dostawa produktów leczniczych, materiaÅ‚ów opatrunkowych i szwów chirurgicznych
Numer: Nz/215/93/2009 Data składania ofert: 2009-11-09 Data otwarcia ofert: 2009-11-09 Treść ogÅ‚oszenie o zamówieniu zostanie zamieszczona w tym miejscu po jego opublikowaniu w Dzienniku UrzÄ™dowym Unii Europejskiej, tymczasem poniżej dostÄ™pne jest ogÅ‚oszenie w brzmieniu przekazanym przez ZamawiajÄ…cego do publikacji ( PDF). Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 1/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 1/12 PL-Krosno: Różne produkty lecznicze 2009/S 188-270631 OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawy SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Ewelina Granat, PL-38-400 Krosno. Tel. +48 134378497. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks +48 134378497. Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl. WiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przesyÅ‚ać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GÅÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAÅALNOÅšCI: Podmiot prawa publicznego. Zdrowie. Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…: Dostawa produktów leczniczych różnych, materiaÅ‚ów opatrunkowych i nici chirurgicznych. II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia usÅ‚ug: Dostawy. Kupno. GÅ‚ówne miejsce realizacji dostawy: Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57. II.1.3) OgÅ‚oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów): . Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, produktów leczniczych różnych, materiaÅ‚ów opatrunkowych i szwów chirurgicznych z podziaÅ‚em na pakiety, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 2/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 2/12 siwz. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych. 1.3. ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość skÅ‚adania ofert częściowych to jest dopuszcza siÄ™ skÅ‚adanie ofert na poszczególne pakiety, w przypadku niewypeÅ‚nienia jakiejkolwiek pozycji w danym pakiecie (ofercie) - takÄ… niepeÅ‚nÄ… ofertÄ™ na dany pakiet zamawiajÄ…cy odrzuci 1.4. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych – synonimów danych pozycji opisu przedmiotu zamówienia z warunkiem gwarancji takiego samego skÅ‚adu chemicznego, tej samej substancji aktywnej, tej samej dawki i postaci, uwalnianej In vitro z takÄ… samÄ… szybkoÅ›ciÄ… i w tym samym stopniu, jak lek oryginalny / zgodnie z def. Prof. J. SpÅ‚awiÅ„skiego – „Receptariusz szpitalny” Oficyna Wydawnicza UNIMED 1998 r. /. W tej pozycji należy wówczas podać odpowiedniÄ… nazwÄ™ handlowÄ…. II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA): Tak. II.1.8) PodziaÅ‚ na części: Tak. Oferty należy skÅ‚adać w odniesieniu do: jednej lub wiÄ™cej części. II.1.9) Dopuszcza siÄ™ skÅ‚adanie ofert wariantowych: Nie. II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) CaÅ‚kowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 206 000 EUR. Szacunkowa wartość bez VAT: 1 061 532,89 PLN. II.2.2) Opcje: Nie. II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zmówienia). INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: mabthera 1) KRÓTKI OPIS: MABTHERA (Rituximab) – koncentrat do sporzÄ…dzania roztworu do infuzji 500 mg - fiolka a 50 ml. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 104 fiolki Szacunkowy koszt bez VAT: 535 065,44 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 3/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 3/12 CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: lucentis 1) KRÓTKI OPIS: LUCENTIS (Ranibizumab) INJ. 0,0023G/0,23ML X 1 Fiol. + akcesoria. lek zarejestrowany w okulistyce do leczenia wysiÄ™kowej postaci amd blokujÄ…cy wszystkie znane biologicznie aktywne izoformY VEGF-A. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 6 ampuÅ‚ek Szacunkowy koszt bez VAT: 23 882,28 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: leko 1) KRÓTKI OPIS: Leko saszetki x 100 szt. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: OpakowaÅ„ 1000. Szacunkowy koszt bez VAT: 17 100,00 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: natrium chloratum 1) KRÓTKI OPIS: Natrium chloratum sterylny do irygacji 0,9 % a 500 ml, butelka zakrÄ™cana z systemem uÅ‚atwionego otwierania bez użycia dodatkowych narzÄ™dzi do zastosowania na blokach operacyjnych. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Sztuk 3 000. Szacunkowy koszt bez VAT: 8 550,00 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 4/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 4/12 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: kompresy gazowe 1) KRÓTKI OPIS: 1) Kompresy gazowe 7,5cm x 7,5cm jaÅ‚owe wykonane z gazy baweÅ‚nianej 17-nitkowej (8 warstwowe) brzegi podwijane, bielonej bezchlorowo, pakiety po 50 sztuk. opakowanie torebka papierowo-foliowa z etykietÄ… umożliwiajÄ…cÄ… wklejenie dwóch części identyfikacyjnych do dokumentacji 2) Kompresy gazowe 10cm x 10cm jaÅ‚owe wykonane z gazy baweÅ‚nianej 17-nitkowej (8 warstwowe) brzegi podwijane, bielonej bezchlorowo, pakiety po 50 sztuk. opakowanie torebka papierowo-foliowa z etykietÄ… umożliwiajÄ…cÄ… wklejenie dwóch części identyfikacyjnych do dokumentacji. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Ad. 1) opakowaÅ„ 2 000 ad., 2) opakowaÅ„ 1 000. Szacunkowy koszt bez VAT: 10 000,00 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: leki różne 1) KRÓTKI OPIS: 1. Aqua Pro Injectione butelka stojÄ…ca a 500 ml 2. Bromocorn tabl. 0,0025 g x 30 tabl. 3. Partussisten inj. 0,5mg/10 ml x 5 amp. 4. Sulfasalazin en tabl. powl. 0,5g x 50 tabl. 5. Vesanoid (tretinoinum) a 10 mg x 100 kaps. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Ad. 1 - fl. 3000 ad. 2 - op. 4 ad. 3 - op. 90 ad. 4 - op. 100 ad. 5 - op. 5. Szacunkowy koszt bez VAT: 18 079,53 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: leki rózne II 1) KRÓTKI OPIS: 1. BSS pÅ‚yn 500 ml butelka stojÄ…ca 2. Cernevit inj. 0,75g x 10 fiol. Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 5/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 5/12 3. Decaven inj. 40 ml x 25 fiol. 4. Erythromycin cusi maść oczna 0,5 % 3,5 g 5. Proxacin inj. 1 % 0,1g/10 ml x 10 amp. 6. Tachosil opatr. 3cm x 2,5 cm. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Ad. 1 - fl. 90 ad. 2 - op. 45 ad. 3 - op. 27 ad. 4 -op. 27 ad. 5 - op. 350 ad. 6 - op. 20. Szacunkowy koszt bez VAT: 51 049,70 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: szew chirurgiczny 1) KRÓTKI OPIS: Nić syntetyczna, monofilamentowa, wchÅ‚anialna o okresie podtrzymawania tkankowego do 10 dni i okresie caÅ‚kowitego wchÅ‚niÄ™cia d0 56 dni; Grubość nici '' 0 '', igÅ‚a pojedyncza 1/2 koÅ‚a 48 mm okrÄ…gÅ‚a, nić nie powlekana. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 648 saszetek Szacunkowy koszt bez VAT: 14 359,68 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: fortrans 1) KRÓTKI OPIS: Fortrans saszetki proszek 74 g. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 1 200 saszetek Szacunkowy koszt bez VAT: 8 000,00 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 6/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 6/12 CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: remicade 1) KRÓTKI OPIS: Remicade (Infliximab) inj. 0,1 g x 1 fiol. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 78 fiolek Szacunkowy koszt bez VAT: 154 089,78 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Humira 1) KRÓTKI OPIS: Humira (Adalimumab) r-r do wstrzykiwaÅ„ 40mg/0,8 ml x 1 amp./strz. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: 104 amp/strz. Szacunkowy koszt bez VAT: 204 112,48 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: gelitaspon 1) KRÓTKI OPIS: Gelitaspon Specjal 80x50x1 mm x 20. Gelitaspon Standard 80x50x10 mm x 10. 2) WSPÓLNY SÅOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 33690000, 33141100, 33141121. 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Ad. 1 - 20 op., ad. 2 - 100 op. Szacunkowy koszt bez VAT: 17 244,00 PLN. 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia). 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 7/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 7/12 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: ObowiÄ…zek wniesienia wadium. PrzystÄ™pujÄ…c do przetargu wykonawca jest zobowiÄ…zany wnieść wadium w wysokoÅ›ci: Pakiet nr 1 – 10 000,00 PLN. Pakiet nr 2 – 500,00 PLN. Pakiet nr 3 – 350,00 PLN. Pakiet nr 4 – 180,00 PLN. Pakiet nr 5 – 200,00 PLN. Pakiet nr 6 – 370,00 PLN. Pakiet nr 7 – 1 000,00 PLN. Pakiet nr 8 – 300,00 PLN. Pakiet nr 9 – 160,00 PLN. Pakiet nr 10 – 3 100,00 PLN. Pakiet nr 11 – 4 100,00 PLN. Pakiet nr 12– 350,00 PLN. 18.2 Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w nastÄ™pujÄ…cych formach: 1) pieniÄ…dzu, — porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z tym, że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, — gwarancjach bankowych, — gwarancjach ubezpieczeniowych, — porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci. III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych: 30 dniowy termin pÅ‚atnoÅ›ci liczony od daty otrzymania faktury Vat. III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Konsorcjum. III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Tak. — Zaoferowane rzeczy muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze przepisami prawa, — Wykonawca zaoferuje okres niezmiennoÅ›ci cen przez okres obowiÄ…zywania umowy. III.2) WARUNKI UDZIAÅU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: 1. posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„; Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 8/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 8/12 2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia, 5. ZamawiajÄ…cy ustala nastÄ™pujÄ…ce szczegóÅ‚owe warunki udziaÅ‚u w PostÄ™powaniu: 5.1. W zakresie posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„ – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty z których bÄ™dzie wynikaÅ‚o, ze może on prowadzić dziaÅ‚alność w zakresie objÄ™tym przedmiotem zamówienia, a w szczególnoÅ›ci posiada zezwolenie na prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie skÅ‚adu konsygnacyjnego zawierajÄ…ce uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcÄ… zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych. 12.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: — OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, — OÅ›wiadczenie dotyczÄ…ce dopuszczenia zaoferowanych rzeczy do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze przepisami prawa, — W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem", a w szczególnoÅ›ci ważne zezwolenie na prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na prowadzenie skÅ‚adu konsygnacyjnego zawierajÄ…ce uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcÄ… zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych, oraz w razie zÅ‚ożenia oferty na leki narkotyczne i/lub psychotropowe - zezwolenie na sprzedaż leków narkotycznych i psychotropowych 2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3) aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert. Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 9/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 9/12 ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularz ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 – stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. Zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia : — informacji z banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem skÅ‚adania ofert. Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: .W zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty tj. informacjÄ™ bankowÄ… lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z których bÄ™dzie wynikaÅ‚o że Wykonawca posiada zdolność kredytowÄ… lub Å›rodki finansowe odpowiednio na wartość co najmniej: Pakiet nr 1 - 450 000 00 PLN. Pakiet nr 2 – 20 000,00 PLN. Pakiet nr 3 – 15 000,00 PLN. Pakiet nr 4 – 6 000,00 PLN. Pakiet nr 5 – 7 000,00 PLN. Pakiet nr 6 – 15 000,00 PLN. Pakiet nr 7 – 47 000,00 PLN. Pakiet nr 8 – 12 000,00 PLN. Pakiet nr 9 – 6 000,00 PLN. Pakiet nr 10 –120 000,00 PLN. Pakiet nr 11 –180 000,00 PLN. Pakiet nr 12– 15 000,00 PLN. W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie dokument musi potwierdzać wysokość Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… Wykonawcy równÄ… sumie wysokoÅ›ci wymaganych Å›rodków finansowych lub zdolnoÅ›ci kredytowych dla poszczególnych zadaÅ„, stanowiÄ…cych przedmiot oferty. III.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 10/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 10/12 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: — Wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie. Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W zakresie posiadania niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, iż w ciÄ…gu ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania lub w okresie dziaÅ‚alnoÅ›ci – jeżeli jest krótszy niż 3 lata, zrealizowaÅ‚ należycie, co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie odpowiednio do przedmiotu zamówienia w danym pakiecie: produktów leczniczych, materiaÅ‚ów opatrunkowych, szwów chirurgicznych o wartoÅ›ci brutto w danym pakiecie co najmniej: Pakiet nr 1 produkty lecznicze- 450 000,00 PLN. Pakiet nr 2 produkty lecznicze – 20 000,00 PLN. Pakiet nr 3 produkty lecznicze – 15 000,00 PLN. Pakiet nr 4 produkty lecznicze – 6 000,00 PLN. Pakiet nr 5 materiaÅ‚y opatrunkowe–7 000,00 PLN. Pakiet nr 6 produkty lecznicze – 15 000,00 PLN. Pakiet nr 7 produkty lecznicze – 47 000,00 PLN. Pakiet nr 8 szwy chirurgiczne – 12 000,00 PLN. Pakiet nr 9 produkty lecznicze – 6 000,00 PLN. Pakiet nr 10 produkty lecznicze –120 000,00 PLN. Pakiet nr 11 produkty lecznicze –180 000,00 PLN. Pakiet nr 12 materiaÅ‚y opatrunkowe – 15 000,00 PLN. — i potwierdzi ten fakt np. referencjami., ww. dokument musi jasno okreÅ›lać datÄ™ jego wystawienia, podmiot wystawiajÄ…cy dokument i przedmiot. W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych zadaÅ„ stanowiÄ…cych przedmiot oferty, z uwzglÄ™dnieniem asortymentu. III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie. Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 11/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 11/12 III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USÅUGI III.3.1) Åšwiadczenie usÅ‚ugi zastrzeżone jest dla okreÅ›lonego zawodu: III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi: SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta. IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u: IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana bÄ™dzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…: NZ/215/93/2009. IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia: Nie. IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów: 6.11.2009 - 14:35. Dokumenty odpÅ‚atne: Podać cenÄ™: 30,00 PLN. Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci: Gotówka w kasie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. JPII w KroÅ›nie lub za pobraniem lub przelew / 14 dni/. IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 9.11.2009 - 10:00. IV.3.5) Data wysÅ‚ania zaproszeÅ„ do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u zakwalifikowanym kandydatom: IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: Polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…: Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty skÅ‚adania ofert). IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: Data: 9.11.2009 - 11:00. Miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. Osoby upoważnione do obecnoÅ›ci podczas otwarcia ofert: nie. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEÅNIAJÄ„CE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ: Nie. Dz.U./S S188 30/09/2009 270631-2009-PL Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 12/12 30/09/2009 S188 ted.europa.eu Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta Suplement do Dziennika UrzÄ™dowego Unii Europejskiej 12/12 VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH: Nie. VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: VI.4) PROCEDURY ODWOÅAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoÅ‚awcze: Prezes UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych, ul. PostÄ™pu 17 A, PL-02-676 Warszawa. VI.4.2) SkÅ‚adanie odwoÅ‚aÅ„: DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du w terminie 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia protestu lub upÅ‚ywu terminu rozstrzygniÄ™cia protestu, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania zamawiajÄ…cemu. ZÅ‚ożenie odwoÅ‚ania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa UrzÄ™du. VI.4.3) ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: VI.5) DATA WYSÅANIA NINIEJSZEGO OGÅOSZENIA: 27.9.2009. |
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane |
Ogłoszenie o zamówieniu |
SIWZ |
Wyjaśnienia na zapytania wykonawców |
Wyjaśnienia |
Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy |
Formularz ofertowy |
Wzór umowy |
Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu |
Oświadczenie |
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 2 |
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 3,4,5,6,7,9,10,12 |
Zawiadomienie o wyborze |