Zamówienie publiczne - szczegóły

zestawy do grawitacyjnego systemu separacji płytek krwi oraz próbówek do produkcji autologicznej trombiny

Numer: NZ/214/02/2010

Data składania ofert: 2010-02-02

Data otwarcia ofert: 2010-02-02

 

1.Przedmiot zamówienia: Zakup jednorazowy realizowany sukcesywnie obejmujÄ…cy 12  zestawów do grawitacyjnego systemu separacji pÅ‚ytek krwi oraz probówek do produkcji autologicznej trombiny, w tym szeÅ›ciu pojedynczych i szeÅ›ciu podwójnych wraz z udostÄ™pnieniem do zabiegu niezbÄ™dnych instrumentów/  sprzÄ™tu, w tym m.in.: wirówki i  przeciwwagi oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, na OddziaÅ‚ Urazowo- Ortopedyczny, jak nastÄ™puje:

OPIS GRAWITACYJNEGO SYSTEMU SEPARACJI PŁYTEK KRWI ORAZ PROBÓWEK DO PRODUKCJI AUTOLOGICZNEJ TROMBINY

Zestawy pojedyncze w  iloÅ›ci  6 szt.

System ma umożliwiać wyprodukowanie koncentratu pÅ‚ytek krwi –preparatu potrzebnego podczas terapii czynnikami wzrostu –zawiesiny o bardzo wysokiej koncentracji pÅ‚ytek krwi. OkoÅ‚o 8 razy wiÄ™ksze stężenie pÅ‚ytek krwi na µl niż w krwi obwodowej czÅ‚owieka (stężenie ok. 1,5 -2 milionów trombocytów na µl ).Z 54 ml krwi system ma wyprodukować nie mniej niż 6 ml koncentratu pÅ‚ytkowego .

System składa się z zestawu do separacji płytek krwi:

Zestaw pojedynczy powinien zawierać:

-podłużny pojemnik do separacji ,

strzykawkÄ™ 1 ml ,

2 strzykawki 10 ml ,

2 strzykawki 30 ml ,

strzykawkÄ™ 60 ml

igła 18 ,

30 ml substancji anyty zakrzepowej (preferowany ACD-A )

Sterylny zestaw do mieszania :

2 strzykawki 12 ,

2 Å‚Ä…czniki ,

plastikowa taca ,

2 strzykawki 1ml ,

3 naczynia do transferu płynu .

Zestaw powinien posiadać różnorodne Å‚Ä…czniki i kaniule mieszajÄ…ce ( kaniula mieszajÄ…ca podwójna 10cm ,kaniula mieszajÄ…ca podwójna 18 cm ,koÅ„cówka do rozpylania ) oraz 4 specjalne probówki do produkowania autologicznej trombiny .

Instrumenty/ sprzÄ™t :wirówka 240 VAT /5060 Hz ,przeciwwaga ,pojemnik na probówki z trombinÄ…. Każdy zestaw powinien posiadać różnorodne Å‚Ä…czniki i kanikule mieszajÄ…ce oraz specjalny pojemnik do separowania autologicznej trombiny z osocza krwi.

Zestawy podwójne w iloÅ›ci        6 szt.

System ma umożliwiać wyprodukowanie koncentratu pÅ‚ytek krwi –preparatu potrzebnego podczas terapii czynnikami wzrostu –zawiesiny o bardzo wysokiej koncentracji pÅ‚ytek krwi .OkoÅ‚o 8 razy wiÄ™ksze stężenie pÅ‚ytek krwi na µl niż w krwi obwodowej czÅ‚owieka (stężenie ok. 1,5 -2 milionów trombocytów na µl ) Z54 ml krwi system ma wyprodukować nie mniej niż 6 ml koncentratu pÅ‚ytkowego .

System składa się z zestawu do separacji płytek krwi ,

Zestaw podwójny powinien zawierać:

2 podłużne pojemniki do separacji

strzykawka 1 ml ,

3 strzykawki 10 ml ,

3 strzykawki 30 ml ,

2 strzykawki 60 ml ,

igła 18 ,

30 ml substancji anty zakrzepowej ( preferowany ACD-A ),

sterylny zestaw do mieszania :

2 strzykawki 12 ,

2 Å‚Ä…czniki ,

plastikowa taca ,

2 strzykawki 1 ml ,

3 naczynia do transferu płynu .

Zestaw powinien posiadać różnorodne Å‚Ä…czniki i kaniule mieszajÄ…ce (kaniula mieszajÄ…ca podwójna 10 cm ,kaniula mieszajÄ…ca podwójna 18 cm ,koÅ„cówka do rozpylania ) oraz 4 specjalne probówki do produkowania autologicznej trombiny .

Instrumenty/ sprzÄ™t :wirówka 240 VAT /5060 Hz ,przeciwwaga ,pojemniki na probówki z trombinÄ…. Każdy zestaw powinien posiadać różnorodne Å‚Ä…czniki i kanikule mieszajÄ…ce oraz specjalny pojemnik do separowania autologicznej trombiny z osocza krwi

2. Termin realizacji zamówienia: dostarczenie do loco do 36 godzin liczÄ…c od daty zÅ‚ożenia zamówienia czÄ…stkowego. Termin obowiÄ…zywania umowy 12 miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy.

3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, OddziaÅ‚ Urazowo-Ortopedyczny.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty:  do dnia  02.02.2010 r. do godz. 10:00. 

Termin otwarcia ofert: 02.02.2010 r. o godz. 11:00 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 

5. Warunki płatności: min. 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury. Fakturę należy dostarczyć bezpośrednio do Sekretariatu Zamawiającego.

6. Inne szczególne warunki:

Dopuszczenie do obrotu – Wykonawca przedÅ‚oży wraz z ofertÄ… stosowne oÅ›wiadczenie o dopuszczeniu do obrotu oferowanego asortymentu (wzór w zaÅ‚Ä…czniku nr 1 – formularz oferty) oraz stosowne dokumenty jak :

 Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu  ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:

- dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,

- dla  nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…

 

 

 

 

 

- dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

 

W przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – dr n.. med. Andrzej Dudek  (OddziaÅ‚ Urazowo-Ortopedyczny )

w sprawach formalnych(proceduralnych) – Kierownik DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Ewelina Granat, tel. 013 4378497

9. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi:30 dni.

10. Sposób zÅ‚ożenia oferty:

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 

Minimalna treść oferty:

Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:

I.                    Identyfikacja:

1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................

II.                                     Cena:

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

CenÄ™ netto......................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)

/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT.............................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto............................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/

III.               OÅ›wiadczenia dodatkowe:

1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….

3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)

5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..

      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i  używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginał pełnomocnictwa)

 

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

    ……………………………………............................

 Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
załącznik nr 1 zapytania ofertowego - formularz ofertowy wzór
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wzór umowy
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej