Zakup wraz z dostawą cystoskopu giętkiego wraz z wyposażeniem
Numer: EZ/214/148/2018 Data składania ofert: 2019-01-17 Data otwarcia ofert: 2019-01-17 Nowy termin skÅ‚adania ofert: 17.01.2019r. godz. 10:00
|
Przedmiot zamówienia: |
Zakup wraz z dostawą cystoskopu giętkiego wraz z wyposażeniem.
Dalsze wymagania ZamawiajÄ…cego okreÅ›lone sÄ… we wzorze umowy stanowiÄ…cej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 2a i 2b przedmiot zamówienia.
|
Termin realizacji zamówienia: |
30 dni liczÄ…c od dnia zawarcia umowy |
Miejsce wykonania zamówienia:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 |
Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, Termin zÅ‚ożenia oferty do: 14.01.2019 r. godz. 10:00, (sekretariat) otwarcie nastÄ…pi tego samego dnia o godz: 10;15 w pokoju 101 Otwarcie ofert jest jawne. BezpoÅ›rednio przed otwarciem ofert ZamawiajÄ…cy poda kwotÄ™, jakÄ… zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostanÄ…: nazwa (firma) oraz adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena oferty a także inne informacje odnoszÄ…ce siÄ™ do innych kryteriów niż cena. Powyższe informacje niezwÅ‚ocznie po otwarciu zostanÄ… zamieszczone na stronie internetowej ZamawiajÄ…cego . |
Warunki płatności: |
Zgodnie z §6 wzoru umowy PÅ‚atność nastÄ…pi przelewem w terminie min. 60 dni liczÄ…c od dnia prawidÅ‚owo wystawionej faktury. |
Inne szczególne warunki: |
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena – 100% |
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: |
w sprawach merytorycznych – Ferdynand Wojtaszek telefon 13 43 78 529, w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Monika KoÅ› telefon 13 43 78 227/497, e-mail: |
Wymogi formalne: |
Forma pisemna oferty: Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy załączyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
|
Klauzula RODO |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujÄ™, że: ï‚§administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1.Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, tel./fax.13 43 78 497 ï‚§Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bÄ™dÄ… na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiÄ…zanym z postÄ™powaniem o udzielenie zamówienia publicznego: na podstawie art. 39 ustawy Pzp. ï‚§odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bÄ™dÄ… osoby lub podmioty, którym udostÄ™pniona zostanie dokumentacja postÄ™powania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; ï‚§Pani/Pana dane osobowe bÄ™dÄ… przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoÅ„czenia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje caÅ‚y czas trwania umowy; ï‚§obowiÄ…zek podania przez PaniÄ…/Pana danych osobowych bezpoÅ›rednio Pani/Pana dotyczÄ…cych jest wymogiem ustawowym okreÅ›lonym w przepisach ustawy Pzp, zwiÄ…zanym z udziaÅ‚em w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okreÅ›lonych danych wynikajÄ… z ustawy Pzp; ï‚§w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bÄ™dÄ… podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ï‚§posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostÄ™pu do danych osobowych Pani/Pana dotyczÄ…cych; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzÄ™du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczÄ…cych narusza przepisy RODO; ï‚§nie przysÅ‚uguje Pani/Panu: −w zwiÄ…zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniÄ™cia danych osobowych;
|
|
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawÄ… prawnÄ… przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * WyjaÅ›nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzajÄ…cego istnieje obowiÄ…zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** WyjaÅ›nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianÄ… wyniku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianÄ… postanowieÅ„ umowy w zakresie niezgodnym z ustawÄ… Pzp oraz nie może naruszać integralnoÅ›ci protokoÅ‚u oraz jego załączników. *** WyjaÅ›nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze Å›rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne wzglÄ™dy interesu publicznego Unii Europejskiej lub paÅ„stwa czÅ‚onkowskiego. |
Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na poniższy adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem : „Oferta – Zakup wraz z dostawÄ… cystoskopu wraz z wyposażeniem
z dopiskiem „Nie otwierać w Sekretariacie”
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2a i 2b – przedmiot umowy
Załącznik nr 3 – wzór umowy
……………………………………..............
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
Załacznik nr 1 |
Załacznik 2a |
Załacznik nr 2b |
Załacznik 3 - wzór umowy |
pytania i odpowiedzi |
Pytania i odpowiedzi 2 |
Załącznik nr 2a po zmianach |
Zestawienie z otwarcia ofert |
Wybór najkorzysztniejszej oferty |