Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup, dostawa i montaż żaluzji pionowych zmywalnych PCV (2 sztuki) oraz żaluzji pionowych (verticale) (17 szt.) .

Numer: NZ/214/59/2010

Data składania ofert: 2010-07-07

Data otwarcia ofert: 2010-07-07

Krosno, dnia 02.07.2010 .r.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax. 013-4378497 lub 215

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl

 

 

Zapytanie ofertowe

na:

Zakup, dostawa i montaż żaluzji pionowych (verticale) i żaluzji pionowych zmywalnych PCV

DLA WOJEWÓDZKIEGO  SZPITALA PODKARPACKIEGO IM. JANA PAWŁA II   W KROÅšNIE


Znak sprawy: NZ/214/59/2010

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

1.        Przedmiot zamówienia: 

Zakup, dostawa i montaż żaluzji pionowych zmywalnych PCV (2 sztuki) oraz żaluzji pionowych (verticale) (17 szt.) .

 

Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ objąć przedmiot zamówienia gwarancjÄ… min. 24 miesiÄ…ce od daty podpisania protokoÅ‚u zdawczo-odbiorczego.

 

2.  Termin realizacji zamówienia: umowa na okres 2 miesiÄ™cy od daty podpisania umowy, realizacja umowy na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych – montaż w terminie do 2 tygodni od dokonania pomiaru.

 

3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – 38 - 400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 

 

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty:  do dnia 07.07.2010 r. do godz. 11:00. 

 

Termin otwarcia ofert: 07.07.2010 r. o godz. 11:30 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. Nr 101.

 

5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania prawidÅ‚owej faktury VAT. 

 

6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych  Wojciech Zych, Marzena Skirtun   – DziaÅ‚ Techniczno – Administracyjny, tel. 13 43 78 220

w sprawach formalnych(proceduralnych) –Joanna Mendocha, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 13 43 78 497

 

9. Termin związania ofertą (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

10. Sposób zÅ‚ożenia oferty:

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 

 

Minimalna treść oferty:

Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:

I.                                        Identyfikacja:

1. nazwa wykonawcy ………...................................……………………..,

2. adres siedziby ………......................................................……………,

3. NIP …………..................................................................…………….,

 4. KRS/EDG ….........................................……………………….………,

5. nr r-ku bankowego ………..........................................................……,

6. tel./ fax...............................................................................................,

7. osoba upoważniona do kontaktów....................................................,

II.                Cena:

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

CenÄ™ netto....................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)

/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT.......................................................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………..........................…………….)

CenÄ™ brutto...................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych………………………………………….)/

III.             OÅ›wiadczenia dodatkowe:

1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….

3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

4.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..

          

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…czniki nr 2– Przedmiot zamówienia - 

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 - Wzór umowy

 

 

    ……………………………………............................

             Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. 1
zał. 2
zał. 3
zawiadomienie o wyborze ofert