Zamówienie publiczne - szczegóły

 zakup i dostawa narzÄ™dzi endoskopowych

Numer: NZ/215/76/2009

Data składania ofert: 2009-07-02

Data otwarcia ofert: 2009-07-02

 

Krosno: zakup i dostawa narzędzi endoskopowych
Numer ogłoszenia: 202106 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zakup i dostawa narzÄ™dzi endoskopowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego z podziaÅ‚em na pakiety, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). KOD CPV: 33168000-5 przyrzÄ…dy do endoskopii, endochirurgii SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…cznikach 2 - 4 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„, w szczególnoÅ›ci zaÅ› speÅ‚niajÄ… wymóg, o jakim mowa w art. 9 ust 5. ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251, późn. zm.); - posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia; - nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. 5.1. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wÅ‚aÅ›ciwe dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia, stosownie do pkt. 13..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 13.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: a) OÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 5 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2)aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3)aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; c) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz zamówieÅ„ na dostawy wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że zrealizowaÅ‚ należycie co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie narzÄ™dzi endoskopowych do zabiegów w obrÄ™bie przewodu pokarmowego o wartoÅ›ci brutto w poszczególnych oferowanych pakietach: pakiet nr 1 - 130 000, 00 zÅ‚, pakiet nr 2 - 60 000,00 zÅ‚, pakiet nr 3 - 800,00 zÅ‚,z podaniem wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów (np. referencji) potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (minimum jedno).W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych pakietów stanowiÄ…cych przedmiot oferty. d) ZamawiajÄ…cy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego , zamawiajÄ…cy żąda 1)zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment lub oÅ›wiadczenie o ich posiadaniu. 13.2. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularz ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza asortymentowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 - 4 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. 13.3. zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 6, do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101.

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57,pok. nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych różnych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: narzędzia endoskopowe wielorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych wielorazowych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych różnych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 4 do siwz.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 208218 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 202106 - 2009 data 19.06.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57,pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57,pok. nr 275..


Ogłoszenie powiązane:

OgÅ‚oszenie nr 202106-2009 z dnia 2009-06-19 r. OgÅ‚oszenie o zamówieniu - Krosno
Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego z podziaÅ‚em na pakiety, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej...
Termin składania ofert: 2009-06-29


Numer ogłoszenia: 101529 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 202106 - 2009 data 19.06.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57,pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie , ul. KorczyÅ„ska 57,pok. nr 275..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.5.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: II.1.5) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: II.1.5) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.5).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych różnych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do siwz. * 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12. * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne I CZĘŚĆ Nr: 1 a NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne II CZĘŚĆ Nr: 1 b NAZWA: narzÄ™dzia endoskopowe różne III * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa o charakterze sukcesywnym narzÄ™dzi endoskopowych różnych do wykonywania zabiegów endoskopowych w obrÄ™bie przewodu pokarmowego na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 6 ). SzczegóÅ‚owy opis parametrów, wielkoÅ›ci i zakresu zamówienia dla pakietu nr 1 , 1 a i 1 b znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do siwz. * 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.80.00-5. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12. * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: c) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz zamówieÅ„ na dostawy wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że zrealizowaÅ‚ należycie co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie narzÄ™dzi endoskopowych do zabiegów w obrÄ™bie przewodu pokarmowego o wartoÅ›ci brutto w poszczególnych oferowanych pakietach: pakiet nr 1 - 130 000, 00 zÅ‚, pakiet nr 2 - 60 000,00 zÅ‚, pakiet nr 3 - 800,00 zÅ‚,z podaniem wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów (np. referencji) potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (minimum jedno).W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych pakietów stanowiÄ…cych przedmiot oferty..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: c) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz zamówieÅ„ na dostawy wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że zrealizowaÅ‚ należycie co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie narzÄ™dzi endoskopowych do zabiegów w obrÄ™bie przewodu pokarmowego o wartoÅ›ci brutto w poszczególnych oferowanych pakietach: pakiet nr 1 - 40 000, 00 zÅ‚ pakiet nr 1 a - 10 000,00 zÅ‚, pakiet nr 1b - 80 000, 00 zÅ‚ pakiet nr 2 - 60 000,00 zÅ‚, pakiet nr 3 - 800,00 zÅ‚,z podaniem wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów (np. referencji) potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (minimum jedno).W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych pakietów stanowiÄ…cych przedmiot oferty..


Krosno, dnia 29 czerwca 2009 r.


Do wszystkich uczestników postÄ™powania


ZAWIADOMINIE O ZMIANIE TREÅšCI SIWZ

dotyczy: postępowania nr NZ/215/76/2009 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę narzędzi endoskopowych

DziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z art. 38 ust. 4 Prawa zamówieÅ„ publicznych dokonujÄ™ zmiany treÅ›ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak nastÄ™puje:

1) W części 13 siwz Wykaz wymaganych od Wykonawcy oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów dokonuje siÄ™, wobec treÅ›ci udzielonych wyjaÅ›nieÅ„ majÄ…cych wpÅ‚yw na ksztaÅ‚t pakietów ( utworzenie z dotychczasowego pakietu nr 1 pakietów: 1, 1a, 1b) zmiany zapisu pkt. 13 .1.lit c) wskutek czego otrzymuje on nastÄ™pujÄ…ce brzmienie:

„c) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1)wykaz zamówieÅ„ na dostawy wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że zrealizowaÅ‚ należycie co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie narzÄ™dzi endoskopowych do zabiegów w obrÄ™bie przewodu pokarmowego o wartoÅ›ci brutto w poszczególnych oferowanych pakietach: pakiet nr 1 - 40 000, 00 zÅ‚ pakiet nr 1a - 10 000,00 zÅ‚, pakiet nr 1b - 80 000, 00 pakiet nr 2 – 60 000,00 zÅ‚, pakiet nr 3 – 800,00 zÅ‚,z podaniem wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów (np. referencji) potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (minimum jedno).W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych pakietów stanowiÄ…cych przedmiot oferty.


Wobec powyższego, działając na podstawie art. 38 ust. 4a Pzp Zamawiający zamieścił stosowne ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP nr 101529- 2009 z dnia 29.06.2009 r. oraz dokonał zgodnie z art. 12 a ust. 2 Pzp przedłużenia terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu na:

Nowy termin składania ofert upływa 02.07.2009 r. o godz. 10:00

Nowy termin otwarcia ofert 02.07.2009r o godz. 11: 00

 


 Załączniki: