Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/215/94/2009 Zakup i dostawa endoprotez.

Numer: NZ/215/94/2009

Data składania ofert: 2009-11-18

Data otwarcia ofert: 2009-11-18

09/10/2009    S195    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta

PL-Krosno: Implanty ortopedyczne

2009/S 195-280111

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Monika KoÅ›, PL-38-400 Krosno. Tel.  +48 134378215. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks  +48 134378215.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
NZ/215/94/2009 Zakup i dostawa endoprotez.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia usÅ‚ug:
Dostawy.
Kupno.

Kod NUTS: PL323 .

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Endoprotezy stawu biodrowego, kolanowego ramiennego, kotwice barkowe, protezy przynasadowe, cementowe i bipolarne.
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV):

33183100.

II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiÄ…cach: 24 (od udzielenia zmówienia).

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Protezy przynasadowe, bezcementowe i bipolarne.
1) KRÓTKI OPIS:
Protezy przynasadowe, bezcementowe i bipolarne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33183100.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 24 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Endoprotezy stawu biodrowego, stawu kolanowego, stawu ramiennego, kotwice barkowe i śruby do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego.
1) KRÓTKI OPIS:
Endoprotezy stawu biodrowego, stawu kolanowego, stawu ramiennego, kotwice barkowe i śruby do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33183100.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 24 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Pakiet 1 - 4 216,00 PLN.
Pakiet 2 - 34 245,00 PLN.
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych:
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: 13.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
a) OÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy – wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ.
b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem;
2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
3) aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert.
c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
1) zgÅ‚oszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment.
2) ulotki, broszury dotyczÄ…ce oferowanych produktów w jÄ™zykach polskim lub angielskim.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: d) W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunki znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia:
— polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajÄ…cego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci.
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
NZ/215/94/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów: 18.11.2009 - 11:45.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
18.11.2009 - 11:45.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 18.11.2009 - 12:00.
Miejsce: Siedziba ZamawiajÄ…cego pok. 103.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

UrzÄ…d ZamówieÅ„ Publicznych, al. PostÄ™pu 17 A, PL-02-676 Warszawa. Tel.  +48 224587709. Faks  +48 224587700.

VI.4.2) Składanie odwołań:
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: 17.10. Od rozstrzygniÄ™cia protestu Wykonawcy przysÅ‚uguje odwoÅ‚anie, jeżeli protest dotyczy:
— wyboru trybu negocjacji bez ogÅ‚oszenia, zamówienia z wolnej rÄ™ki i zapytania o cenÄ™,
— opisu sposobu oceny speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu,
— wykluczenia wykonawcy z postÄ™powania o udzielenie zamówienia,
— odrzucenia oferty.
17.11. OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych w terminie 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia protestu lub upÅ‚ywu terminu rozstrzygniÄ™cia.
VI.4.3) ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
7.10.2009.

 Załączniki:
Oświadczenie
Pakiet I i II
SIWZ
Umowa - wzór
Formularz ofertowo - cenowy