Zamówienie publiczne - szczegóły

zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki

Numer: NZ/215/109/2009

Data składania ofert: 2009-12-02

Data otwarcia ofert: 2009-12-02

Krosno: zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki
Numer ogłoszenia: 217461 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zakup sprzÄ™tu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostarczeniem sprzÄ™tu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki z podziaÅ‚em na pakiety, których szczegóÅ‚owy opis i zakres zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu bÄ™dzie przebiegaÅ‚a, jak nastÄ™puje: 1) pakiet 1 w trzech nastÄ™pujÄ…cych transzach: I transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt. 2) Monitor LCD 22 W - 6 szt. 3) Monitor przemysÅ‚owy 19 - 3 szt. 4) Drukarka laserowa A4 - 8 szt. 5) UrzÄ…dzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 6) Klawiatura PS 2 - 65szt. 7) Mysz optyczna PS 2 - 65 szt. 8) Switch 10 100 5xRJ45 - 4 szt. 9) MS Office 2007 Pro OEM - 2 szt. 10) Zasilacz ATX - 5 szt. 11) Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt. II transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt III transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt Ww. transze towaru bÄ™dÄ… realizowane na podstawie zamówienia zÅ‚ożonego przez ZamawiajÄ…cego telefonicznie lub faksem, w ciÄ…gu 3 dni od zÅ‚ożenia zamówienia na danÄ… transzÄ™. 2) pakiet 2: Jednorazowo w terminie do 21 dni liczÄ…c od dnia podpisania umowy Fotokopiarka - 1 szt. II. Oferowany sprzÄ™t musi być: 1) odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem wymogi bezpieczeÅ„stwa, 2) posiadać minimum 24 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ 3) posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 48.62.00.00-0, 30.12.11.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy: 1. posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„, 2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. 5. ZamawiajÄ…cy ustala nastÄ™pujÄ…ce szczegóÅ‚owe warunki udziaÅ‚u w PostÄ™powaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje minimum 30 dniowy termin pÅ‚atnoÅ›ci za przedmiot zamówienia liczÄ…c od daty otrzymania przez ZamawiajÄ…cego prawidÅ‚owej faktury VAT wystawionej przez WykonawcÄ™ na podstawie podpisanego przez strony umowy bez zastrzeżeÅ„ protokoÅ‚u przekazania odbioru przedmiotu umowy. 5.2. Wykonawca musi wykazać, iż zaoferowany wyrób (sprzÄ™t komputerowy i fotokopiarka) jest zgodny z odnoszÄ…cymi siÄ™ do niego wymaganiami prawnymi zwiÄ…zanymi z bezpieczeÅ„stwem tj. posiada oznakowanie CE. 5.3.Wykonawca udzieli minimum 24 miesiÄ™cznej gwarancji na oferowany sprzÄ™t. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, w oparciu o oÅ›wiadczenia i dokumenty doÅ‚Ä…czone do oferty. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: 1)OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ. 2) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez WykonawcÄ™ uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; b)aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; c)aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia: ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 5)Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego: a) deklaracje zgodnoÅ›ci tj. dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiÄ…cy wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzajÄ…ce zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wÅ‚aÅ›ciwych dyrektyw Unii Europejskiej ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do siwz oraz Formularza przedmiotu zamówienia, cenowego (kosztorysu ofertowego) - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz a. ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia odnoÅ›nie warunków serwisu gwarancyjnego obejmujÄ…cego co najmniej zakres oznaczony w Formularrzu warunki serwisu gwarancyjnego - zaÅ‚Ä…cznik nr 5 do siwz b. zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, c. Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101.

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostarczeniem sprzÄ™tu komputerowego i oprogramowania. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu bÄ™dzie przebiegaÅ‚a, jak nastÄ™puje: 1) pakiet 1 w trzech nastÄ™pujÄ…cych transzach: I transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt. 2) Monitor LCD 22 W - 6 szt. 3) Monitor przemysÅ‚owy 19 - 3 szt. 4) Drukarka laserowa A4 - 8 szt. 5) UrzÄ…dzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 6) Klawiatura PS 2 - 65szt. 7) Mysz optyczna PS 2 - 65 szt. 8) Switch 10/100 5xRJ45 - 4 szt. 9) MS Office 2007 Pro OEM - 2 szt. 10) Zasilacz ATX - 5 szt. 11) Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt. II transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt III transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt Ww. transze towaru bÄ™dÄ… realizowane na podstawie zamówienia zÅ‚ożonego przez ZamawiajÄ…cego telefonicznie lub faksem, w ciÄ…gu 3 dni od zÅ‚ożenia zamówienia na danÄ… transzÄ™..
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 48.62.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fotokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostarczeniem 1 szt. fotokopiarki.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu bÄ™dzie jednorazowa w terminie do 21 dni liczÄ…c od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
  • Numer ogÅ‚oszenia: 218513 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

  • OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 217461 - 2009 data 23.11.2009 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV. 3.4.).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..

 Załączniki:
SIWZ
Przedmiot zamówienia
Wzór oświadczenia
Załącznik nr 1 do SIWZ
Wzór umowy
Zawiadomienie o wyborze