Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup podajników do rÄ™czników papierowych i papieru toaletowego

Numer: NZ/214/55/2009

Data składania ofert: 2009-09-22

Data otwarcia ofert: 2009-09-22

Krosno, dnia 11 września 2009r.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax 013-4378497 lub 215

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

na:

zakup podajników na rÄ™czniki papierowe i papier toaletowy        DLA WOJEWÓDZKIEGO  SZPITALA PODKARPACKIEGO IM. JANA PAWŁA II   W KROÅšNIE


Znak sprawy: NZ/214/55/2009

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

1. Przedmiot zamówienia: 

Zakup jednorazowy podajników na rÄ™czniki papierowe w iloÅ›ci 101 szt. i podajników papier toaletowy w iloÅ›ci  36 szt., wg. nastÄ™pujÄ…cego opisu:

Lp.

Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane podajników na rÄ™czniki papierowe

Parametr oferowany – oÅ›wiadczyć TAK/ NIE  oraz opisać

1.

Pojemność do 250 sztuk rÄ™czników

 

2.

Wykonany z tworzywa ABS

 

3.

Kolor biały

 

4.

Zaopatrzone w okienko umożliwiajÄ…ce kontrolÄ™ iloÅ›ci rÄ™czników w pojemniku 

 

5.

Zamkniecie na kluczyk

 

6.

Szerokość 28 cm,

Wysokość: 23 cm,

Głębokość 14 cm.

 

 

Lp.

Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane podajników na papier toaletowy

Parametr oferowany – oÅ›wiadczyć TAK/ NIE  oraz opisać

1.

Dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 20 cm

 

2.

Wykonany z tworzywa ABS

 

3.

Kolor biały

 

4.

Zaopatrzone w okienko umożliwiajÄ…ce kontrolÄ™ iloÅ›ci papieru w pojemniku 

 

5.

Zamkniecie na kluczyk

 

6.

Szerokość 21 cm,

Wysokość 24cm,

Głębokość 12 cm.

 

 

2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni liczÄ…c od dnia podpisania umowy.

3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty:  do dnia 17.09.2009 r. do godz. 10:00. 

Termin otwarcia ofert: 17.09.2009 r. o godz. 11:00 w Dziele ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 

5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania prawidÅ‚owej faktury vat.  

6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do zapytania ofertowego.

7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych –PielÄ™gniarka Epidemiologiczna – Dorota Stachyrak , tel.  0134378248

w sprawach formalnych(proceduralnych) – Kierownik DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     Ewelina Granat, tel. 013 4378497

9. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert.

10. Sposób zÅ‚ożenia oferty:

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.  

Minimalna treść oferty:

Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:

I.                    Identyfikacja:

1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................

II.                                     Cena:

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

CenÄ™ netto......................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)

/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT.............................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto............................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/

III.               OÅ›wiadczenia dodatkowe:

1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….

3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)

5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..

      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i  używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).

          

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

    ……………………………………............................

             Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 


 Załączniki: