ…cego, skÅ‚adanymi telefonicznie lub faksem, uzależnionymi od bieżących potrzeb ZamawiajÄ…cego.

4.        Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać towar na podstawie zamówienia czÄ…stkowego  w ciÄ…gu  max. 48 godzin od zÅ‚ożenia zamówienia, a w przypadku zamówieÅ„ na „CITO” w ciÄ…gu  24 godzin. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej dostawa nastÄ…pi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.

5.        Wykonawca zobowiÄ…zany jest dostarczyć zamówiony towar podczas jednej dostawy bez wzglÄ™du na wielkość zamówienia. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ nie dzielić jednego zamówienia na części.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

 

Umowa na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Realizacja zamówienia na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych

Okres gwarancji:

 

Nie dotyczy

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

 

Termin złożenia oferty do: 29.09.2010 r. do godz. 10:00

 

Termin otwarcia ofert:

 

29.09.2010 r. godz. 11:00

 

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 8 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

w sprawach merytorycznych – lek. Witold Chajec, Beata Kolasa –

Pracownia Endoskopii – Tel. 0-13 43 78 407

 

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     Agnieszka PÄ™kalska   tel. 13 4378497

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

 

„Zakup sukcesywnych testów na Helicobacter Pylori

nie otwierać w sekretariacie”

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy


 Załączniki:
załącznik 1 formularz ofertowy
załącznik 2
załącznik 3 wzór umowy
odpowiedzi na pytania
wybór najkorzystniejszej oferty