Zamówienie publiczne - szczegóły

dostawa odczynników laboratoryjnych do diagnostyki HCV, HIV Combo oraz materiałów eksploatacyjnych, kontroli, buforów i innych wraz z dzierżawą analizatora i wirówki laboratoryjnej.

Numer: NZ/215/04/2010

Data składania ofert: 2010-01-29

Data otwarcia ofert: 2010-01-29

Krosno: dostawa odczynników laboratoryjnych do diagnostyki HCV, HIV Combo oraz materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kontroli, buforów i innych wraz z dzierżawÄ… analizatora i wirówki laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 16066 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: dostawa odczynników laboratoryjnych do diagnostyki HCV, HIV Combo oraz materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kontroli, buforów i innych wraz z dzierżawÄ… analizatora i wirówki laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1) sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy w okresie 12 miesiÄ™cy do urzÄ…dzeÅ„ okreÅ›lonych poniżej w pkt.2: - Antygen / przeciwciaÅ‚a anty HIV (HIV 1/ HIV2 oraz antygenu p24 HIV) - 700 oznaczeÅ„ - PrzeciwciaÅ‚a anty HCV 3-generacji - 2200 oznaczeÅ„ - Kalibratory, kontrole, bufory i inne materiaÅ‚y zużywalne niezbÄ™dne do wykonania w/w oznaczeÅ„ 2) dzierżawa urzÄ…dzeÅ„ laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t niezbÄ™dny do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„, jak nastÄ™puje: a)analizator do diagnostyki HCV, HIV Combo - szt.1 b)wirówka laboratoryjna z rotorem horyzontalnym - szt 1 3) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urzÄ…dzeÅ„ wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ w miejscu używania przez ZamawiajÄ…cego urzÄ…dzeÅ„ (w siedzibie ZamawiajÄ…cego) w iloÅ›ci godzin i zakresie zapewniajÄ…cym ich prawidÅ‚owÄ… i bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ 4) Å›wiadczenie w ramach czynszu dzierżawnego za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 usÅ‚ug serwisowych.

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6, 42.93.11.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych , o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki dotyczÄ…ce: 1) posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawca ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postÄ™powania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych 3. Zaoferowane wyroby medyczne muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. 4.Wykonawca musi zapewnić realizacjÄ™ zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie, czyli w okresie 12 miesiÄ™cy, liczonym od zawarcia umowy (udzielenia zamówienia) 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiajÄ…cego okreÅ›lonymi w SIWZ. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być zaÅ‚Ä…czony wykaz z zakresem powierzonych im zadaÅ„ (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypeÅ‚nić formularz oferty (zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do siwz) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami, w tym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz - formularz przedmiotu zamówienia, cenowy lub zÅ‚ożyć ofertÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… ich treÅ›ci, przy czym może podpisać oraz doÅ‚Ä…czyć do oferty wzór umowy, stanowiÄ…cy integralnÄ… część SIWZ. 8. Wykonawca musi doÅ‚Ä…czyć do oferty wszystkie dokumenty i oÅ›wiadczenia oraz zaÅ‚Ä…czniki przedstawione w SIWZ. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania lub/ i odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wÅ‚aÅ›ciwe dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia, stosownie do informacji o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu Warunki zostanÄ… ocenione wg. formuÅ‚y speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: ZamawiajÄ…cy na potwierdzenie speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postÄ™powania (art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp) wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: 1)OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2) OÅ›wiadczenie, że Zaoferowane wyroby medyczne sÄ… dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. 3) W celu wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych , których opis sposobu oceny zostaÅ‚ dokonany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogÅ‚oszeniu o zamówieniu ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznoÅ›ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2. Aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3. aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert. 5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu i/lub dokumenty potwierdzajÄ…ce wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium RP. 2. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ… c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 3. Produkty zakwalifikowane jako Å›rodki biobójcze w rozumieniu ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzajÄ…cych niewielkie zagrożenie. 4. Karty charakterystyk zaoferowanych substancji lub preparatów niebezpiecznych, co zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z dnia 14 lutego 2001r późn. zm.) i rozporzÄ…dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. z dnia 3 wrzeÅ›nia 2002r. z późń. Zm.)/ dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie kart charakterystyk na noÅ›niku elektronicznym np. pÅ‚yta CD, przy jednoczesnym zÅ‚ożeniu do oferty pisemnego stosownego oÅ›wiadczenia o wyborze takiej formy i doÅ‚Ä…czeniu kart dla poszczególnych pozycji na noÅ›niku elektronicznym). 5. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany, przy czym zawierajÄ…ce w szczególnoÅ›ci w przypadku: -analizatora - charakterystykÄ™ (opis) przedmiotu zamówienia - odczynników - wykaz produktów zawierajÄ…cy nazwÄ™ produktu, nr katalogowy i sposób konfekcjonowania.; 6)ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. 7)zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 8)Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9)Wykonawca na żądanie zamawiajÄ…cego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiÄ…zany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzieÅ„ skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub skÅ‚adania ofert, speÅ‚nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespeÅ‚niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 10) Wykonawca może polegać na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiÄ…zany jest udowodnić zamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (art. 26 ust. 2 b ustawy prawo zamówieÅ„ publicznych) Jeżeli wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia informacji banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy wystawionej nie wczeÅ›niej nie 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 11) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101..

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 21944 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 16066 - 2010 data 19.01.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.

 

Numer ogłoszenia: 24908 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 16066 - 2010 data 19.01.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 3) W celu wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych , których opis sposobu oceny zostaÅ‚ dokonany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogÅ‚oszeniu o zamówieniu ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznoÅ›ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznoÅ›ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 2. Aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 2. Aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV. 3.4.).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..

 


 Załączniki:
siwz
załacznik nr 1 - formularz ofertowy
załacznik nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia, cenowy
załacznik nr 3 - wzór umowy
zalacznik nr 4 - oswiadczenie wzór
załącznik nr 5 - oświadczenie wzór
załącznik nr 6 - oswiadczenie o dopuszczeniu do obrotu wzór
Odpowiedzi na zapytania
siwz uwzględniająca zmiany z dnia 28 stycznia 2010
zawiadomienie o zmianie treści siwz
zawiadominie o wyborze oferty najkorzstniejszej / o unieważniniu postępowania