Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa maceratora, myjni-dezynfektora i wózków do transportu pacjentów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie”

Numer: EZ/215/143/2011

Data składania ofert: 2011-11-09

Data otwarcia ofert: 2011-11-09

 

Krosno: Zakup i dostawa maceratora, myjni-dezynfektora i wózków do transportu pacjentów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie
Numer ogłoszenia: 352206 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa maceratora, myjni-dezynfektora i wózków do transportu pacjentów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych) SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. pakietów okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie części dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, stanowiÄ… jednÄ… caÅ‚ość i nie podlegajÄ… wyÅ‚Ä…czeniu. Podmiot przystÄ™pujÄ…cy do przetargu na dany pakiet musi zaoferować realizacjÄ™ tego pakietu w caÅ‚oÅ›ci, bez dzielenia na poszczególne części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia w danym pakiecie..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne: 1. dla wyrobów wprowadzonych po wejÅ›ciu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679): -CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…, -ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa UrzÄ™du, lub -POWIADOMIENIE O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa UrzÄ™du 2. dla wyrobów wprowadzonych przed wejÅ›ciem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych: -CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…, -DEKLARACJĘ ZGODNOÅšCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami, -WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III) 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: A)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub i materiaÅ‚ów firmowych lub i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach. W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia - pokój 104.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych) zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 361878 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 352206 - 2011 data 26.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,..


 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 365052 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 352206 - 2011 data 26.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,..

 

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 365814 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 352206 - 2011 data 26.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych) SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. pakietów okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie części dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, stanowiÄ… jednÄ… caÅ‚ość i nie podlegajÄ… wyÅ‚Ä…czeniu. Podmiot przystÄ™pujÄ…cy do przetargu na dany pakiet musi zaoferować realizacjÄ™ tego pakietu w caÅ‚oÅ›ci, bez dzielenia na poszczególne części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia w danym pakiecie...
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej) SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. pakietów okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie części dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, stanowiÄ… jednÄ… caÅ‚ość i nie podlegajÄ… wyÅ‚Ä…czeniu. Podmiot przystÄ™pujÄ…cy do przetargu na dany pakiet musi zaoferować realizacjÄ™ tego pakietu w caÅ‚oÅ›ci, bez dzielenia na poszczególne części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia w danym pakiecie...
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.2).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 07.12.2011..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: CZĘŚĆ Nr:1.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup wraz z dostawÄ… 20 sztuk myjni-dezynfektora do basenów i pojemników na mocz zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 07.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: CZĘŚĆ Nr:2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - zakup wraz z dostawÄ… 3 sztuk maceratora do basenów i pojemników na mocz z pulpy celulozowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 07.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: CZĘŚĆ Nr:3.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych). 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej - 3 segmentowych) zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 02.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej). 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - zakup wraz z dostawÄ… 12 wózków do transportu pacjentów (wózków do przewodu chorych w pozycji leżącej) zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do siwz. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoÅ„czenie: 07.12.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..

 Załączniki:
zał. nr 1 - formularz ofertowy
maceratory - parametry
myjnia-dezynfektor - parametry
wózki - parametry
zał. nr 3 - oświadczenie 1
zał. nr 4 - oświadczenie 2
zał. nr 5 - wzór umowy
SIWZ
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
SIWZ po zmianach
zał. nr 1 po zmianach
myjnia-dezynfektor - parametry po zmianach
wzór umowy po zmianach
wybór ofert