Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup jednorazowy zestawu do badań behawioralnych słuchu niemowląt i małych dzieci – Manual Video VRA System (z 2 monitorami do wyświetlania animacji) wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57.

Numer: EZ/214/31/2012

Data składania ofert: 2012-04-04

Data otwarcia ofert: 2012-04-04

…………………………………..…………………                                                     Krosno, dnia 28.03.2012  r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/31/2012

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

Przedmiot zamówienia:

 

 

Zakup jednorazowy zestawu do badaÅ„ behawioralnych sÅ‚uchu niemowlÄ…t i maÅ‚ych dzieci – Manual Video VRA System (z 2 monitorami do wyÅ›wietlania animacji) wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57.

 

Oferowany wyrób musi być:

·         odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu (ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego  oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment)

·         posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy,  itp. 

 

W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: .

1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:

a)  dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,

b) dla  nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…

c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;

3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:

a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.

 

Warunki dotyczÄ…ce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:

 

1.          Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić na towar min. miesiÄ…ce gwarancji.

2.          Czas przyjazdu inżyniera serwisu okreÅ›la siÄ™ na nie wiÄ™cej niż 24 godziny od telefonicznego zgÅ‚oszenia awarii przez ZamawiajÄ…cego.

3.          W okresie gwarancyjnym, w przypadku, gdy siÄ™ naprawa trwa powyżej 7 dni roboczych Wykonawca pisemnie powiadomi ZamawiajÄ…cego o niezbÄ™dnych czynnoÅ›ciach i warunkach naprawy.

4.          Wykonawca gwarantuje dostÄ™pność części zamiennych przez okres min. 5 lat.

5.          Wykonawca gwarantuje, że po 2- krotnej naprawie podzespoÅ‚u i jego kolejnej awarii wymieni naprawiany podzespóÅ‚ na nowy.

6.          Wykonawca zapewni naprawy pogwarancyjne, przez co najmniej 5 lat od dnia podpisania umowy.

7.          Czas zaÅ‚atwienia reklamacji wynosić bÄ™dzie nie dÅ‚użej niż 7 dni od zgÅ‚oszenia.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

 

Realizacja zamówienia: max. do 8 tygodni od daty podpisania umowy

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

 

Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

 

  • Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

 

Termin zÅ‚ożenia oferty do: 04.04.2012  r. do godz. 11:00

 

  • ZamawiajÄ…cy dopuszcza zÅ‚ożenie oferty za pomocÄ… faxu na numer 13 43 78 227 lub mailowo na adres sezam.szpital@krosno.med.pl

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

 

04.04.2012 r. godz. 11:05

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 102

 

Warunki płatności:

 

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

 

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

w sprawach merytorycznych : dr Katarzyna Bieńkowska tel. 13 43 78 558

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378227

Wymogi formalne:

 

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

 

 

Oferta – audiometria zabawowa

NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE

 

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

III.


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Załącznik nr 2
Formularz ofertowy
wzór umowy