Usługa kompleksowego ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie
Numer: Data składania ofert: 2011-11-23 Data otwarcia ofert: 2011-11-23 Krosno: UsÅ‚uga kompleksowego ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: UsÅ‚uga kompleksowego ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: UsÅ‚uga kompleksowego ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie Zamówienie zostaÅ‚o podzielone na nastÄ™pujÄ…ce części (pakiety). ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość zÅ‚ożenia oferty na jeden pakiet lub na wszystkie pakiety. PAKIET I 1. ObowiÄ…zkowe ubezpieczenie odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej Å›wiadczeniodawcy udzielajÄ…cego Å›wiadczeÅ„ opieki zdrowotnej 2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej zakÅ‚adu opieki zdrowotnej 3. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywioÅ‚ów 4. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stÅ‚uczenia 5. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z wÅ‚amaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji PAKIET II: 1. Ubezpieczenie na rzecz pacjentów z tytuÅ‚u zdarzeÅ„ medycznych okreÅ›lonych w przepisach o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: tak.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 66.51.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) OÅ›wiadczenie o wysokoÅ›ci wspóÅ‚czynnika pokrycia marginesu wypÅ‚acalnoÅ›ci na poziomie min. 100 % na dzieÅ„ 31.12.2010 lub późniejszy (w procentach). III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 7. Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu Ocena speÅ‚niania warunków nastÄ…pi wedÅ‚ug zasady: speÅ‚nia - nie speÅ‚nia. Do skÅ‚adania ofert zaproszeni zostanÄ… wykonawcy, którzy otrzymajÄ… najwyższe noty, proporcjonalnie do wysokoÅ›ci pokrycia marginesu wypÅ‚acalnoÅ›ci IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość dokonania, na wniosek ZamawiajÄ…cego, zmian w przedmiocie ubezpieczenia w polisach wystawianych na okres wskazany w SIWZ. Dopuszczane zmiany dotyczÄ… aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia, terminu realizacji zamówienia oraz zakresu dziaÅ‚alnoÅ›ci ZamawiajÄ…cego przekazanych przez ZamawiajÄ…cego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 WrocÅ‚aw, ul. Fabryczna 10, tel. 0 71 77 70 444, fax 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.pl. IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 WrocÅ‚aw, ul. Fabryczna 10, e-mail: centrala@suprabrokers.pl. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
|
uniewaznienie |