Zakup jednorazowy materiałów do remontu dyżurek lekarskich , gabinetów zabiegowych i korytarzy.
Numer: EZ/214/10/2017 Data składania ofert: 2017-02-20 Data otwarcia ofert: 2017-02-20
Krosno, dnia 09 luty 2017 roku (pieczęć jednostki organizacyjnej)
Znak sprawy EZ/214/10/2017
Zapytanie ofertowe Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Sekretariat, pok. 275 z dopiskiem :
materiaÅ‚y do remontu dyżurek lekarskich, gabinetów zabiegowych i korytarzy. NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
I. Identyfikacja 1. Nazwa wykonawcy ................................................................................................................. 2. Adres siedziby ......................................................................................................................... 3. NIP .......................................................................................................................................... 4. KRS/EDG ............................................................................................................................... 5. Nr r-ku bankowego ................................................................................................................. II. Cena OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1) cenÄ™ netto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych...................................................................................................................... ) 2) podatek VAT zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych...................................................................................................................... ) 3) cenÄ™ brutto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ..................................................................................................................... )
III. Oświadczenia dodatkowe
1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ............................................................................. 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ........................................................................... (jeżeli dotyczy) 5. Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ........................................................................................................... 6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego załączam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp. 7. Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia........................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/EDG lub/oraz pełnomocnictwo)
Załączniki Załącznik nr 1 – wzór oferty Załącznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3 – wzór umowy
…………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|
zał. 1 Formularz ofertowy |
zał. 2 Pakiet 1-3 |
zał.3 wzór umowy |
zestawienie z otwarcia |
wybór najkorzystniejszej oferty |