Zakup i dostawa środków piorących wraz z nieodpłatnym użyczeniem automatycznego systemu dozowania środków piorąco-dezynfekcyjnych
Numer: EZ/215/24/2015 Data składania ofert: 2015-02-27 Data otwarcia ofert: 2015-02-27 Krosno: zakup i dostawa Å›rodków piorÄ…cych wraz z nieodpÅ‚atnym użyczeniem automatycznego systemu dozowania Å›rodków piorÄ…co-dezynfekcyjnych EZ/215/24/2015 Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zakup i dostawa Å›rodków piorÄ…cych wraz z nieodpÅ‚atnym użyczeniem automatycznego systemu dozowania Å›rodków piorÄ…co-dezynfekcyjnych EZ/215/24/2015. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Å›rodków piorÄ…cych wraz z nieodpÅ‚atnym użyczeniem automatycznego systemu dozowania Å›rodków piorÄ…co-dezynfekcyjnych z podziaÅ‚em na części zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Wymagania dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia: a) Posiada wpis do rejestru produktów biobójczych lub wyrobów medycznych na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny. b) Posiada karty charakterystyki proponowanych Å›rodków oraz instrukcje stosowania Å›rodków. c) Posiada pozytywnÄ… opiniÄ™ bÄ…dź wyniki badaÅ„ wykonywanych przez niezależne laboratorium badawcze, potwierdzajÄ…ce skuteczność dziaÅ‚ania dotyczÄ…ce prania bielizny noworodkowej i dzieciÄ™cej. d) Posiada wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie w serwisowaniu i programowaniu systemów dozujÄ…cych. e) Posiada umiejÄ™tność programowania pralnic przelotowych firmy Textima WEA 11027, f) Zapewni peÅ‚nÄ… technologiÄ™ prania (opis technologii prania). Opis ten musi mieć postać odrÄ™bnych dokumentów prezentujÄ…cy technologiÄ™ prania dla każdego rodzaju bielizny. Technologia prania musi uwzglÄ™dniać przede wszystkim wymagania stawiane pralniom szpitalnym. g) Posiadany asortyment poddawany praniu: aa) bielizna pÅ‚aska biaÅ‚a, bb) bielizna pÅ‚aska kolorowa, cc) bielizna operacyjna, dd) bielizna noworodkowa i niemowlÄ™ca, ee) bielizna dermatologiczna, ff) odzież personelu biaÅ‚a baweÅ‚niana i elano-baweÅ‚niana, gg) odzież personelu kolorowa, hh) odzież robocza, ii) koce, jj) wybielanie biaÅ‚ej bielizny. kk) Wykonawca w okresie obowiÄ…zywania umowy zapewni bezpÅ‚atny serwis systemów dozujÄ…cych,. II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.83.10.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.8) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkÅ‚ada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY, USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usÅ‚ugi odpowiadajÄ… okreÅ›lonym wymaganiom należy przedÅ‚ożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwiÄ…zane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: a) korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. b) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak: DziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub połączenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. c) Zmiana stawki podatku VAT d) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy zamówieÅ„ powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. e) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
Numer ogÅ‚oszenia: 40940 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 32330 - 2015 data 13.02.2015 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
SIWZ |
Formularz ofertowy |
Oświadczenie nr 1 |
Oświadczenie nr 2 |
załącznik nr 2 |
Wzór umowy |
Wyjaśnienia |
wyjaśnienia 2 |
SIWZ z dnia 24lutego 2015 |
Unieważnienie |