Zamówienie publiczne - szczegóły

  zakup  wraz z dostarczeniem sprzÄ™tu medycznego monitorujÄ…cego i do intensywnej terapii

Numer: NZ/215/95/2009

Data składania ofert: 2009-12-07

Data otwarcia ofert: 2009-12-07

Krosno: zakup wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego monitorującego i do intensywnej terapii
Numer ogłoszenia: 401816 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zakup wraz z dostarczeniem sprzÄ™tu medycznego monitorujÄ…cego i do intensywnej terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego do monitorowania i intensywnej terapii, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ, z podziaÅ‚em na pakiety. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego oraz do przeszkolenia personelu ZamawiajÄ…cego z obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być: - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeÅ„stwa, - posiadać: minimum 24 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ dla pakietu nr1,2,3,5,6,7,8,9,10 oraz minimum 36 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ dla pakietu nr 11 oraz minimum 84 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ dla pakietu nr 4 - defibrylator, w tym min. 48 miesiÄ™cy dla baterii defibrylatora. - posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Wielkość i zakres zamówienia: Pakiet nr 1 - Kardiomonitory stacjonarne,szt.4, Pakiet nr 2 - Kardiomonitor transportowy ,szt. 1, Pakiet nr 3 - Respirator transportowy - szt. 2, Pakiet nr 3 - Defibrylator dwufazowy - szt. 2, Pakiet nr 5 - Aparat EKG - szt. 2 Pakiet nr 6 - System do badaÅ„ wysiÅ‚kowych - szt. 1 Pakiet nr 7 - System monitorujÄ…cy 6 szt. Monitorów + 1 stanowisko centralnego nadzoru Pakiet nr 8 -kardiostymulator zewnÄ™trzny, szt. 1, Pakiet nr 9 - defibrylator automatyczny, szt. 1 , Pakiet nr 10 - bronchofiberoskop, szt. 2 , Pakiet nr 11 - respirator noworodkowy transportowy, szt. 1..

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.31.10-3, 33.15.70.00-5, 33.18.21.00-0, 33.12.32.00-0, 33.18.22.88-1, 33.16.81.00-6, 33.15.70.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: 1. posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„; 2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia, 5. ZamawiajÄ…cy ustala nastÄ™pujÄ…ce szczegóÅ‚owe warunki udziaÅ‚u w PostÄ™powaniu: 5.1.W zakresie posiadania niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, w formie zaÅ‚Ä…czonego do oferty wykazu dostaw i zawartego w nim oÅ›wiadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie), liczÄ…c wstecz od dnia wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, wykonaÅ‚, tj. zrealizowaÅ‚ zamówienia odpowiadajÄ…ce swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… przedmiotowi zamówienia, tzn. zamówienie polegajÄ…ce na dostawie wyrobów medycznych: - Dla pakietu nr 1 - kardiomonitorów stacjonarnych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 2 - kardiomonitorów transportowych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 6 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 3 - respiratorów transportowych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 80 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 4 - defibrylatorów dwufazowych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 60 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 5 - aparatów ekg o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 10 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 6 - systemu do badaÅ„ wysiÅ‚kowych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 40 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 7 - kardiomonitorów z centralnym monitorowaniem o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 180 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 8 - kardiostymulatorów zewnÄ™trznych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 5 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 9 -defibrylatorów automatycznych o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 10 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 10 -bronchofiberoskopów o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 110 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 11 -respiratora noworodkowego transportowego o wartoÅ›ci wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 zÅ‚otych (PLN) brutto, a zamówienie zostaÅ‚o wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ… (co najmniej jedno) Przez wartość dostawy ZamawiajÄ…cy rozumie Å‚Ä…cznÄ… wartość przedmiotu zamówienia w ramach jednej umowy. Przez jednÄ… dostawÄ™ (zamówienie) ZamawiajÄ…cy rozumie sumÄ™ dostaw w ramach jednej umowy. Należy podać zakres dostawy, jej wartość, daty wykonania, nazwÄ™ odbiorcy zamówienia, jego adres i telefon oraz doÅ‚Ä…czyć odpowiednie dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostaÅ‚y wykonane, potwierdzajÄ…ce zamówienia o których mowa zostaÅ‚y wykonane należycie (np. referencje). - i potwierdzi ten fakt np. referencjami., ww. dokument musi jasno okreÅ›lać datÄ™ jego wystawienia, podmiot wystawiajÄ…cy dokument i przedmiot. W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych zadaÅ„ stanowiÄ…cych przedmiot oferty, z uwzglÄ™dnieniem asortymentu. 5.2) Zaoferowany sprzÄ™t medyczny musi być dopuszczony do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wÅ‚aÅ›ciwe dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia, stosownie do pkt. 13 siwz.Warunki zostanÄ… ocenione wg. formuÅ‚y speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: 1) OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; - aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; - aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia : ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 4) w celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych dostaw lub usÅ‚ug w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom lub usÅ‚ugom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (co najmniej jedna dostawa ). 5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczonia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi.: a) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ… c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych W przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; b) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy: : - oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub - i materiaÅ‚ów firmowych lub - i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. 6)ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularz ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza asortymentowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty oraz zaÅ‚Ä…cznika nr 5 - wypeÅ‚nionego formularza warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego 7)zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 8)Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia , po. nr 101.

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57pok nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitory stacjonarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego kardiomonitorów stacjonarnych szt. 4.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitor transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego Kardiomonitora transportowego ,szt. 1.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Respirator transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego respiratora transportowego - szt. 2.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Defibrylator dwufazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego defibrylatora dwufazowego- szt. 2,.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego aparatów EKG - szt. 2,.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System do badań wysiłkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego systemu do badaÅ„ wysiÅ‚kowych - szt. 1,.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: system monitorujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego systemu monitorujÄ…cego 6 szt. Monitorów + 1 stanowisko centralnego nadzoru.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kardiostymulator zewnętrzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego kardiostymulatora zewnÄ™trznego - szt. 1.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: defibrylator automatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego defibrylatora automatycznego szt. 1.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: bronchofiberoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego bronchofiberoskopów, szt. 2 ,.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: respirator noworodkowy transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzÄ™tu medycznego respiratora noworodkowego transportowego, szt. 1.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
umer ogłoszenia: 223315 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 401816 - 2009 data 20.11.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV. 3.4.).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57pok nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57pok nr 275..


Numer ogłoszenia: 229145 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 401816 - 2009 data 20.11.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57pok nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w Krosnie, ul. KorczyÅ„ska 57 pok nr 275..

 Załączniki:
SIWZ
Wyjaśnienia
Oświadczenie
Formularz ofertowy
Aparat EKG
Bronchofiberoskopy
Defibrylator automatyczny
Defibrylator
Kardiomonitor transportowy
Kardiomonitory stacjonarne
Kardiostymulator zewnętrzny
Respirator transportowy
System badań wysiłkowych + bieżnia z testem 6 min
System monitorujacy
Respirator noworodkowy
Wzór umowy
Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego
Zawiadomienie o wyborze
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 1 i 4
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 3
Zmiana odpowiedzi na pytanie nr 10
Zmiana terminu składania ofert