Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych
Numer: EZ/215/115/2017 Data składania ofert: 2017-12-05 Data otwarcia ofert: 2017-12-05 OgÅ‚oszenie nr 616440-N-2017 z dnia 2017-11-15 r. Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II: Zakup i dostawa obÅ‚ożeÅ„ operacyjnych
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: Zamieszczanie obowiÄ…zkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyłącznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania: PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57 , 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.krosno.med.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.krosno.med.pl DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie
adres Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
Nie Inny sposób: Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: pisemnie Adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krosno 38-400, ul. KorczyÅ„ska 57 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne Nie
Nieograniczony, peÅ‚ny, bezpoÅ›redni i bezpÅ‚atny dostÄ™p do tych narzÄ™dzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa obÅ‚ożeÅ„ operacyjnych Numer referencyjny: EZ/215/115/2017 Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak
ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie nastÄ™pujÄ…cych części lub grup części: Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu można skÅ‚adać w odniesieniu do: wszystkich części Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Zakup i dostawa obÅ‚ożeÅ„ operacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 33140000-5 Dodatkowe kody CPV: II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie OkreÅ›lenie przedmiotu, wielkoÅ›ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostanÄ… udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiÄ…cach: 12 lub dniach: lub data rozpoczÄ™cia: lub zakoÅ„czenia: II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa OkreÅ›lenie warunków: Celem oceny speÅ‚nienia warunku zÅ‚oży oÅ›wiadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zaÅ‚. nr 3 ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia okreÅ›lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak ZamawiajÄ…cy przewiduje nastÄ™pujÄ…ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Tak OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji Nie 3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚.3) 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3c) 1. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także jednolite dokumenty dotyczÄ…ce tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada jednolite dokumenty dotyczÄ…ce podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oÅ›wiadczenie skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które stanowi załącznik ( zaÅ‚. nr 3) III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 1. OÅ›wiadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczajÄ…cych do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami - dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. . 876 ze zm.). 2. MateriaÅ‚ów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w jÄ™zyku polskim - potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagaÅ„ okreÅ›lonych przez ZamawiajÄ…cego w Załączniku nr2 (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze asortymentowe). 3. ZamawiajÄ…cy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym w SIWZ wymaga próbek zaoferowanych wyrobów (w iloÅ›ci 1 sztuki lub najmniejsze opakowanie handlowe).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) WypeÅ‚niony formularz ofertowy zaÅ‚.1 2) WypeÅ‚niony formularz asortymentowy zaÅ‚.2 3) Wypis z KRS lub EDG 4) PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty, skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osoba podpisujÄ…ca nie jest osobÄ… upoważnionÄ…. ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia oryginaÅ‚u peÅ‚nomocnictwa lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez notariusza. PeÅ‚nomocnictwo winno wskazywać datÄ™ jego wystawienia oraz okres, na który zostaÅ‚o udzielone. Brak tego okresu ZamawiajÄ…cy odczyta jako peÅ‚nomocnictwo wystawione na czas nieokreÅ›lony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) ZamawiajÄ…cy żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci odpowiednio w PLN: Pakiet 1 96 Pakiet 2 44 Pakiet 3 91 Pakiet 4 41 Pakiet 5 109 Pakiet 6 22 Pakiet 7 137 Pakiet 8 63 Pakiet 9 30 Pakiet 10 230 Pakiet 11 57 Pakiet 12 22 Pakiet 13 10 Pakiet 14 53 Pakiet 15 58 Pakiet 16 29 Pakiet 17 39 Pakiet 18 153 Pakiet 19 525 Pakiet 20 62 Pakiet 21 28 Pakiet 22 32 Pakiet 23 61 Pakiet 24 19 Pakiet 25 3 Pakiet 26 414 Pakiet 27 305 Pakiet 28 35 Pakiet 29 641 Pakiet 30 4 Pakiet 31 27 Pakiet 32 27 Pakiet 33 26 Pakiet 34 19 Pakiet 35 81 Pakiet 36 182 Pakiet 37 72 Pakiet 38 159 Pakiet 39 23 Pakiet 40 120 Pakiet 41 20 Pakiet 42 136 IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej Nie ZÅ‚ożenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ™ tylko z jednoczesnym zÅ‚ożeniem oferty zasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa bÄ™dzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której bÄ™dÄ… zamieszczone dodatkowe informacje dotyczÄ…ce dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja bÄ™dzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia: Informacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„): Informacje dotyczÄ…ce wykorzystywanego sprzÄ™tu elektronicznego, rozwiÄ…zaÅ„ i specyfikacji technicznych w zakresie połączeÅ„: Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: Warunki zamkniÄ™cia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ…dzeÅ„ informatycznych: Sposób postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreÅ›lenie minimalnych wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamkniÄ™cia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Ogłoszenie nr 500061775-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 616440
Data: 15/11/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 23/11/2017 godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 28/11/2017 godzina 10:00
Ogłoszenie nr 500063508-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 616440
Data: 15/11/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: OgÅ‚oszenie nr 500064311-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 616440
Data: 15/11/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 23/11/2017 godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 30/11/2017 godzina 10:00 Ogłoszenie nr 500065443-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 616440
Data: 15/11/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert:23/11/2017 godzina 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert:01/12/2017 godzina 10:00 Ogłoszenie nr 500067488-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 616440
Data: 15/11/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: |
załącznik nr 3 oświadczenie |
siwz (poprawa wadium i terminów) |
załącznik nr 1 formularz ofertowy |
załącznik nr 2 formularz asortymentowy Modyfikacja |
załącznik nr 4 umowa wzór Modyfikacja |
odpowiedzi na pytania Wykonawców |
odpowiedzi na pytania Wykonawców 2 |
sprostowanie odpowiedzi do Pakietu 14 |
zestawienie z otwarcia ofert z dnia 05.12.2017r. |
zestawienie po poprawieniu omyłek Pakiet 21 |
zestawienie z otwarcia ofert dodatkowych Pakiet 13 z dnia 21.12.2017r. |
wybór najkorzystniejszej oferty część 1 |
wybór najkorzystniejszej oferty część 2 |