Zakup i dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Numer: EZ/215/78/2016 Data składania ofert: 2016-10-27 Data otwarcia ofert: 2016-10-27
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): OgÅ‚oszenie nr 323158 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Krosno: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: nieobowiÄ…zkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyłącznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail , faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL) tak
www.krosno.med.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak
www.krosno.med.pl DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie
adres Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
nie Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób: tak Inny sposób: oferty należy zÅ‚ożyć pisemnie na adres: Adres: Wojewódzki zpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne nie
Nieograniczony, peÅ‚ny, bezpoÅ›redni i bezpÅ‚atny dostÄ™p do tych narzÄ™dzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla dorosÅ‚ych Numer referencyjny: EZ/215/78/2016 Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.3) Informacja o możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Pielucomajki dla dorosÅ‚ych zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ. II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 33141000-0 II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w miesiÄ…cach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia okreÅ›lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak ZamawiajÄ…cy przewiduje nastÄ™pujÄ…ce fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji nie 3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚.3) a) Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także jednolite dokumenty dotyczÄ…ce tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada jednolite dokumenty dotyczÄ…ce podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oÅ›wiadczenie skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3c) 3.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt.3.3: 1) ppkt 1) – skÅ‚ada informacjÄ™ z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez wÅ‚aÅ›ciwy organ sÄ…dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 2 – skÅ‚ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci. 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) i ppkt 2) lit. a, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. 4)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym odpowiednio oÅ›wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oÅ›wiadczenie osoby, której dokument miaÅ‚ dotyczyć, zÅ‚ożone przed notariuszem lub przed organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego wÅ‚aÅ›ciwym ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3)stosuje siÄ™. 5) W przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci co do treÅ›ci dokumentu zÅ‚ożonego przez wykonawcÄ™, zamawiajÄ…cy może zwrócić siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbÄ™dnych informacji dotyczÄ…cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 2. Zaoferowany asortyment bÄ™dÄ…cy wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 t.j.).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS tak,
Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio: 8000,00 zł
nie
nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Warunki zamkniÄ™cia aukcji elektronicznej:
Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: OgÅ‚oszenia powiÄ…zane:
Ogłoszenie nr 326215 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 323158
Data: 13/10/2016 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne: SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert 21/10/2016, godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert 27/10/2016, godzina 10:00
|
siwz |
załącznik nr 1 formularz ofertowy |
załącznik nr 2 formularz asortymentowy |
załącznik nr 3 oświadczenia |
załącznik nr 4 umowa wzór |
odpowiedzi na pytania Wykonawców |
zestawienie z otwarcia ofert z dnia 27.10.2016r. |
wybór najkorzystniejszej oferty |