Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do aparatu ELLIPSE II

Numer: EZ/214/74/2012

Data składania ofert: 2012-06-22

Data otwarcia ofert: 2012-06-22

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na  zakup:

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

Sukcesywna dostawa materiaÅ‚ów zużywalne do aparatu „ELLIPSE”- do badaÅ„ urologicznych zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego

 

Termin realizacji zamówienia:

 

12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.

Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciÄ…gu 3 dni od zÅ‚ożenia zamówienia, a w przypadku zamówieÅ„ na „CITO” w ciÄ…gu 24 godzin

Okres gwarancji:

12  miesiÄ™cy  (jeżeli dotyczy)

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Termin zÅ‚ożenia oferty do: 22.06.2012  r.  godz. 9:00

Termin otwarcia ofert:

 

22.06.2012 r. godz. 9:15

Warunki płatności:

płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – Ewa Eibin – oddziaÅ‚owa – tel. 13 43 78 297

w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Agnieszka PÄ™kalska  

 tel.  13  43  78  497

 

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem : „Oferta – zakup wraz z dostawÄ… materiaÅ‚ów zużywalne do aparatu „ELLIPSE”- do badaÅ„ urologicznych II
EZ/214/ 74/2012”

z dopiskiem    Nie otwierać w Sekretariacie.

 

I.         Identyfikacja

1.       Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.       Adres siedziby ........................................................................................................................................................................

3.       NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.       KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.       Nr r-ku bankowego ................................................................................................................................................................

 

II.      Cena

      OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1.        cenÄ™ netto                zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

2.        podatek VAT           zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

3.        cenÄ™ brutto              zÅ‚

(słownie złotych ......................................................................................................................................................................... )

III.   OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.        OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.        Potwierdzam termin realizacji zamówienia .....................................................................................................................

3.        Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.        OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.        Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................

6.        Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.        Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 –tabela   materiaÅ‚ów  zużywalnych

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3- wzór  umowy

 


 Załączniki:
załącznik 1 formularz ofertowy
załącznik 2
załącznik 3 wzór umowy