Zamówienie publiczne - szczegóły

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową II etapu budynku Bloku Operacyjnego z Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii (OIOM) oraz Centralną Sterylizatornią w oparciu o istniejącą dokumentację projektową w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie“.

Numer: EZ/215/12/2013

Data składania ofert: 2013-03-06

Data otwarcia ofert: 2013-03-06

Krosno: EZ/215/12/2013 PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad budowÄ… II etapu budynku Bloku Operacyjnego z OddziaÅ‚em Anestezjologii i Intensywnej Terapii (OIOM) oraz CentralnÄ… SterylizatorniÄ… w oparciu o istniejÄ…cÄ… dokumentacjÄ™ projektowÄ… w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie.
Numer ogłoszenia: 68522 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: EZ/215/12/2013 PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad budowÄ… II etapu budynku Bloku Operacyjnego z OddziaÅ‚em Anestezjologii i Intensywnej Terapii (OIOM) oraz CentralnÄ… SterylizatorniÄ… w oparciu o istniejÄ…cÄ… dokumentacjÄ™ projektowÄ… w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1 ZamawiajÄ…cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania obowiÄ…zki zwiÄ…zane z peÅ‚nieniem Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn: Budowa II etapu budynku Bloku Operacyjnego z OddziaÅ‚em Anestezjologii i Intensywnej Terapii (OIOM) oraz CentralnÄ… SterylizatorniÄ… w oparciu o istniejÄ…cÄ… dokumentacjÄ™ projektowÄ… w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie. 1.2 II etap budowy budynku bloku operacyjnego z OIOM (OAiIT) i CentralnÄ… SterylizatorniÄ… obejmuje roboty budowlano - montażowe, instalacyjne, roboty wykoÅ„czeniowe, sieci zewnÄ™trzne wraz z zagospodarowaniem fragmentu terenu /woda lodowa wraz z zakupem, montażem, posadowieniem i ogrodzeniem agregatu wody lodowej/, zakup i montaż urzÄ…dzeÅ„ technicznych, wyposażenia oraz sprzÄ™tu i aparatury medycznej trwale zwiÄ…zanych z budynkiem dla: a) Poziom 0,00 - zespoÅ‚u czterech sal operacyjnych wraz z pokojami przygotowania lekarzy oraz pokojami przygotowania pacjenta, dwóch pokoi lekarskich wraz z wÄ™zÅ‚ami sanitarnymi b) Poziom -3,60 - oÅ›mioÅ‚óżkowej sali chorych na OAiIT (OIOM). W ramach tego zamówienia Wykonawca winien nadzorować roboty opisane w dokumentacji projektowej oraz zaÅ‚Ä…cznikach nr 8, 9 10 do SIWZ oraz wszelkie inne prace w pomieszczeniach, jak i w budynku i jego obrÄ™bie niezbÄ™dne do prawidÅ‚owego funkcjonowania wykaÅ„czanych w etapie II pomieszczeÅ„. 1.3 UsÅ‚ugi objÄ™te niniejszym postÄ™powaniem muszÄ… uwzglÄ™dniać istniejÄ…cÄ… dokumentacjÄ… przetargowÄ…, dokumentacjÄ™ projektowÄ…, dokumentacjÄ™ powykonawczÄ…, warunki uzgodnieÅ„ i opinii doÅ‚Ä…czonych do dokumentacji projektowej, prawo budowlane, w szczególnoÅ›ci z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. r. 2010, poz. 243, nr 1623 - tekst jednolity, ze zm., dalej przywoÅ‚ywana jako Prawo Budowlane) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskie Normy oraz w oparciu o wydane pozwolenia na budowÄ™ i zgÅ‚oszenia budowy. 1.4 Przedmiot Zamówienia okreÅ›lajÄ… również zaÅ‚Ä…czniki nr 3 oraz 7 do 16 do SIWZ 1.5 Na Wykonawcy ciążą obowiÄ…zki okreÅ›lone we wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 41.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie speÅ‚niania przez WykonawcÄ™ warunku dotyczÄ…cego sytuacji ekonomicznej i finansowej;

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
opÅ‚aconÄ… polisÄ™, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: a) korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. b) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, w przypadku nie pozyskania przez ZamawiajÄ…cego Å›rodków z zewnÄ™trznych źródeÅ‚ finansowania i zwiÄ…zanych z tym zmian wynagrodzenia wykonawcy i terminu realizacji zamówienia. c) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia oraz wynagrodzenia na etapie realizacji umowy, gdy w toku realizacji Umowy Strony zgodnie ustalÄ…, iż pewne roboty nie bÄ™dÄ… wykonywane lub bÄ™dÄ… wykonywane w mniejszym obmiarze albo, że pewne urzÄ…dzenia lub materiaÅ‚y nie bÄ™dÄ… dostarczane lub bÄ™dÄ… dostarczane w mniejszej niż pierwotnie ustalona iloÅ›ci d) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak dziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, h) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, zmiany terminu realizacji robot budowlanych objÄ™tych tych nadzorem i) Zmiana osób zdolnych do wykonania zamówienia pod warunkiem speÅ‚niania przez nie warunków SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych, pok. 102.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat, pok. 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

 

 


Numer ogłoszenia: 85128 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 68522 - 2013 data 19.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat, pok. 275.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat, pok. 275


 Załączniki:
SIWZ - nadzór inwestorski blok operacyjny 2 etap
Załącznik nr 01 Formularz ofertowy
Załącznik nr 02 oswiadczenie z 22
Załącznik nr 3 - wzór umowy
Załącznik nr 04 oswiadczenie z 24(wzor)
Załącznik nr 05 wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 06 wzór wykazu osób
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part01
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part02
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part03
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part04
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part05
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part06
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part07
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part08
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part09
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part10
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part11
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part12
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part13
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part14
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part15
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part16
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part17
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part18
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part19
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part20
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part21
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part22
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part23
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part24
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part25
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part26
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part27
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part28
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part29
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part30
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part31
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part32,
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part33
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part34
Załącznik nr 07 – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy wraz z rewizjami.part35
załącznik nr 10 do SIWZ - wykaz wyposażenia oraz sprzętu i aparatury medycznej
załącznik nr 11 do SIWZ - pozwolenie na użytkowanie
załącznik nr 12 do SIWZ - zamienne pozwolenie na budowę
załącznik nr 12a do SIWZ - pozwolenie na budowę
Załącznik nr 13 - droga dojazdowa wykonawcy robót budowlanych
Załącznik nr 14 – droga wykonawcy robót budowlanych w budynku
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part01
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part02
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part03
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part04
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part05
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part06
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part07
Załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa - Projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny.part08
Załącznik nr 08 do SIWZ - Wymagania dotyczące wykończenia wnętrz
Załącznik nr 09 do SIWZ - Zakres prac koniecznych do wykonania w etapie II
Modyfikacja siwz 28.2.2013
SIWZ 28.02.2013
SIWZ 01.03.2013
Modyfikacja siwz 01.03.2013
Wybór ofert