Zamówienie publiczne - szczegóły

dostawa materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej i emulsyfikacji pÅ‚ynowej

Numer: NZ/215/108/2009

Data składania ofert: 2009-12-28

Data otwarcia ofert: 2009-12-28

Treść ogÅ‚oszenia o zamówieniu zostanie zamieszczona w tym miejscu po jego  opublikowaniu w Dzienniku UrzÄ™dowym Unii Europejskiej, tymczasem poniżej  dostÄ™pne jest ogÅ‚oszenie w brzmieniu przekazanym przez ZamawiajÄ…cego do publikacji ( PDF).
20/11/2009    S224    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta

PL-Krosno: Zestawy medyczne

2009/S 224-321510

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Ewelina Granat, PL-38-400 Krosno. Tel.  +48 134378497. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks  +48 134378497.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
Dostawa materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej i emulsyfikacji pÅ‚ynowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia usÅ‚ug:
Dostawy.
Kupno.
GÅ‚ówne miejsce realizacji dostawy: magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, zestawów jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczo zapakowanych wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej oraz metodÄ… emulsyfikacji pÅ‚ynowej z podziaÅ‚em na pakiety, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do siwz.
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV):

33141620.

II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA):
Tak.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zestawy jaÅ‚owe jednorazowe zbiorczo zapakowane wstÄ™pnie przygotowane materiaÅ‚y i akcesoria do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej - 2000 zestawów oraz zestawy jaÅ‚owe jednorazowe zbiorczo zapakowane wstÄ™pnie przygotowane materiaÅ‚y i akcesoria do operacji zaćmymetodÄ… emulsyfikacji pÅ‚ynowej - 120 zestawów.
Szacunkowa wartość bez VAT: 975 200,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zmówienia).

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: zestawy do do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji microcoaxialnej
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, zestawów jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczo zapakowanych wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141620.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2000 zestawów
Szacunkowy koszt bez VAT: 920 000,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: zestawy do operacji zaćmy metodą emulsyfikacji płynowej
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, zestawów jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczo zapakowanych wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… emulsyfikacji pÅ‚ynowej.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141620.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
120 zestawów
Szacunkowy koszt bez VAT: 55 200,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 9 000, 00 PLN.
Pakiet nr 2 – 500, 00 PLN.
18.2 Forma wniesienia wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach :
1) pieniÄ…dzu,
— porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-.
Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancjach bankowych,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci.
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych:
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Konsorcjum.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
— Wykonawca zaoferuje minimum 30 dniowy termin pÅ‚atnoÅ›ci liczony od daty otrzymania faktury Vat,
— Wykonawca zaoferuje okres niezmiennoÅ›ci cen przez okres obowiÄ…zywania umowy,
— Zaoferowane rzeczy muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi.
ZamawiajÄ…cy w celu potwierdzenie speÅ‚niania tych warunków wymaga zÅ‚ożenia stosownego oÅ›wiadczenia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia
4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia,
5. ZamawiajÄ…cy ustala nastÄ™pujÄ…ce szczegóÅ‚owe warunki udziaÅ‚u w PostÄ™powaniu:
5.1. W zakresie posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„ – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty z których bÄ™dzie wynikaÅ‚o, ze może on prowadzić dziaÅ‚alność w zakresie objÄ™tym przedmiotem zamówienia.
ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp,
— W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem" ,
2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
3) aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert.
Sposób oceny: Warunki ww. zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia.
ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia :
6) informacji z banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem skÅ‚adania ofert.
Sposób oceny: Warunki ww. zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty tj. informacjÄ™ bankowÄ… lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z których bÄ™dzie wynikaÅ‚o że Wykonawca posiada zdolność kredytowÄ… lub Å›rodki finansowe odpowiednio na wartość co najmniej:
Pakiet nr 1 - 900 000, 00 zł.
Pakiet nr 2 – 50 000,00 zÅ‚.
W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie dokument musi potwierdzać wysokość Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… Wykonawcy równÄ… sumie wysokoÅ›ci wymaganych Å›rodków finansowych lub zdolnoÅ›ci kredytowych dla poszczególnych zadaÅ„, stanowiÄ…cych przedmiot oferty.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
12.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie.
Sposób oceny: Warunki ww. zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W zakresie posiadania niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, iż w ciÄ…gu ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania lub w okresie dziaÅ‚alnoÅ›ci – jeżeli jest krótszy niż 3 lata, zrealizowaÅ‚ należycie, co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie odpowiednio do przedmiotu zamówienia w danym pakiecie odpowiednio:
Pakiet nr 1 - zestawów jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczo zapakowanych wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… fakoemulsyfikacji microcoaxialnej o wartoÅ›ci brutto co najmniej 900 000, 00 PLN.
Pakiet nr 2 - zestawów jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczo zapakowanych wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji zaćmy metodÄ… emulsyfikacji pÅ‚ynowej o wartoÅ›ci brutto co najmniej 50 000, 00 PLN.
— i potwierdzi ten fakt np. referencjami., ww. dokument musi jasno okreÅ›lać datÄ™ jego wystawienia, podmiot wystawiajÄ…cy dokument i przedmiot.
W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci dostaw wymaganych powyżej.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
NZ/215/108/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów: 23.12.2009 - 14:35.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 30,00 PLN.
Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci: Gotówka w kasie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im.Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 lub za pobraniem lub przelew /14 dni/.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
28.12.2009 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 28.12.2009 - 11:00.
Miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 101.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Prezes UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych, Al. PostÄ™pu 17 A, PL-02-676 Warszawa.

VI.4.2) Składanie odwołań:
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: Zgodnie z art. 184 ust. 1 ustawy Pzp, od rozstrzygniÄ™cia protestu przysÅ‚uguje odwoÅ‚anie. OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du w terminie 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia protestu lub upÅ‚ywu terminu do rozstrzygniÄ™cia protestu, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania ZamawiajÄ…cemu. ZÅ‚ożenie w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem do Prezesa UrzÄ™du (art. 184 ust. 2 ustawy Pzp).
VI.4.3) ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 17.11.2009.

 Załączniki:
Ogłoszenie
SIWZ
Wyjaśnienia
Wzór oświadczenia
Wzór umowy po zmianach
Wzór umowy
Formularz ofertowy po zmianach
Formularz ofertowy
Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy
Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty