Zakup, dostawa i montaz drzwi rozsuwalnych aluminowych w systemie "zimnym" w ilości 2 sztuki
Numer: NZ/214/40/2010 Data składania ofert: 2010-05-27 Data otwarcia ofert: 2010-05-27
Krosno, dnia 19 maj 2010 r. Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, tel. / fax. 013-4378497 lub 215 email:sezam.szpital@krosno.med.pl www.krosno.med.pl Zapytanie ofertowe na: Zakup i dostawÄ™ drzwi rozsuwalnych aluminiowych w systemie „zimnym” o wymiarze otworu
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia: W ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – dostosowanie obiektów do wymogów Przeciw pożarowych” – Dostosowanie drzwi na salach pooperacyjnych chirurgii do wymogów RozporzÄ…dzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagaÅ„, jakim powinny odpowiadać pod wzglÄ™dem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urzÄ…dzenia zakÅ‚adu opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 213, poz. 1568, z późn. zm., dalej zwane „RozporzÄ…dzeniem”) ZamawiajÄ…cy skÅ‚ada zamówienie na: a) Zakup i dostawÄ™ drzwi rozsuwalnych aluminiowych w systemie „zimnym” o wymiarze otworu b) Poszerzenie istniejÄ…cych otworów drzwiowych o c) Montaż nadproża w iloÅ›ci 2 sztuki d) Wykonanie projektu statyczno wytrzymaÅ‚oÅ›ciowego nadproża. 2. Termin realizacji zamówienia a) I etap - dostawa i montaż 1 sztuki drzwi rozsuwalnych wraz z montażem 1 sztuki nadproża oraz wyciÄ™ciem Å›cian żelbetonowych w iloÅ›ci 7,5 mb na sali pooperacyjnej na części S w terminie 20 dni od protokolarnego przekazania pomieszania b) II etap dostawa i montaż 1 sztuki drzwi rozsuwalnych wraz z montażem 1 sztuki nadproża oraz wyciÄ™ciem Å›cian żelbetonowych w iloÅ›ci 7,5 mb na sali pooperacyjnej na części A w terminie 3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – 38 - 400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 4. Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia 25.05.2010 r. do godz. 12:00. Termin otwarcia ofert: 25.05.2010 r. o godz. 12:30 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. Nr 101. 5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania prawidÅ‚owej faktury VAT. 6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do zapytania ofertowego. 7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena) 8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: w sprawach merytorycznych – inż. Marek Dziedzic – Sekcja Inwestycji i Remontów - tel. (0-13) 43 78 242 w sprawach formalnych(proceduralnych) – mgr Daniel Nowak, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 013 43 78 497 9. Termin zwiÄ…zania ofertÄ… (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert. 10. Sposób zÅ‚ożenia oferty: OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. OfertÄ™ wraz ze wszystkimi zaÅ‚Ä…cznikami trwale spiÄ™tÄ… należy umieÅ›cić w zapieczÄ™towanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisami „Zapytanie Ofertowe – Zakup, dostawa i montaż drzwi aluminiowych NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE” Minimalna treść oferty: Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej: I. Identyfikacja: 1. nazwa wykonawcy ………...................................…………………….., 2. adres siedziby ………......................................................……………, 3. NIP …………..................................................................……………., 4. KRS/EDG ….........................................……………………….………, 5. nr r-ku bankowego ………..........................................................……, 6. tel./ fax..............................................................................................., 7. osoba upoważniona do kontaktów...................................................., II. Cena: OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: CenÄ™ netto........................ zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………) / jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT................................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………..........................…………….) CenÄ™ brutto........................ zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych………………………………………….)/ III. OÅ›wiadczenia dodatkowe: 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ………………. 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy) 5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia…………………….. 6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy). Oferta winna być podpisana przez osobÄ™/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/ EDG lub / oraz peÅ‚nomocnictwo) ZaÅ‚Ä…czniki: ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Wzór oferty (formularz ofertowy) ZaÅ‚Ä…czniki nr 2– Przedmiot zamówienia ZaÅ‚Ä…cznik nr 3- Wzór umowy
|
Zapytanie ofertowe |
Wzór umowy |
Formularz ofertowy |
Formularz asortymentymentowy |
Unieważnienie postępowania |