Zamówienie publiczne - szczegóły

Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wewnątrzlaboratoryjnego systemu informatycznego

Numer: NZ/215/06/2010

Data składania ofert: 2010-02-19

Data otwarcia ofert: 2010-02-19

 

Krosno: NZ/215/06/2010 Dostawa odczynników do oznaczeÅ„ biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawÄ… analizatorów oraz wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 26757 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/06/2010 Dostawa odczynników do oznaczeÅ„ biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawÄ… analizatorów oraz wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy do urzÄ…dzeÅ„ okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) dzierżawa urzÄ…dzeÅ„ laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t niezbÄ™dny do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„, w tym w szczególnoÅ›ci dzierżawa analizatorów w zakresie biochemii, immunochemii, gazometrii, jak nastÄ™puje: a)analizator biochemiczny szt.1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) biochemiczny szt.1 (do zabezpieczenia analiz w trybie na cito) b) Analizator Immunochemiczny - szt 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) immunochemiczny z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie oznaczeÅ„ troponiny i CK-MB) - szt. 1 oraz laboratoryjny system informatyczny (LIS) wraz z koniecznym do jego funkcjonowania sprzÄ™tem c) analizator do gazometrii - szt. 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) do gazometrii szt.1 z taka sama metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urzÄ…dzeÅ„ wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ w miejscu używania przez ZamawiajÄ…cego urzÄ…dzeÅ„ (w siedzibie ZamawiajÄ…cego) w iloÅ›ci godzin i zakresie zapewniajÄ…cym ich prawidÅ‚owÄ… i bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ 4) Dzierżawa wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego (zwanego dalej LIS), w tym dzierżawa wyszczególnionego w siwz sprzÄ™tu komputerowego oraz oprogramowania niezbÄ™dnego do jego prawidÅ‚owego funkcjonowania, czego szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dotyczy pakietu 2. 5) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie analizatorów wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ oraz obsÅ‚ugi wewnÄ…trzlaboratoryjnego informatycznego systemu (LIS), o którym mowa w pkt. 4 niniejszej części siwz w miejscu używania przez ZamawiajÄ…cego urzÄ…dzeÅ„ (w siedzibie ZamawiajÄ…cego) w iloÅ›ci godzin i zakresie zapewniajÄ…cym prawidÅ‚owÄ… i bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ urzÄ…dzeÅ„ i oprogramowania. 6) Å›wiadczenie w ramach czynszu dzierżawnego za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 i 4 niniejszej części siwz, usÅ‚ug serwisowych. Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez dwanaÅ›cie (12) kolejnych miesiÄ™cy , liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia). 1.2. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych. 1.3.Wykonawca musi skalkulować w cenie koszty dostarczenia i instalacji urzÄ…dzeÅ„, odczynników, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kalibratorów i innych rzeczy oraz LIS, szkolenia personelu w zakresie obsÅ‚ugi urzÄ…dzeÅ„ i LIS oraz inne wykazane w ofercie (zgodnie z siwz) niezbÄ™dne do prawidÅ‚owego wykonania zamówienia koszty. Wykonawca dokona podÅ‚Ä…czenia wszystkich oferowanych analizatorów do LIS bez koniecznoÅ›ci ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiajÄ…cego. 1.4. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 1.5. Wszystkie wyniki badaÅ„ majÄ… być drukowane w LIS lub bezpoÅ›rednio z analizatorów w jÄ™zyku polskim wraz zakresami wartoÅ›ci referencyjnych wÅ‚aÅ›ciwych dla wieku i pÅ‚ci. 1.6. Wszystkie oferowane urzÄ…dzenia , muszÄ… być gotowe do użycia po zainstalowaniu, bez żadnych dodatkowych zakupów ( poza materiaÅ‚ami wymienionymi w ofercie ) i inwestycji ze strony zamawiajÄ…cego. 1.7. Panel oznaczeÅ„ objÄ™tych specyfikacjÄ… musi być dostÄ™pny w dniu otwarcia ofert. 1.8. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych; pod tym pojÄ™ciem ZamawiajÄ…cy rozumie dostawÄ™ odczynników laboratoryjnych oraz urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż okreÅ›lone w specyfikacji. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez WykonawcÄ™ wyjaÅ›nieÅ„ dotyczÄ…cych treÅ›ci zÅ‚ożonej oferty, w szczególnoÅ›ci wykazania przez WykonawcÄ™, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 1.9.Termin ważnoÅ›ci odczynników, kalibratorów, kontroli i innych nie może być krótszy niż 6 miesiÄ™cy od daty dostarczenia do loco, z zastrzeżeniem odnoÅ›nych zapisów szczególnych niniejszej siwz wraz z zaÅ‚Ä…cznikami do niej, co do wymaganego terminu ważnoÅ›ci poszczególnych odczynników, kontroli, kalibratorów i innych wyspecyfikowanych rzeczy. 1.10. Okres gwarancji bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów nie krótszy niż w okresie obowiÄ…zywania umowy obejmujÄ…cy usuniÄ™cie awarii nie zawinionych przez ZamawiajÄ…cego. Wymagania dotyczÄ…ce serwisu bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów: W czasie trwania umowy Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do utrzymania aparatów (analizatory wraz z wszelkim oprzyrzÄ…dowaniem) w stanie gotowym do pracy i ponosi wszelkie koszty ( w tym części zamienne i materiaÅ‚y zużywalne) zwiÄ…zane z przeglÄ…dami technicznymi, bieżącÄ… konserwacjÄ… a także naprawami nie wynikajÄ…cymi z winy ZamawiajÄ…cego (w trakcie trwania umowy - w ramach czynszu dzierżawnego): a) czas reakcji serwisu na zgÅ‚oszenie o awarii usterce : * Czas przystÄ…pienia do usuniÄ™cia awarii usterki okreÅ›la siÄ™ na max. 48 godzin od zgÅ‚oszenia (czas reakcji serwisu). Inżynier serwisu dokonuje okresowego przeglÄ…du analizatora poÅ‚Ä…czonego z wydaniem zaÅ›wiadczenia o sprawnoÅ›ci aparatu, a w przypadku wystÄ…pienia koniecznoÅ›ci wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglÄ…du technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca. * W przypadku stwierdzenia usterki awarii analizatora, której nie można usunąć w ciÄ…gu 72 godzin od jej zgÅ‚oszenia Wykonawca jest zobowiÄ…zany dostarczyć analizator zastÄ™pczy na czas naprawy, albo pokryć koszty wykonania badaÅ„ zleconych podmiotowi trzeciemu oraz pokryć koszty ich transportu. b) 3-krotna naprawa tego samego elementu analizatora w okresie trwania umowy obliguje WykonawcÄ™ do wymiany analizatora na nowy. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć SIWZ. OryginaÅ‚ SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu ZamawiajÄ…cego, stanowiÄ…cy podstawÄ™ do rozstrzygania ewentualnych sporów zwiÄ…zanych z treÅ›ciÄ… tego dokumentu, dostÄ™pny jest w formie papierowej u ZamawiajÄ…cego i udostÄ™pniony na stronie internetowej www.krosno.med.pl i może być przekazywany nieodpÅ‚atnie Wykonawcom w formie elektronicznej - email lub pÅ‚ytka CD. Natomiast po uprzednim zamówieniu przez Wykonawców, ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość powielenia i przekazania/ przesÅ‚ania za odpÅ‚atnoÅ›ciÄ… kopii SIWZ w formie papierowej - SIWZ jest nieodpÅ‚atna, w wykonawca ponosi jedynie koszty wysyÅ‚ki..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. posiadanie wiedzy i doÅ›wiadczenia - Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym- Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • SpeÅ‚nianie warunku dotyczÄ…cego sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urzÄ…dzeÅ„ technicznych, instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi oraz Å›rodków stosowanych przez wykonawcÄ™ dostaw lub usÅ‚ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakoÅ›ci realizowanego zamówienia
  • zaÅ›wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci potwierdzajÄ…cego, że dostarczane produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaÅ›wiadczenie niezależnego podmiotu zajmujÄ…cego siÄ™ poÅ›wiadczaniem zgodnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ wykonawcy z normami jakoÅ›ciowymi, jeżeli zamawiajÄ…cy odwoÅ‚ujÄ… siÄ™ do systemów zapewniania jakoÅ›ci opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Karty charakterystyk zaoferowanych substancji lub preparatów niebezpiecznych, co zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z dnia 14 lutego 2001r późn. zm.) i rozporzÄ…dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. z dnia 3 wrzeÅ›nia 2002r. z późń. Zm.) dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie kart charakterystyk na noÅ›niku elektronicznym np. pÅ‚yta CD, przy jednoczesnym zÅ‚ożeniu do oferty pisemnego stosownego oÅ›wiadczenia o wyborze takiej formy i doÅ‚Ä…czeniu kart dla poszczególnych pozycji na noÅ›niku elektronicznym).

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101...

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora biochemicznego szt.1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) biochemicznego szt.1 (do zabezpieczenia analiz w trybie na cito) z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora biochemicznego szt.1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) biochemicznego szt.1 (do zabezpieczenia analiz w trybie na cito) z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora Immunochemicznego - szt 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) immunochemicznego z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cego na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie oznaczeÅ„ troponiny i CK-MB) - szt. 1 z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora Immunochemicznego - szt 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) immunochemicznego z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cego na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie oznaczeÅ„ troponiny i CK-MB) - szt. 1 z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.65.69.65-0, 38.43.40.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora do gazometrii - szt. 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) do gazometrii szt.1 z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora do gazometrii - szt. 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) do gazometrii szt.1 z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 30167 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 26757 - 2010 data 08.02.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275...
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275...

 

 

 

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 43054 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 26757 - 2010 data 08.02.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275..

 Załączniki:
SIWZ
oświadczenie
oświadczenie o spełnianiu
formularz ofertowy
wzór umowy
Opisszczegółowy parametrów
Odpowiedzi na zapytania
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty